Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. farmervrouwtje

farmervrouwtje Regelmatige auteur

Sinds gister veel problemen in client/unity. inlogscherm verdwenen, client al een keer opnieuw geinstalleerd. Rad van fortuin loopt vast, kopen op markt lukt niet en loopt vast, kisten openen loopt na een paar kisten openen vast, wisselen tussen de velden constant bloemetjes. Niet fijn spelen zo.
    Na een paar dagen redelijk kunnen spelen in Unity nu maar weer in Flash, Unity is geen doen op het moment.

2. john-j

john-j Forum-hertog

Weet iemand of er 1 januari 2021 weer problemen waren.
    Ik had mijn hoofdakker leeg gehaald en weer nieuwe nieuwe dingen geplaatst en meer als uur later pas uitgelogd.
    maar vanmorgen stond er helemaal niks op mijn hoofdakker.
    mvg john-j

3. Lieve

Lieve Halfgod

Had vannacht ook problemen want het in client voort gespeeld

4. kroon

kroon Forumleerling

Mijn Goji bomen zijn niet zichtbaar in de schuur. Heb 1 draaiend bloemetje op BAHA, is een Acai, bloemetje draait al dagen, kan hem wel verwijderen maar bij terugplaatsen komt er weer een draaiend bloemetje. (Heb dit draadje niet doorgeplozen om te kijken of het al eerder gemeld is).

5. arno70

arno70 Forumleerling

Ik speel nu ook weer in flash,unity/client is niet te doen voortdurend draaiende bloemetjes,niet kunnen veranderen van veld,
    Als het op deze manier verder gaat zal zelfs een event spelen niet mogelijk zijn.Hopelijk komt er snel verbetering anders
    is het voor mij bye-bye farmerama

6. thea1963

thea1963 Forum freak

De bomen die de gojibes geven heten de boksdoorn en de acai bomen zijn vanaf het begin al draaiende bloemetjes in unity
    waar nog steeds niets aan gedaan is :(

foxwell vindt dit leuk.
  7. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

weten de moderaters toevalliger wijs wat de status is van de aangegeven problemen?
    Laadbloemen/geen enter toets/ vlammen in de wolken rij/sorteren/ duifjes etc etc?

Ik merk dat ik nog maar eens per dag inlog, want even lekker oogsten( al dan niet onderweg) en paar minuten relaxen is er nu niet meer bij. Even spullen terug plaatsen na na ruil event is zonder enter toets ook niet lekker, kistjes openen, niets is meer even. Speel in de client of in firefox.

8. popje4

popje4 Levende forumlegende

hier het probleem van over gang naar andere velden.....is al wel gemeld maar blijft een probleem...laat tot 100% en dan niks....

Butsmuts vindt dit leuk.
  9. Lieve

Lieve Halfgod

Heb al gemerkt dat als je farmerama laat open staan en dan terug wil spellen hij telkens laad maar niks opent
    dus afsluiten en opnieuw inloggen helpt, tegenwoordig laad het vlug helemaal opnieuw

10. popje4

popje4 Levende forumlegende

was het maar waar....hiih hier niet hoor het laden van het ene veld naar het ander kan niet ook niet als ik net ingelogt heb...tja dan maar weer verder met flache zolang het kan he....

11. calimero1962

calimero1962 Forumleerling

had ik ook al paar dagen terug gemeld dat ik de acai bomen niet kon plaatsen turns out dat ze wel te plaatsen zijn maar niet te zien (in de client)heb geprobeerd in unity hetzelfde geval maar als je er dan xxl opverheen plaatste zag je de meeste weer wel :p raar hoor maar niet op elke 6 plekken die ik er voor had 2 bleven onzichtbaar, Toch maar ff naar flash die gene verwijderd en opnieuw geplaatst en nu is het opgelost . Niet de bedoeling om flash te moeten gebruiken :( maar nu kon het nog.

Sintra98 vindt dit leuk.
  12. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

dat is dus nu ook, een veld oogsten, volgende aanklikken, 100% laden en dan niets.
    Uitloggen, opnieuw inloggen 1 veld oogsten en dan weer uitloggen. Heb nu eindelijk alle velden geoogst.( via client eerste drie en toen in fire fox de rest)

13. maansteen8

maansteen8 Forum-baron

zojuist mijn boerderij opgestart en alles geoogst en heb het idee dat het vandaag allemaal supersnel gingxD

14. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Vandaag voor het eerst in untility tijdens het openen van de kisten, meerdere malen opnieuw moeten inloggen. Voor de rest loopt hij prima.

15. omatrein

omatrein Gelegenheidsauteur

Ik kan de wolkenrijen (meer dan 400) in Unity (client) niet meer met de hand oogsten. Telkens als ik er 'n honderd heb geoogst, vlieg ik uit het spel. Opnieuw opstarten dus en weer opnieuw gaan oogsten (moet dan weer bij de eerste beginnen!) Hetzelfde gebeurt: na zo'n 100 moet ik weer opnieuw inloggen. Dit herhaalde malen gedaan, maar ik kom niet verder. Met 'n knecht lukt het wel.

16. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Over het algemeen kan ik prima spelen in Unity. Als ik het spel langere tijd negeer en daarna weer verder wil spelen, dan moet ik wel refreshen. Vandaag merk ik dat dit eerder gebeurt en dus daardoor ook vaker tijdens het spelen. Als ik even naar een andere pagina ga en 1 á 2 minuten met wat anders bezig ben dan moet ik bij terugkomst bij het spel refreshen om verder te kunnen spelen:music:
    Ik speel met de browser Chrome en op wat onhandige zaken na die ook door andere spelers gemeld worden, heb ik geen grote problemen met farmen:)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  17. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Unity en client functioneren bij mij zeer slecht vandaag
    En m'n regenwoud ligt in de hoofdakker

Laatste bewerkt: 6 Januari 2021
  18. Lieve

Lieve Halfgod

hier krijg nu een duitse queest inplaats van sneeuwmuis en heb al eens ingeleverd
    alles loopt in honderd ook bij de fokdier event pffff

Dorette58 vindt dit leuk.
  19. Dorette58

Dorette58 Forummeester

Er gebeurt niks als ik roze gelei wil inzetten en er gebeurt ook niks als ik fokopdrachten invoer. 12 ingevoerd, blijft op 0 staan.

bij mij ook helaas

Laatst bewerkt door moderator: 6 Januari 2021
  20. Lieve

Lieve Halfgod

mijn duifjes vliegen ook niet, ze zijn in staking.
    sorry buurtjes die levelen kan jullie niet feliciteren