Praatgroep - Valentijnsdagevent 2021

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dank je wel.

    Deze lieve buur heeft mij voorzien van alle items :inlove:.
    Het is altijd maar even de vraag waar je hem uitzet. Vandaar dat ik mijn vraag hier neer had gezet. Dank je voor het meedenken.
     
    Dorette58 en kakelot69 vinden dit leuk.
  2. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Hier laatste keer gewas opgezet, nog 1 keer het bord over en dan heb ik ook alle sieritems en de wolkenrij binnen
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  3. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    Wolkje binnen, met alle items. Was weer geslaagd
     
    bjorke-annika en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier de wolk ook binnen met de sieritems :),nu nog even verder spelen voor de knechten coupons.:)
     
  5. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    hier ook sieritems en wolkenrij binnen
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  6. vinc05

    vinc05 Forum freak

    Oke ruilvent is al afgelopen maar ik heb nog muntjes voor items van huidige event.
    Kan ik voor iemand een item reserveren??
    Graag een berichtje ????
     
  7. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    wolkenrij en items gehaald.......:music:
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Goed bezig buuf!
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  9. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    eindelijk een mysteriestal......:p..en...en..en...fazant geel...:wuerg:..das geen muis
     
    vinc05, Maris2020 en janniekwak vinden dit leuk.
  10. vinc05

    vinc05 Forum freak

    hier ook nog geen muis gezien maar zal ongetwijfeld eens komen .
    Wolkenrij binnen.Iemand nog een item daarvoor nodig ik heb nog wt munten voor items.
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ben vanmorgen gestopt met dit event. Geen idee hoe vaak ik het bord over ben gecrost, ik denk vaak genoeg want ik heb niet alleen de wolkenrij vol gekregen maar ook nog een paar items gekocht om weg te geven en toen had ik zelfs nog muntjes over om een paar 1x2 items te kopen voor op de vrije rijen xD

    Verder heel veel SV gescoord uit de kistjes, ik heb er alweer over de 700 dus ik heb hele goeie hoop op succes met de salamanders. EN vergeet niet prachtige items die ik kreeg uit de wonderkisten (Ingrid en Jack xD) en de mooie bonussen uit de verbeteringenkistjes.

    Kortom, het was een gedenkwaardig event :inlove:
     
    LucieSchreurs en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. Feelosopher

    Feelosopher Regelmatige auteur

    Ben beetje nieuw in het spel en vraag me af waarom de sieritems in de hoofdbeloningen winkel meer kosten maar minder EP/TEP opleveren? Of geven ze nog iets anders dan alleen maar EP?
     
  13. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    o_Ok hier gestopt, het was mooi en veel leuke dingen gehaald voor de muntjes. Op naar het volgende event
     
  14. Roos

    Roos Forum-hertog

    51 kistjes Romantiek I
    Helaas kwam daar geen enkel kistje romantiek IV uit. Allemaal II en III wat er uitkwam.
    Had wel gedacht dat ik een kansje zou maken op een piccolo uit een romantiek IV. Helaas. Ik had eigenlijk gedacht dat er ongeveer een derde aan kistjes IV uit zouden komen, of anders in de buurt daarvan.

    Wat kwam er bij jullie uit de kistjes Romantiek I ?
    Ik kreeg 16x III en 35x II en 0x IV
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik kreeg uit 140 kistjes Romantiek I slechts 8 kistjes IV. En daar kwam helaas geen piccolo uit.
     
    -matthias1952- en Roos vinden dit leuk.
  16. Roos

    Roos Forum-hertog

    Ahaaa.... Dan moet ik mijn verwachtingspatroon een beetje bijpoetsen. En op zich had er bij mij dan ook wel een picollootje tussen mogen zitten. Het is wat hoor... Een kans op een kans op een kans.. Dat is een hele kleine kans. Logisch natuurlijk, maar toch.
    In elk geval was bij mij 51 kansen nog niet genoeg voor een kans op een kans xD
     
    -matthias1952- en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Hier had ik er 2 of 3 totaal van allemaal en ook geen wonderkist, 2 stekjes en 1 myst. stal -.-
    Ik kreeg wel veel SM en wat SV en best vaak gespeeld heb 2 extra sier-items en had nog 38 stermunten over

    Dat kistje hebben ze alleen maar toegevoegd om wederom wat extra geld te verdienen met een kans van 0% op een wonderkist :wuerg:xD
     
  18. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    o_Ok hier geen wonderkist of piccolo kist wel 150 kisten.
    Ach heel veel mooie prijsjes gewonnen rustig event.
    Het was leuk..
    Alle items nogmaals gehaald en ook nog muntjes over dus wie nog item mist....
     
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    ik ben heel blij met zo'n event. kiezen wat je wilt voor de munten!
    kiezen welke stappen je neemt. en heel veel mooie prijsjes gekregen.
    wie nog in valentijnstemming is... veel plezier. geniet ervan.
    wij, na 47 jaar getrouwd hoeven geen valentijn om van elkaar te genieten.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.