Praatgroep - Valentijnskalender 2024

Discussie in 'Speldiscussies' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2024.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klaartjuh

    Klaartjuh Levende forumlegende

    Geef elkaar hints over het cadeau van de dag maar verklap het niet helemaal om het voor iedereen leuk te houden.
     
  2. Lieve

    Lieve Halfgod

    Joepie we gaan weer snoepen en er komen geen kilo's bij :DxD
     
    Gert-Jannetje en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Het is dagen goed gegaan met het spel. Lekker vlot en ook de vallei deed het erg goed. Het vorige event heb ik niet mee gedaan. Was er ff mmoe van, draaiende bloemmetjes. Aan dit event doe ik wel mee. Maar toch weer draaiende bloemmetjes en het spel is veel trager. Jammer dit
    Overgigens is het nu weet wat beter
     
    Laatste bewerkt: 8 Februari 2024
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je zit in het verkeerde topic.
     
  5. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hallo boeren en boerinnen,

    Helaas lag het spel er gisteravond laat weer uit. Zodoende wordt er momenteel gewerkt aan een script voor de Valentijnskalender en dagelijkse inlogbonus om die weer open te zetten voor wie dat gisteren heeft gemist.

    Het bakken is liefde event zou officieel ook tot 23:59 uur duren waardoor sommige spelers gisteravond onverwachts daarmee niet verder konden zoals ze hadden gepland.
    Er wordt gekeken wat hiermee te doen en of er een mogelijkheid is om het event nog even terug te brengen, maar hier kunnen we nog geen garantie voor geven. Met name met het oog op omwisseling van de items van dit event zorgt er voor dat dit nogal ingewikkeld is.

    Als wij meer horen over dit onderwerp laten wij dat weten.

    Jullie Farmerama team

    Wat betekend dit precies? Dat open zetten?

    Mijn bommel is wel goed gegaan maar voor de kalender kan ik nu het vakje openen door TG te gaan betalen.... of word deze 'gratis' voor mij geopend?
     
  6. Gert-Jannetje

    Gert-Jannetje Forum-analist

    Kan de verrassing in het midden veilig geopend worden?
     
  7. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    Als je het middenste vakje van de linkerhelft bedoelt, ja, een fijn cadeautje :)

    We zitten wel al op de rechter helft.

    Er circuleert ook een bericht ergens voor diegenen die gisteren met de problemen niets hebben kunnen openen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.