Praatgroep - Valentijnsdagevent 2021

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 9 Februari 2021.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. katbla

    katbla Forum freak

    uit mijn 2 piccolo's kwamen een Berenvriend en een Multitaskgenie ... weer geen TG boom:(
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    en er kwam...en er kwam...zwempret....wie heeft er niet geduimd..?
     
  3. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    ik ben onschuldig
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  4. gelderblom

    gelderblom Levende forumlegende

    moet er nog 2 picolo s zetten wil ook wel een tb zou het wel fijn vinden

    heb nog geen slaapmuis;)
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  5. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Ik ben eerst voor de bananen gegaan.
    En zojuist piccolo geplaatst...benieuwd wat er in zit.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  6. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Uit mijn Picollo kwam een Berenvriend. Nog een paar muntjes dan krijg ik nog een herkansing. :music:
     
    Dorette58 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  7. Aliyee94

    Aliyee94 Gevorderde

    Hier de slaapmuis binnen uit de mysteriestal en de tweede piccolo staat net op het veld, ik ben benieuwd wat er uit zal komen :)
     
    Dorette58 vindt dit leuk.
  8. demi2u

    demi2u Gelegenheidsauteur

    Best Valentine ever!!!! Een Howie en een stokstaartje gekregen van een ontzettend hele lieve buurvrouw. Heb ik al gezegd hoe blij ik ben met die lieve buurvrouw? :inlove::inlove:
     
    -matthias1952- en Dorette58 vinden dit leuk.
  9. maansteen8

    maansteen8 Forum-baron

    ik ze telkens de piccolo voorbij komen hier maar kon je die ook ergens winnen? ik kan hem nergens vinden of kijk ik er overheen?
    nog eens gaan spitten en zie nu dat er twee bladzijden in de winkel zijn helemaal over het hoofd gezien nu al veel muntjes uitgegeven dus opnieuw gaan spaeren voor de wonderkist:(
     
    -matthias1952- en Dorette58 vinden dit leuk.
  10. Lieve

    Lieve Halfgod

    vergeet de Valentijns bonus niet
    Als je de bonuscode BEMYVALENTINE gebruikt ontvang je 25 supervoer en 50 supermest. De code is vanaf nu te gebruiken tot dinsdag 16 februari 2021 om 23:59 uur. De bonuscode is per account eenmalig te verzilveren
    Fijne Valentijnsdag iedereen

    er is nog eentje
    VALENTINE21
     
    BoerAnnelies, roodkeelduiker en Dorette58 vinden dit leuk.
  11. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    waar halen jullie die mysteriestal vandaan?
     
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Die kunnen komen uit de romantiek kistjes. Ik had net een wonderkist uit zo`n kistje, maar daar kwam jammer genoeg troep uit.
     
    Dorette58 en maansteen8 vinden dit leuk.
  13. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dan ga ik eens even snel kijken heb 40 van die kistjes staan dus wie weet :music:.
     
  15. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb nog geen wonderkist gekregen uit zo'n kistje, maar wel een aantal kistjes met verbeteringen en daar zijn al best hele leuke dingen uit gekomen. Verder een heleboel supermest, veel meer dan uit het carnavalsevent xD

    Mocht er nog iemand zijn die items tekort gaat komen moet ie even een gil geven, ik heb echt heel veel stermuntjes over nu al. Anders koop ik er 1x2 items van voor op vrije rijen, dat scheelt weer een hoop bd voor golfbanen.
     
    BoerAnnelies en Dorette58 vinden dit leuk.
  16. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan ook even kijken in het ruilscherm of er nog leuke dingen voor de sieritems word aangeboden. Heb net nog een roze anaconda er uitgehaald voor een van de items.
     
  17. Dorette58

    Dorette58 Forummeester

    Wolkenrij is binnen! :)
    En in mijn piccolokist zat een hamstervanger.

    En dankzij een geweldige buurman kan ik sneller verder met quests omdat ie me bomen en stallen heeft geschonken. Dankjewel!
     
    -matthias1952-, farmermikkie en demi2u vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Mocht iemand muntjes over hebben, dan hou ik mij aanbevolen. Heb net de grijze staak binnen gehaald. 1 of 2 items ga ik de komende dagen wel halen, maar vrees dat 3 niet haalbaar is.
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    er zijn wel meer spelers die de items meerdere keren gehaald hebben. lees daarvoor het betreffende praatje. (ruilen).
     
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Je probleem is opgelost hoor xD
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.