Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik werk momenteel nog met flash. Ik ga komende vrijdag even alle velden met elkaar vergelijken. Met de 1e keer in Unity viel mij iets op en ik weet nu wat het is. Op mijn kristalwatervallen zag ik in Unity iets niet maar kon daar dus ook niets plaatsen. Voor ik ging slapen even goed gekeken en het gaat om het sieritem bakoven III. In flash is dit een 4-vaks item en in Unity staat het afgebeeld als een 1-vaks items maar heeft dus wel de 4 vakken in gebruik. Of er al een melding van dit item is doorgegeven weet ik niet. Zoals gezegd ga ik vrijdag (dan heb ik er tijd voor) even alles vergelijken om te kijken of er meer verschillen zijn of dat dit het enige is op mijn boerderij. De dingen die al gemeld zijn zoals burencadeau's, duifjes etc. zijn al bekend en dat ga ik dan niet nog een keer doorgeven.

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  2. Eric1965

Eric1965 Gelegenheidsauteur

Het spelen met unity of client is niet leuk meer,ben terug gegaan naar flash en geen problemen meer.Ik zie het somber in of het allemaal werkt op 11 januari.Werkt het niet dan denk ik eraan om ermee te stoppen.Zijn er meer spelers die er ook zo over denken.

3. thea1963

thea1963 Forum freak

Hier speel ik nu een aantal weken alleen in unity en als ik geen kc heb aan staan doe ik alleen de velden waar een event is omdat de enter toets nog steeds niet werkt en het geen doen is om nu alle wolkenrijen af te gaan. (ook omdat alle sier-items nog steeds bewegen)

De acai bomen zijn nog steeds draaiende bloemetjes ( die zullen wel uit het spel gehaald worden? 8)xD)

Mijn tip is nog wel om nu alvast zo min mogelijk je entertoets in het spel te gebruiken, hoe vaak ik die de eerste dagen alleen in untiy voor niks heb ingedrukt is niet op 2 handen te tellen :oops:xD

4. vinc05

vinc05 Forum freak

Op mijn iPhone en iPad nu met Safari ingelogd.
    Gaat nog wat langzaam maar vooruit zal vanzelf beter worden.

BoerAnnelies en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  5. nouk64

nouk64 Doorzetter

Ga weer even terug naar flash , nu het nog kan. Kistjes openen niet, alles is traag of werkt niet zoals de markt daar kan ik niets kopen.

Butsmuts vindt dit leuk.
  6. rikmark

rikmark Forum freak

Tot nu toe vind ik Unity niet fijn spelen. Misschien zijn onderstaande problemen al gemeld, maar hier loop ik tegen aan.
    Wisselen van veld draaiende bloemetjes. Beantwoorden van duifjes lukt niet waardoor je een nieuw bericht moet aanmaken. Wisselen in het boerenrad tussen normaal en party krijg je een lege molen. Burencadeaus versturen werkt ook niet prettig, liever de oude manier met een lijst. In je burenlijst accepteren dat iemand een hoger level heeft bereikt en je start weer bij het begin. Voer aanmaken in de molen je zet er aan en je start weer bij het begin. Kistjes open na een paar loopt hij vast. Even de farm oogsten is er niet meer bij je bent bijna 20 minuten bezig om alle velden af te gaan>:( Dit is niet meer ontspannen spelen :(

Butsmuts vindt dit leuk.
  7. popje4

popje4 Levende forumlegende

iemand een idee om de prijs op de markt makelijker te kunnen invullen? hier kan ik niet de prijs aanpassen wel in zijn geheel weg halen en dan opnieuw het bedrag intypen dat gaat bij mij vaak fout....met het pijltje is bijna niet te doen....

.Fisherman. en Sintra98 vinden dit leuk.
  8. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

kan iemand mij de link geven waar staat uitgelegd wat je moet doen op welke soort pc om het spel nog te kunnen spelen? Ik heb ergens iets gelezen, kan ook mail zijn geweest, maar kan het niet meer vinden.
    Dan kan ik morgen manlief lief gaan aankijken zodat ik het spel kan blijven spelen op mijn laptop (apple).

9. Sintra98

Sintra98 Levende forumlegende

Hallo Annelies als je naar Unity gaat vind je een een poster voor web cliënt als je die down dat door er op te klikkenen sla die op, op je bureaublad en dan kan je gewoon verder spelen je hebt de mogelijkheid om de namen en wachtwoorden op te slaan.
    S6 groet Sintra

10. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

bij unity weet iemand hoe en waar koop ik dierenvoer op de markt
    vind het niet

11. Sintra98

Dat is nog niet geimplementeerd evenals de stokstaartjes en en de Agama

12. Batsheba

Batsheba Regelmatige auteur

Open de farm of baha (op de mark uiteraard) en klik op 'gewassen' en er gaat een menu open met keuze uit gewassen, dieren, boomvruchten enzo.
    Kies dieren en klik dan op de onderste ‘allemaal’ en daar zou je dan als het goed is het dierenvoer moeten zien.

Laatste bewerkt: 9 Januari 2021
  13. Sintra98

Helaas moet ik jou hierin toch ongelijk geven Dierenvoer zit er echt nog niet bij.
    Ik heb het zo juist nog gecontrleerd

14. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Ik ben het met @Batsheba eens, want het staat er wel degelijk in. Ik heb het al eens eerder op gezocht en de uitleg komt overeen met wat @Batsheba schrijft.

15. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Je klikt op Dieren . Dan zie je 2 balkjes met allemaal . Bij de onderste kun je kiezen uit fokdieren en dierenvoer

16. vanDijk1970

vanDijk1970 Levende forumlegende

Het zou ook van de gekke wezen als er vanaf maandag geen voer meer te verkrijgen is op de markt.:eek:o_O

17. Sorenza1949

Sorenza1949 Levende forumlegende

Dank U allemaal heb het gevonden

18. Sintra98

Bij de stand alone is het dus niet geimplementeerd wel een slordige zaak
    o_Ok de Fokdieren zijn dus Niet in de stand alone te vinden

19. enk52

enk52 Levende forumlegende

20. nouk64

nouk64 Doorzetter

Vraagje: Is de "stand alone" gedownloade vesie hetzelfde als de "eenheid" (unity)? Zo nee, welke kan ik beter gebruiken?