Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Ik kan nog steeds niet alles oogsten. Er staat bij mij een cadeauboom op een sierveld nu gewoon mooi te zijn. Ik heb er verder niets meer aan, tot ik weer een knechtencoupon kan bemachtigen.
    Bij de instellingen al geprobeerd om alles uit te schakelen, zoals tooltips en oogstanimaties, zonder resultaat.
    De pop-up die zegt dat de boom klaar is blijft in de weg staan.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. francinehots70

    francinehots70 Gelegenheidsauteur

    Hier client doet het niet en met unity is het een hopeloos geval,eer mijn velden zijn geoogst duurt het wel 1uur
    Zo is het niet meer leuk en heb je zeer veel geduld nodig om het vol te houden
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Je kan een ticket naar support sturen. Misschien kunnen ze je daar helpen.
    Wat ook veel mensen helpt om bij de instellingen de infobox bij het muisteken tonen op aan te zetten
     
    hendrika73 en jolanda13 vinden dit leuk.
  4. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Misschien is het al gemeld, maar het sieritem griezelig boerderij-altaar is niet zichtbaar op de akker (hij staat bij mij nu bij de vuurtoren).

    (En het sieritem Baklegendes ziet eruit als een 1x1 item, maar het is 2x2)
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. BoerinJorna

    BoerinJorna Gevorderde

    kan nog steeds niet zien dat arboretum en menagerie klaar zijn al gemeld maar geen antwoord gehad en ook niet opgelost ID28868174 geld ook voor ID 22480435
     
  6. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende


    Hier ook het zelfde met het sieritem baklegendes , had hem al verwijdert , met het idee dat het sieritem dan weer goed zou zijn , maar nee
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende


    erg jammer, ik kan op de ipad niet spelen...heb wel safari maar krijg de melding..your browser does not support WebAssemby ? doe ik dan iets niet goed?
     
  8. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Mss te oude ipad . Ik heb het 2020 model die werkt razendsnel.
     
  9. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Blijft een raar spel , heb ik schermanimaties uit staan begint alles gewoon weer te bewegen , vliegt je alles weer om de oren , oogst je het kippehokje , vliegt de kip weer over de farm heen ........je blijft lachen
     
  10. annwei

    annwei Veteraan

    Bij mij werkt Unity redelijk goed, ik vind het alleen jammer dat als je met de hand oogst en zaait, het lijkt alsof het spel heel lang moet "nadenken" voor je het volgende kan doen.

    Vandaag merkte ik met het plaatsen van kleine veldjes (met de hand) dat het witte raster werk niet te zien is. Is volgens mij wel steeds te zien geweest.
     
  11. Jacq57

    Jacq57 Doorzetter

    Ik wil bij de schipbreukkust het item als sneeuw voor de zon verwijderen, het staat bovenaan tussen de sloep en het piratenschip kan het item niet verwijderen het reageert niet.
     
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Heb vandaag sinds lange tijd weer eens kistjes geopend. Dit deed ik al heel lang door "kist" in het zoekvenster te tikken en dan in het midden van de onderste rij telkens de kisten te openen. Ging zonder problemen vandaag en eigenlijk net als anders op 1 ding na. In Unity werkt het iets trager en kan ik niet snel doorklikken met de muis. Moet telkens even wachten tot de muisklik verwerkt is, maar dit duurt niet zo lang dat het hinderlijk is. Het valt me alleen op. Geen problemen dus, zoals anderen aangeven.
    Ik speel al jaren zonder grote problemen via browser Chrome en mijn laptop draait op Windows 10, processor Intel(R) Core (TM) i3-4030U CPU @ 1.90GHz 1.90GHz, RAM-geheugen 6 GB en 5,89 GB beschikbaar, 64-bits besturingssysteem, x64-processor, eind 2014 gefabriceerd en in 2015 aangeschaft.
    Mijn burenlijst rechts in beeld werkt ook weer een stukje beter. Als ik die balk nu wegklik, blijft die ook weg. De balk kwam namelijk telkens nog een keer terug en moest nogmaals weggeklikt worden.
    Ik zie dus nog steeds kleine verbeteringen voorbij komen:music:
     
    LucieSchreurs vindt dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Sieritem Inpakmachine 3 op de huisdierenverblijf geeft geen ep's/tp's aan.
     
  14. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Uit de faq van het event blijkt dat anders dan bij de twee andere sieritems dit item geen EP/TEP geeft


    Inpakmachine III (2x2 veldje)
    [​IMG] [​IMG]
    Elke 20 uur
    1 Kist vol EP
    Gedurende 3 uur 25% EP/TEP bonus bij het oogsten van sieritems
    Plaatsbaar op: 0,1,2,3,4,5,6,9,10,13,14 en wolkenrij

    Dus dat er geen EP wordt aangegeven klopt
     
  15. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Dank je wel voor het antwoord:)

    Deze sieritems kunnen ook op het huisdierenveld, ik heb ze daar staan.
    Word wel niet aangegeven maar kan wel.:)
     
    Laatste bewerkt: 18 Januari 2021
  16. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Inderdaad , ik heb ze daar ook staan. :) Misschien kan een mod dat voor de volledigheid nog aanpassen in de faq. geen halszaak maar wel prettig om te weten
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  17. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Het is weer huilen met de pet op vanochtend in Unity via Google chrome.
    Traag, dingen die niet kloppen, dingen die niet werken. Teveel om op te noemen, alleen dat het geen nieuwe dingen zijn, maar wat al veel vaker, veel eerder door iedereen gemeld is/wordt.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  18. arjan98

    arjan98 Forumleerling

    Helemaal mee eens, ons geduld word wel enorm of proef gesteld.
     
    Butsmuts, Dorette58 en popje4 vinden dit leuk.
  19. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    En de boel laad weer eens niet met aanvang event ...Niet dat Hofje er aan meedoet. maar ook buiten events, wil je wel een even naar de boerderij ...

    Zit nog steeds te wachten, had al eerder geschreven dat het BP zou sieren eens een keer een goede up -date te geven en of antwoorden / uitleg ...hoe nu verder...Ik hoor en zie meer boeren en boerinnen verdwijnen ...

    Is er nou niemand bij BP die zich geroepen voelt, om is een keer tekst en uitleg te geven ...????
     
    Butsmuts, popje4 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  20. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Ben het helemaal met je eens Hofje , het is gewoon weer een drama, en dat is waarom ik al een tijdje geen events meer speel ,

    enja heb het ook al een aantal keren aangegeven dat het bp zou sieren eens met een goede update te komen ,
     
    HofvanDromen en popje4 vinden dit leuk.