Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Oeps.. ik had nog een probleempje wat het melden waard was.
    De markt (die ik trouwens prettig vind) weigert om te zoeken. Een zoekwoord geeft geen resultaat (alle aangeboden boomvruchten. dieren ed blijven er gewoon staan).
    o_Ok het aanklikken van het zoeksymbooltje verandert daaraan niets.
     
  2. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Ik hoop dat er nog wat veranderingen komen. Zonder knechten is het anders niet te doen. Voor de snelle koop en verkoop is best bewerkelijk geworden. Ik vind het super lastig dat ik bij veel dingen waar ik voorheen de enter knop gebruikte nu het vinkje moet aan klikken. Bijvoorbeeld in de wolkenrij. Bij het doorgaan in de bestellingen vooral bij een Seizoen ... ik doe er nu veel langer over. Hopelijk veranderd dit nog.
     
    Laatste bewerkt: 25 November 2020
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Dat klopt hofje
    dan kost het minder van je totale werkgeheugen capaciteit
    En hard werken is zweten
    dus dan hoor je de ventilator in je lapje keihard werken
    beeld is er niet minder om trouwens
     
  4. farmervrouwtje

    farmervrouwtje Regelmatige auteur

    Gelukkig weer terug naar Flash, wat een drama dat Unity. Flahs op de tablet gaat prima, Unity absoluut niet. Ik heb geen andere computer,
    Gister na een uur proberen te spelen, het maar opgegeven. Vreselijk traag, durde minuten om van het ene veld naar het andere te komen, kon ook niet op het forum komen, burencadeaus versturen ook niet helemaal gelukt, molen aanzetten heeft een kwartiet geduurd en zo kan ik nog wel even doorgaan.

    Betekent dit nu dat ik straks geen farmerama meer kan spelen op mn tablet als Flash gestopt is?
     
  5. ik1947

    ik1947 Forumleerling

    Ik heb echt geprobeerd te spelen en kwam meteen op Unity maar duurde wel eeuwen/ Bij elke handeling opladen en pop up even gauw is niet te doen. moest gewoon stoppen wat ik anders in een kwartiertje heb gedaan daarvan nog niet eens 2 dingetjes kunnen doen in een half uur. Jammer... Toch nog bedankt voor de bonus..
     
  6. Roos

    Roos Forum-hertog

    Mijn wolkenrijen zijn kwijt (geraakt tijdens de test?)
    Edit: En daar zijn ze weer. Moest er wel twee keer voor verversen.
     
  7. BoerinRietje

    BoerinRietje Forumkenner

    gelukkig is het oude weer terug. Bedankt!
     
  8. nicolle73

    nicolle73 Levende forumlegende

    het is een ramp met safari
    hopelijk kunnen jullie het verhelpen
     
  9. jelle1968

    jelle1968 Actieve auteur

    hier een splinter nieuwe laptop heb alles uit staan net als andere spelers maar is nog zeer traag bijna niet te doen net als anderen gewas is niet te zien als klaar is en alle andere klachten die andere spelers melden
    oude computer blijft hangen op 100 % laden heel jammer
    denk wil toch melden dat nieuwe computers en laptops die wel doen aan de eisen van unity toch niet werkt zoals hun beloven(de makers van unity niet bigpoint)
     
  10. Roos

    Roos Forum-hertog

    Hier in de ochtend ook errug traag. Ben weer m'n wolkenrijen kwijt. Molen (die op de hoofdweide, want daar was ik) stond stil. Nou zaten daar aardig wat opdrachten in, dus vond dat vreemd, maar toen zag ik opeens dat ie ging lopen... en weer stil stond.. Zoiets heb ik niet eerder gehad. Ik heb veel geduld, maar m'n uilen zijn wat opvliegerig wat dat betreft..
     
  11. micchel

    micchel Gevorderde

    hallo, ik speel hoofdzakelijk zonder knechten en dan merk je duidelijk een verschil in het oogsten op unity tegenover flash. Het aanklikken duurt beduidend langer in unity. Hopelijk kan daar nog wat aan gedaan worden want anders moet ik spijtig genoeg dit leuke spel opgeven wegens te tijdrovend.
     
  12. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Morgen gaan we dus eigenlijk definitief over? Flash zal enkel nog even er naast draaien als ik het goed lees?

    Ik kijk het wel even aan, koop nu in elk geval geen knechten of iets, maak eerst de coupons op.
     
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Voordat er iemand overhaaste beslissingen neemt, zou ik ook nog even de downloadbare client afwachten die als oplossing naast unity gaat draaien vanaf volgende week
     
    Roos vindt dit leuk.
  14. jennyfarmer

    jennyfarmer Alwetend orakel

    Nou, het mij benieuwen. De testfase vond ik helemaal niks!!
     
    Butsmuts vindt dit leuk.
  15. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    Vorige week was ik een midweekje in Friesland op vakantie met mijn zoon dus een weekje niet aan mijn boerderijtje gedacht.
    Was wel lekker rustig moet ik zeggen. Nu dit draadje eens op mijn gemak doorgelezen en zie dat de 24uur test nog niet helemaal vlekkeloos verliep.
    Ben heel benieuwd als we definitief overgaan naar Unity. Het zal erg wennen zijn ik houd helemaal niet van veranderingen maar ik ben wel positief ingesteld en alles zal uiteindelijk wel weer goed komen.
     
    Roos vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Helaas de zon straalt als nooit te voren
     
    Borkie en janniekwak vinden dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier net even in unity gespeeld maar er is volgens mij helemaal niks verbeterd tegenover vorige week :eek: ?

    enter toets werkt nog steeds niet (hier zonder de knechten betekent dat een veelvoud van geklik wat heel wat extra tijd kost)

    animaties op de wolken blijven aan staan

    etc..
     
  18. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    helemaal waar thea
     
  19. hulst

    hulst Levende forumlegende

    Hier wil het antwoorden van het uiltje nog niet goed. Lijkt te werken maar als je dan het horizontale balkje ziet en begint te typen dan verspringt het veld en kom je onder aan het ontvangen bericht terecht. o_Ok als je een bericht wil versturen en je typt een wat langer bericht gaan de regels telkens knipperen en kan je niet goed zien wat je schrijf. Ik speel in Chroom op windows 10
     
  20. Lieve

    Lieve Halfgod

    Thea ik kreeg net ook die indruk
    als je kist ledig vlieg je nog steeds terug vooraan op het blad
    de molen draait nog steeds een beetje vierkant
    De zon die echt storen is staat er nog steeds
    de zaai kaart is nog moeilijker te zien wat erop staat , gele rand is wel weg maar dit is geen verbetering
    de rest nog niet geprobeerd