Praatgroep Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik wel. :D Neem gelijk als eerste een zwarte ballon zodat ik daarna 15 rode wel goed raak :inlove:.

    Alle comfortvelden staan vol met gewassen. De molen draait 15 pijlen en heb nog 140 di over xD

    Nu gauw de luikjes sluiten, morgen erg vroeg op.
     
    Laatste bewerkt: 12 Februari 2015
    -mikmak- vindt dit leuk.
  2. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    schaapje.. ik weet niet wat jij te eten krijgt......:oops: maar ik zal voor je duimen dat de adrena..na..li ..of zoiets daalt xD..moeilijk woord
    hoop da tje wel nachtrust krijgt ?? :wuerg:
     
    Laatste bewerkt: 12 Februari 2015
    schaapje52 vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Dankzij mijn getrouwde buur heb ik zojuist 3 velden vol met comfortvelden kunnen leggen voor de nacht. Overal SM en water op en over kleine 8uur is het klaar. Nu nog 31 eventgewassen in de schuur staan haha. De molen kan hier nog niet aan, maar dat moet maar later.
    Heb vandaag 83 DI binnen gehaald, dus volgens mij is dat netjes. Morgen weer werken, even kijken hoe ik het spel dan ga spelen haha. Zal vast wel weer iemand lief aan kunnen kijken die mij af en toe wil helpen en met die comfortvelden is het minder vaak oogsten, maar er komen toch eventgewassen binnen :)
     
  4. Ekeiram37

    Ekeiram37 Actieve auteur

    Super leuk event :D
    Ik heb nu alle gewassen ingestrooid op kwartveldjes op alle akkers. Alle stallen er maar afgehaald.
    En heb nu 203 DI binnen, lekker voor de eerste dag.
    Morgen pijltjes aanzetten in de molen... Ben benieuwd naar het spel!

    Trouwens... Wat is er eigenlijk met de mest gebeurd??? (op de markt) Zo raar dat die op is... Nog niet eerder mee gemaakt.
     
    Laatste bewerkt: 12 Februari 2015
    Sintra98 vindt dit leuk.
  5. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Je kan sinds gisteren onbeperkt mest op slaan dus spelers hebben de markt leeg gekocht, mest gebruiken voor een lage prijs is tenslotte fijner dan er straks over de 100bd voor moeten betalen zoals gewoonlijk met een event.
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  6. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ja, alleen jammer dat dit niet een week eerder is ingevoerd en met een aankondiging van 24 uur. Dan was iedereen voorbereid geweest, en hadden nu niet een paar gelukkigen de mest voor een paar events op voorraad en een groot deel van de spelers helemaal niets.
    Ik vind de verandering op zich helemaal niet erg, ik denk dat de mestprijzen daardoor beter stabiliseren en de mest nooit weer 100 BD wordt. Alleen dit event is het de vraag wie er wanneer een beetje mest op zet. Bij mij is de markt nog steeds leeg.
     
    Ekeiram37 vindt dit leuk.
  7. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    wanneer is dit gemeld over dat mest gebeuren ? vindt het maar raar en idd coco1968 hadden ze wel op een andere manier kunnen melden zodat een ieder die speelt profijt van heeft.

    beetje jammer bp>:(
     
  8. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Gisteren is eerst door een speler gemeld dat ze boven de 300 ging, vervolgens ging de markt leeg, en daarna kwam er een OA bij de bugfixes. Het is goed als je die nog even opzoekt. Je kunt dus wel onbeperkt mest op voorraad hebben, maar niet onbeperkt mest verzamelen uit de stallen.
     
  9. issymyaki

    issymyaki Actieve auteur

    das ook raar:( maar dank je voor je uitleg coco1968;)
     
  10. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    bedankt coco, hier ook nog steeds geen mest meer sinds gisteren, kan nu ook geen bloemen maken heb ik mest voor nodig ....jammer ...
     
  11. truus1949

    truus1949 Forum prof

    goede morgen had gisteren maar een paar pijlen geschoten om het uit te proberen,maar je kunt als je niet genoeg heb gewoon weer
    verder spelen ook een zwarte gedaan gebeurt niets alleen je bent je pijl kwijt volgens mij
    succes allemaal leuk event trouwens
     
    BoerAnnelies vindt dit leuk.
  12. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Zeker raar, nu kunnen we verwachten dat al die opkopers de mest voor hoge bedragen verkopen en wij kunnen er niet meer dan 300/600 verzamelen. En nog gekker dat dit (als een soort noodsprong) zo laat word doorgegeven. Slechte zaak van BP.
     
  13. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Yvon,
    Ik ben ook zo een opkoper daar ben ik een paar uur voor gaan zitten.
    Maar dat kan jij ook doen als je zou willen.
    En ja ik ga verkopen als de prijs me hoog genoeg is is mijn spaarpotje.
    Dat heet marktwerking
     
  14. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo de molen staat 10 pijlen te draaien en de 1ste 5 die we cadeau hadden gekregen heb ik al afgeschoten op de mooie roze hartballonnen. :inlove: M'n akkertjes staan weer vol met eventgewas...op naar de benodigde 2400 voor fase 3. Pijlschachten heb ik nog 274 op voorraad, ruim voldoende dus voor fase 3 en 4.:)
     
  15. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Helaas staat bij mij in de molen nog 132 hartjes bloemen en 8 pijlschachten en dat verschil is meer dan 1000 harrtjes bloemen die ik dan kwijt ben wordt dit dan weer terug gegevn voor de gene die de pijlen nog voor de oude waarden zijn ingeleverd?
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Je leest het verkeerd om. Bij ons in de faq stond een lager aantal genoemd dan het moest zijn/in werkelijkheid is/ op andere fora stond vermeld. Deze wijziging in de faq is dus ook al gebeurd voordat het event live ging, dus iedereen is die 132 hartjesbloemen en 8 pijlschachten nodig.50 x (132-8)= 6200 hartjes.
    Een flink verschil dus met het totaal aantal bloemen voor de verandering en wat we daadwerkelijk moeten doen.
     
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit zijn de juiste aantallen en is nooit anders geweest. Het stond eerder foutief in de faq vermeld maar dat was voor de start van het event al gecorrigeerd.
     
  18. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Dankjewel voor het snelle antwoord ik zal nog overwegen of ik fase 5 zal doen ik zit nog in fase 4. Ik heb al 73 wolkenrijen en deze wolkenrij brengt echt niet veel op :cry:
     
  19. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Het is dat het hier staat, maar waar kan ik dat van de mest vinden dan?
    De mest kost nu 55 per stuk, dus ik heb er weer een paar opgezet. Vind het niet erg om mijn mest bult wat leger te hebben, want tijdens een event gebruik ik meestal geen mest, maar verkoop ik het haha. Voor mij zou het mooi zijn als de mest weer boven de 100uit komt :)

    Mijn molen draait 9 pijlen, 10 kon net niet :(. Om 13.00uur is ie klaar en dan zet ik weer 1 maal SV aan. Op mijn landjes staan comfortvelden met SM en water (duur rond de 7uur). Verzoek aan mijn getrouwde buur om dit te oogsten en dan gewone velden of iets er op te zetten, zodat ik vanavond nog een keer kan oogsten haha.

    We zullen zien hoever ik ga komen met dit event.
     
  20. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Hier is geen mest op de markt verkrijgbaar en de nieuwe mesthandel verstoort de markt waar ik op zit totaal
    Na het event is de prijs weer normaal bovendien met een mesthoop boven 300/600 brengen je stallen geen mest meer op en ik denk dat nog niet iedereen dat in de gaten heeft ;) en dus geen opbrengst hiervan
    Ik wacht wel een 12 minuten langer om event het zonder mest te spelen:p
     
    lammetjes en VlinderHoeve vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.