Praatgroep - Valentijnskalender 2018

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 5 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. boerdylan08

    boerdylan08 Forumbeginner

    fantaschtische kalender stollen pakt ie niet net als bericht naar support doet het ook niet als je wil versturen zegt hij verlopen na 3 x ben ik ook daar klaar mee . misschien de hele zooi maar aan de wilgen hangen wat een bagger zooi zeg , wordt steeds erger . een zeer teleur gestelde boer. lang leve de farmerama niet dus. ben er echt een beetje klaar mee met al die klote bugs of hoe jullie het noemen willen
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Ja daar had ik ook last mee 3 x overgetikt pfffffffffffff
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  3. tinekesfarm

    tinekesfarm Gevorderde

    Hier ook alles geopend maar helaas ook plusje bij de kistjes echt balen kost alweer extra TG en ook gecontroleerd of hij er echt stond even gewacht ander veld daarna weer kijken en alles was open geen plusjes tot vandaag grrrrrrrr
    Hopelijk word daar eens wat meee gedaan dit is niet de eerste keer
    Gr
     
  4. Butsmuts

    Butsmuts Oudgediende

    Tip die ik de vorige keer kreeg...na dat ik ook een pakketje niet zou hebben geopend,
    ....openen en print screen maken voor je naar een ander veld gaat. Printscreens bewaren.

    is veel werk, ga ik niet ontkennen. Zeker bij kalenders die langer als 14 dagen duren, maar wat moet je dan?
     
    Borkie vindt dit leuk.
  5. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Is echt niet veel werk hoor. Printscreen op je toetsenbord (1 sec.)
    Power point openen (3 sec.) staat bij mij op de taakbalk, kan er zo meteen bij.
    Lege presentatie (3 sec)
    Plakken (3 sec)
    Opslaan en klaar.
    Zolang duurt het bij mij. Tenzij je computer ietsjes trager werkt maar dan is het hooguit nog maar een minuutje ofzo
     
    owl. en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Tis niet veel werk nee , maar dan komt mijn lappie vol met printscreens van iets waarvan Hofje vind , dat het gewoon naar behoren hoort te werken ..
    Vind eigenlijk niet dat de verantwoording bij de spelers moet liggen ...
     
    Butsmuts en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik neem aan dat als je een printscreen maakt, dat die afbeelding automatisch opgeslagen wordt in je map Schermafbeeldingen o.i.d.
    Dus hoef je er eerst verder niets mee, totdat je de afbeelding moet versturen als er idd iets mis is gegaan met de kalender.
    Ik maak dus een printscreen en verder niets... en ik verwijder de afbeeldingen als ik het laatste kado heb ontvangen.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  8. Batsheba

    Batsheba Regelmatige auteur

    Nee hoor, er staat maar één screentje. ik verwijder altijd de vorige en plak de nieuwe in de plaats. Op mijn eerste screen was er één pakje geopend, op de tweede, twee pakjes enzo.
    De verantwoording voor het openen van de pakjes ligt echt wel bij de spelers zelf want Ron heeft duidelijk te verstaan gegeven dat het onmogelijk is dat er weer pakjes dichtgaan. En dat geloof ik. Als, àls het al zou gebeuren dan is een printscreen waarop te zien is dat alle pakjes open waren, en nu weer dicht, een handig iets om je gelijk te bewijzen. Maar ik denk ook dat je met meerdere accounts wel eens eentje over het hoofd ziet. Ik heb tot vandaag, alle pakjes geopend, voorlopig blijven ze ook open maar zodra ik merk dat er ook bij mij eentje gesloten wordt...tja, dan ga ik Ron persoonlijk aan zijn oren trekken, want dan moet ik met schaamrood op de wangen, maar eerlijk toegeven en erkennen dat spelers met een plusje toch gelijk hadden.
     
    DarkDevilDude en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat het mogelijk is dat er spelers zijn die gelijk hadden. Maar met meerdere accounts is het heel gemakkelijk om eentje te vergeten.
    Het is mij dus ook gebeurd met mijn andere account, gelijk de eerste dag en de hele week niet gezien. Tot ik gisteren het extra cadeau wou openen. Dat ging dus niet. Ik ben begin deze week op een ander account geweest, waar nog geen enkele geopend was, en toen vond ik dat die plusjes erboven goed opvielen en je het verschil duidelijk kon zien. Maar niet dus, die ene heb ik gewoon over het hoofd gezien.

    Ik vind het wel heel leuk dat er nu een hart op het plein staat. Ik dacht even dat het valentijnsevent voor de verandering weer op het marktplein stond, maar het was de kalender. Als je die nu nog over het hoofd ziet...
     
    DarkDevilDude en -matthias1952- vinden dit leuk.
  10. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Ik kreeg 4 parfums en een bruiloftsbloemenpot...
     
  11. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Hier weer een bruiloftsbloempot. Als dat zo doorgaat begin ik een bloemisterij.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. uiltje54

    uiltje54 Forumbeginner

    o_Ok ik heb tot nu toe alle hartjes omgedraaid alleen na hartje 7 kon ik de cadeau box niet openen later nog eens geprobeerd , dus niet maar de andere dag stond er een kruis bij het omgedraaide hartje 7. Inderdaad staat er bij de cadeaus eerst alle glanzende sokken openen? Dit is niet de eerste keer hoop dat hier gauw verandering in komt. voor de rest zijn de cadeaus mooi die je krijgt.
     
  13. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik zou graag zien dat het een "vol" hartje is wanneer je het nog niet geopend hebt. niet dat er een afbeelding in staat met een minuscuul kruisje erboven.
     
  14. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    Hier 10 rozen (heb er nog niet genoeg dus... meer dan 100.000 of zo) en 4 parfums. Jammer...
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  15. HendrikJandeTuinman

    HendrikJandeTuinman Gevorderde

  16. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Ach bloemisterij annex parfumerie, het houdt ons van de straat, gister en vandaag dus 4 parfummetjes.
    Maar hoop doet leven. Eens...:p
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  17. omatrein

    omatrein Gelegenheidsauteur

    o_Ok hier ineens 'n plusje. Weet absoluut zeker dat ik 'm wel geopend heb!!! Ik grrrrrrrrr met je mee!
     
  18. sanne22011

    sanne22011 Regelmatige auteur

    Ik kijk op de Valentijn kalender, en floep op drie krijg ik een slotje, ik zie het gebeuren
    hoe kan dit? Ik heb de 5 stallen van de fazant die ik heb gekregen bij de stallen staan.en ook de 50 handschoenen heb ik al gebruikt
    en 10 supervoer. Ik ben niet dom, er gebeuren spontaan fouten.
    Vanmorgen moest ik steeds opnieuw inloggen om weer een stukje verder te komen met oogsten.
    Dit kost 3 keer 8 tulpenguldens, zo kan ik ook rijk worden
    Hier klopt dus niets van.
    Graag de slotjes eraf halen , doe dit dus ook spontaan.
    Ik wacht af.
     
  19. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Het onderste cadeau kan je rustig openmaken :)
     
    Borkie vindt dit leuk.
  20. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    Je krijgt niet "spontaan" een slotje. Er was sprake van traag spel (veroorzaakt door de shopsale die daarna is uitgesteld). Flash werkt in "lagen". Afbeeldingen die je ziet zoals in de kalender worden laag voor laag opgebouwd.

    De eerste laag zijn de hartjes met sleutelgat.
    De tweede laag zijn de plaatjes van de voorgaande dagen. Dus de check of een dag al voorbij is.
    De derde laag is de check of je dagen al geopend hebt en zo niet komt er een plusje bij.

    Normaliter gaat dit zo snel dat je alles tegelijk ziet, maar bij het extreem trage spel vanochtend duurde het opbouwen meerdere seconden dus kon je structuur en opbouw in lagen zien.

    Dat is echter alleen de weergave, in je accountlog staat de informatie die gebruikt wordt voor de weergave, maar daar niet door veranderd kan worden.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.