Praatgroep - van Flash naar Unity: de laatste fase!

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 20 November 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. omaagnes55

omaagnes55 Forum-overlever

Ik heb mijn wolkenrijen gesorteerd en hij stond altijd op het groene vlaggetje en nu springt hij iedere keer weer op alle wolkenrijen zodat ik de verkeerde wolkenrijen activeer. Vooral die van belang zijn voor de aanvang van een nieuw event, fokken en mysterieuze stallen en raadselbomen.

2. Lieve

Lieve Halfgod

Waarschijnlijk niet . Maar sommige zullen het op hun pc of laptop steken omdat hij al wat ouder is .

Verder berichten versturen is een ramp je kan niks plakken of verbeteren en de lijst van vrienden is niet meer je buurtjes eerst
    ook de gele rand rond de gewassen om in te zaaien is storen
    het bewegen water op de Bahama is ook anders meer lichtgevend
    en de zon zie ze graag s'morgens maar hier is ze toch storend
    ook dat je niet zie dat de gewassen klaar zijn of de bomen is heel vervelend
    En de kistjes openen is ook een speciale ervaring
    Maar ben er gerust in komt goed
    In het begin dat ik speelde was er ook soms iets dat niet liep zoals het hoorde was er ook veel gemor maar zie is ook goed gekomen
    Om heel het spel om te zetten zal enorm veel werk geweest zijn is normaal dat er nog wat verbeterd moet worden
    Wens jullie veel succes

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  3. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Vanmorgen stonden in ene alle sieritems stil
    behalve die op de wolkenrij......
    alvast dank daarvoor

4. Butsmuts

Butsmuts Oudgediende

Ik denk het, maar kan ook zijn dat andere die er niet in komen ook niet naar het forum gaan.

Los van traagheid, die was voorspeld. Zijn er echt nog een hoop bugs en wijzigingen die niet tof zijn( markt is tich keer klikken en doen)Ik hoop dat ze het er snel uitkrijgen, over een maandje zitten we er aan vast he, dat unity. Het verpest de boel behoorlijk.
    Ik ben iemand die 120 euro per jaar in het spel steekt aan knechten. Ik speel nu bijna 10 jaar, maar als het zo blijft, is het voor mij exit. Ik vertik het om mijzelf te blijven irriteren.

Pc hier heeft 8g werk geheugen, zo wel op pc als op grafische kaart. quad core pc met windows 10. Cookies geleegd, geschiedenis gewist alles is netjes. Dus daar ligt het niet aan. Speel normaal in edge. en nu probeer ik van alles.

Boeretrien1 vindt dit leuk.
  5. miekje9

ik vind het mandje redelijk goed werken ik zou alleen graag een sneltoets kunnen gebruiken om de popup schermen te bevestigen
    Hij blijft hier gewoon staan en springt niet terug

wolkenrij categorie springt ook niet meer terug vandaag.
    Zou er iemand vannacht hebben gewerkt???

Laatste bewerkt: 25 November 2020
  6. wilagten

wilagten Junior expert

het spel werkt niet naar behoren loopt erg veel vast moet 4 of 5 keer klikken om op een ander veld te komen het laden van een veld duurt ook erg lang.
    bij de voermolen kan je geen aantal voer invoeren dus als je 30 voer wilt draaien moet je 30 x klikken als je in de voermolen kan komen dat gebeurd vaak dat er niet in kan komen

7. miekje9

Hier kan ik wel een aantal invoeren en als ik starten klik doet hij helemaal niks

8. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

o_Ok ik heb van alles geprobeerd.
    In Chrome werkt het voor geen meter, in Firefox gaat het ietsje beter, maar in Edge (IE) mag ik niet mopperen en ben daar op het moment heel gelukkig mee als ik het zo eens hoor van andere mensen.

9. Sabine

Sabine Gevorderde

loopt vast op de markt wanneer het product al verkocht is. Heb dit nu drie keer achter elkaar gehad

10. duiveltje58

duiveltje58 Gelegenheidsauteur

Ik heb op dit account, net als op anneke071997ontzettend veel last van traagheid,
    Het duurt een hele tijd oor je op het veldje komt, en met de hand is het al helemaal niet te doen.
    Ik heb een oudere pc,
    En voor het komende event vananavond kan ik geen lang gewas erop zetten,
    ookdat duurt een hele tijd.
    dan maar geen drops, enz.
    Het is geen doen zo.
    En loop took geregeld vast, zoals van veld wisselen
    Kom anmiddag na 14 uur wel weer kijken, en zie dan wel wat er nog te redden valt, qua event
    met zaaien.

11. wiesje82

wiesje82 Forumbeginner

bij mij kan ik tuinen wel legen maar de tuin weer vullen gaat niet.

12. rikmark

rikmark Forum freak

Nee hoor ik heb ook problemen om er in te komen.

Als je een duifje van een buur krijgt zie je die niet op het hoofdveld, ging naar de woelige weide daar zag ik hem achter het icoontje voor tulpenguldens. Na open kon ik het bericht niet beantwoorden.

Laatste bewerkt: 25 November 2020
  13. visser83

visser83 Forumbeginner

ook ik kan mijn tuinen niet vullen.legen gaat wel maar verder kom ik niet.

14. harriejose

harriejose Forum freak

Lieve buurtjes, ik stuur vanavond pas de kado's.Zoals het nu moet word ik niet blij van.

15. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

heb een kwartier moeten wachten om er in te komen.vreselijk om te oogsten en te zaaien.burencadeau wil bijn niet ook de kistjes bijna niet open te krijgen.het party rad doet het niet.kan niet zien wat ik op het veld moet zetten.kortom als dit zo door gaat kap ik er mee.

16. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

goedemorgen

kwam iets sneller op de farm

maar met de hand mest op het gewas doen gaat traag

17. -carrie57-

-carrie57- Forumkenner

Ben achter de oorzaak. De zon. Iedere keer als ik van veld wissel en dus de zonstralen in beeld komen wordt de hoofdpijn iets erger en dat resulteert bij mij op een gegeven moment in migraine.

18. BoerinRietje

BoerinRietje Forumkenner

Ik kan nu helemaal niets meer jammer. Ik hoop echt dat het vanmiddag weet terug gezet is naar de oude versie.

19. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

de hele farm na gelopen

hoop dat als we op unity zitten alles wat sneller gaat doe alles meest met de hand

zou maar denken het kom wel goed ;):)

LucieSchreurs vindt dit leuk.
  20. Selvi51

Selvi51 Gevorderde

Goedemorgen,
    Bij het oogsten vanmorgen probleem op het tropen-gebied. Draaiende bloemen, maar ondanks dat kon ik met knechten gewoon oogsten, na opnieuw inloggen ter controle was alles ge-oogst en weer normaal.
    Op gewone farm dacht ik dat ik gisteravond geen water had gegeven, maar ondanks het uiterlijk van een omgeploegd veld waren de gewassen dus klaar (niet geoogst hoor).