Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. NJW3

    NJW3 Junior expert

    dat heb ik dus ook
     
  2. mama..66

    mama..66 Junior expert

    overschakeling prima verlopen, zelfs de laadtijden vielen mee!:) nu even verder testen :p
     
  3. NJW3

    NJW3 Junior expert

    ik kan het nu dus wel spelen, maar wat traag bij het binnenhalen van akkertjes. normaal kon ik dat snel achter elkaar binnenhalen. nu niet en er komt bij sommige akkertjes een waas, om het zo maar te noemen, over.
    En wat betreft alle technische stukjes die ik lees, over wat je moet hebben voor een pc en blabla daar snap ik dus niks van.
    Maar begrijp ik dat als je het nu kan spelen er dus niks veranderd moet worden op mijn laptop?
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    nou..ik kan hier niks...alles loopt vast...:eek:...wilde de bonuscode verzilveren en kan nu helemaal niks meer......:cry:
     
    Laatste bewerkt: 24 November 2020
  5. .Fisherman.

    .Fisherman. Levende forumlegende

    Hier precies het zelfde , en kan die irritante zon links bovenin niet weg , en dat hele systeem op de markt mag van mij zo de vuilnis bak in , vind dat helemaal niets
     
    Francella145 en Butsmuts vinden dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als ie het doet doet ie het toch?

    Bij mij doet ie het tot nu toe ook heel aardig. Iets trager bij opstarten maar het is nou niet alsof ik de wekker er een uur vroeger voor moet zetten.

    Zometeen maar eens sla neerzetten om de knechten uit te proberen xD
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    weergave gewas dat klaar is nog steeds niet goed
    krijg weergave van net ingezaaid
    lichtgevende randjes langs gewas als je wil zaaien is niet prettig
    landkaart op paaltje niet meer vet gedrukt
    Mis bijna overal de vetgedrukte letter en cijfer
    als je de animatie nu uit zet gaan ze uit en wordt hij beduidend sneller
    ook bij de bomen nog steeds geen tekentje of sichtbaar van avollebomen dat je hem kan oogsten
     
    Laatste bewerkt: 24 November 2020
  8. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Hier ist nog hetzelfde als voorheen ...Alles beweegt :cry: Voor mij zo belangrijk dat alles stil staat ...

    Klachtenlijstje is dus ;

    Alles beweegt
    Kan met de hand geen stallen nog voeren - met knechten weet ik nog niet.
    Postkantoor : Zeer irri dat je als je antwoord geeft het je toegestuurde bericht niet meer kan zien of lezen. Antwoord geven wordt zo heel moeilijk. Het schrijven gaat ook heel langzaam.
    Markt is een verschrikking.
    bonuscode kon ik in chrome ook niet verzilveren.
    Het uitklapscherm, waar je onder andere mee naar het forum gaat blijft hangen.
    Gewas is klaar maar je kan niet zien dat het klaar is.

    Ik weet niet wat men allemaal "verbetert" heeft...Maar hier is niks verbetert het is er alleen maar nog slechter op en van geworden en totaal niet speelbaar meer.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  9. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Ik was even vergeten dat vandaag de schakeldag was en ik was druk bezig om bij de vuurtoren alle uitgewerkte items weg te halen en er nieuwe neer te zetten. Nu viel mij op dat, zodra ik een item neer had gezet, ik weer helemaal vooraan in de rij moet beginnen met zoeken. Dat was niet zo in flash, misschien kan daar iets aan gedaan worden.

    Bonuscode was wel te verzilveren maar in het verleden kopieerde ik altijd en dan plakken maar dat lukt nu ook niet meer.
    o_Ok kun je zien dat je je mammoetbomen mest hebt gedaan, nu zien ze er uit alsof ik dat vergeten ben.
     
  10. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier ook even getest -.- , de enter toets werkt nog niet om iets te bevestigen in het spel, de animaties staan nog steeds aan en handmatig iets oogsten gaat in slowmotion, de weergaveproblemen bij het gewas en bomen als iets klaar is zijn er nog steeds

    probeer het spel eens te spelen met de hand :pxD
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  11. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Er staat een bonuscode bij Technische aankondigingen. Ik kopieer en plak deze altijd maar nu kan ik hem dus niet plakken. Nu gewoon getypt en dan kan ik hem wel verzilveren. Werk in Chrome.
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Hier sluit ik mij bij aan.
     
    Francella145 en .Fisherman. vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je kunt bij standaard instellingen de boerenanimaties uitzetten dan staan alle beestjes stil.
     
  14. tinus138

    tinus138 Teller

    Hij blijft hier maar laden en kan nergens meer in , niet naar bahamarama en nu ook niet meer op de gewone farm.
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gedaan. Het gaat wat trager maar dat is het ook wel. En ik heb echt geen superduper game computer staan hoor.

    Die zon links boven in de landkaart vind ik trouwens wel lichtelijk irritant.
     
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    mag nog niet klagen gaat redelijk
     
  17. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Misschien voor jou wil niet zeggen dat het troep is speel andere dingen al langer via Unity , Bigpoint moet gewoon nog aanpassen aan Unity.
     
    gelderblom vindt dit leuk.
  18. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Die staan altijd al uit en de vorige keer ook en nu ook ...maar alles blijft bewegen :cry:
    Hier staat altijd alles wat maar bewegen kan op uit ...anders kan ik het spel niet spelen. De bewegingen trikkeren mijn aanvallen ...Ik schrijf dit niet om aandacht te trekken of om zielig te willen doen ...Maar zo kan ik echt het spel niet spelen.
     
    Butsmuts en Roos vinden dit leuk.
  19. NJW3

    NJW3 Junior expert

    Dat was mij ook opgevallen, benieuwd naar reactie wou het nl net gaan plaatsen
     
  20. Maxthon

    Maxthon Forumleerling

    Eerlijk: lekker om te spelen, alles gaat sneller dan met flash bij mij. Enige waar ik me aan stoor is dat mijn cursor (handje) zo groot uitvalt op mijn Mac.