Praatgroep - Valentijnsdagevent 2022

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Februari 2022.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Laatste oogst gedaan vanmorgen en precies 49 spelletjes gespeeld met als resultaat 2011 stermunten en nog meer dan 200 dropjes over:music:
    Ik vind het wel genoeg en ga weer verder met voorraad opkrikken:p lekker een paar dagen de tijd voor...
    Dit event ging soepel voor mij, zelfs zonder de Howies in te zetten:D
     
  2. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goedemorgen,

    Ik zit nu op 14 x gespeeld. :music:Daarnaast 565 aan muntjes. :D Kan dus straks echt 2 x sieritem gaan nemen. Zowel aan muntjes als links met 18 x gespeeld. :inlove: Ga stukken langzamer dan anderen, maar ga er ook komen. :D
     
    BoerAnnelies, jolanda13, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Zo, klaar. Met dien verstande dat ik nog 30 spelletjes weg moet spelen :wuerg:

    Wat zal ik een goed geheugen hebben straks xD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik hoop volgende keer niet te hebben vergeten dat ik dit spelletje echt een ramp vind en er dus niet aan ga beginnen. Ben blij dat ik klaar ben.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik vind het geen vervelend spelletje, maar zo vaak achter elkaar is ook weer overdreven. Was ook helemaal niet de bedoeling maar met die bonussen ging het ineens heel hard met de gewassen en door RL-beslommeringen had ik niet de tijd de spelletjes meteen weg te spelen, wat ik normaal altijd wel doe.

    Maar het event is na enig doorzetten dan echt klaar nu. Ik heb er een tortelduifjes-item bij gekocht, voor Schaapje :p
    En uit een verdwaalde Wowei-stal die ik in mijn inventaris vond kwam zowaar een stekelvarken, dus nu heb ik er ineens drie xD
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Oh zo :inlove:

    Ik zit nu op 16. Nog 2 te gaan. :D

    Ole ole de 18 gehaald. :music: Mijn sieritem is binnen. :inlove:
    Doel gehaald.
    Aan muntjes nu 729. Ga nog even door dan kan ik de stallen, stekjes, supervoer en sieritem nemen. Kom nu net te kort.
     
    Laatste bewerkt: 12 Februari 2022
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Schaap, je heb nog tijd zat hoor. Al oogst je maar één keer per dag.
     
    jolanda13, janniekwak en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja het is gelukt hoor. :D

    2x mooi sieritem :inlove: en ook nog stallen, stekjes en supervoer kunnen nemen. Nu nog 101 muntjes over. Kijken wat ik nu nog zal kiezen. Weet het nog niet. Wil nog wel graag supermest en ook party tickets maar ook knechtjes en wac zijn welkom.

    Alle stallen en stekjes nu op het land gezet en nu maar hopen op iets wat ik nog niet heb. Van de bomen weet ik het totaal niet. Daar ben ik de draad ik kwijt geraakt.
    De stallen een parkietjes of oranje neushoorn, oranje zebra, oranja manta , oranje paling (heeft geen worteltjes gegeten hoor) xD
    Pfff roze enzo is ook altijd welkom. Ben wel van de stallen. :D

    Mijn doel is gehaald en ik ben dik en dik tevreden. :music:
     
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Schaap, laat die wac maar in de winkel zitten hoor. Iets zegt mij dat je er zojuist op een andere manier eentje ontvangen hebt :music:
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ah dank je wel. :music: Jij morgen PP van mij krijgen. Dan neem ik muntjes want ik zag dat er weer stallen en bomen kan kopen voor de muntjes. Net de eerste gekocht in de boerenwinkel het spookdierenverblijf gekocht. :music: Wacht even wat er uit de stallen komt want in de winkel zit nog meer stallen en ook bomen zag ik.
     
  11. wat schaffen jullie aan voor de munten die jullie scoren met dit event? ik twijfel heel erg
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  12. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat is de keuze die je zelf wilt maken , wat heb je het hardste nodig
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Wat je zelf graag wilt kopen van de muntjes. Dat is heel persoonlijk. Wat ik leuk vind kan jij wel denken wat moet ik daarmee. Ik probeer altijd wel een kleine voorraad aan te leggen van wac, supervoer en supermest voor events enz. Daarnaast ben ik gek van stallen en schaap sieritems. Dus zoals je leest heel persoonlijk wat je neemt en leuk vindt. De wac kost nu op mijn markt was heel erg duur maar begint gelukkig weer wat te zakken. Zo kijk ik altijd hoe of wat. Je kan nu ook weer stallen en stekjes kopen van de muntjes in de shop - o -rama.
    Succes met wat je kiest.

    Ik kreeg een mooie nieuwe boom ggdrasil en ook een oranje neushoorn. Nou ik ben daar helemaal blij mee.
    Nu ik ook wat extra aan wacs :D heb ga ik alsnog proberen de wolkenrij te halen. :music: Zit nu op 24.
     
    Laatste bewerkt: 13 Februari 2022
    hendrika73, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  14. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    zo ik ben helemaal klaar 1962 muntjes binnen
    morgen maar eens even kijken wat ik ga nemen.
    succes wie er nog bezig is
     
    BoerAnnelies en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. bedankt voor je uitgebreide antwoord! ik ga eens even neuzen!
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    goedemorgen

    de winkel aardig leeg gekocht wac heb niet nodig kan zelf maken .
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  17. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nog 4 te gaan. :music: Dit moet vandaag gaan lukken. :D
     
    jolanda13, bjorke-annika en kakelot69 vinden dit leuk.
  18. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier nog 6 te gaan, gaat helemaal goed komen:)
    De winkel helemaal leeg gekocht op de sieritems na.:music:
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  19. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    nu vraag ik mij af kan je nog verder spelen voor prijzen als je al helemaal klaar bent
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Ja, dat kan
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.