Praatgroep Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We hebben 5 cupido-pijlen gekregen, geen pijlschachten. Mooie oogst.
    Dank je wel, een WAC is een aardigheidje, 5 is een leuke prijs.
    Nu wel. Gisteren niet.
     
  2. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    We zijn begonnen. Had ik gisteren berekend dat je het kon halen zonder WAC, zie ik vandaag de andere aantallen staan waarbij we dus anderhalf keer zoveel eventgewas moeten. Dat betekent dus weer opnieuw gaan rekenen.
    Gelukkig wel een hoop DI gekregen dus het gaan allemaal wel goed komen.....
     
  3. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Hier de eerste 144 di's binnen, iedereen veel succes met het event:)
     
  4. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Oh sorry, ik heb blijkbaar niet goed gekeken Coco...maar dat is veel beter dan pijlschachten! ;)
     
  5. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Zo, ik heb bijna alles volstaan met gebroken hartjes. Ik ga denk ik eerst maar een paar velden doen en daarna eerst wat pijlen maken in de molen voor de 2e ronde want dan moet je volgens mij al 15 ballonnen stukschieten
     
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik ben begonnen met het event, de eerste hartjes staan op het land.

    Weet iemand of je het schieten met de ballonnen ook in etappes mag doen of moet je bij bijv fase 2 alles ineens wegschieten. Dit ivm met zaaien van de gewassen. Bij fase 2 moet je 15 punten inleveren, dus 15 x schieten op de rode ballon xD, 1 punt per ballon neem ik aan. Dat is dan 15 x 132 = 1980 aan gewassen. Dan ga ik eerst maar alles kweken voor fase 2 en dan verder voor fase 1 of zoiets? Wat zou handig zijn.
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    schaapje ik zorg dat ik 25 pijlen heb voor ik ga schieten geen idee hoe moeilijk he tis stel je mist er 1 en je hebt geen pijl meer...
     
  8. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik ben bij fase 2 beland en die moet je helemaal doorlopen
    ja en je krijgt 1 punt per ballon, en je gewassen kweken voor de cupido pijlen
     
  9. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Goede idee om iets extra's te hebben met schieten, dan maak ik gewoon alles ineens voor de pijlen en dan de molen in, dit qua planning en tijd. ;)

    Ah, dank je wel voor het antwoord. Dan ga ik eerst maar gewassen kweken voor de 50 pijlen, kan ik vaak mis schieten bij de eerste ronde :wuerg:xD
     
    Ekeiram37 en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het mis schieten valt wel mee. Je hebt behoorlijk wat tijd, en je gaat met de muis op de juiste ballon staan en klikt. Als je weet dat je de zwarte met rust moet laten, is het niet moeilijk om foutloos te doen.
    Ik heb het net op een ander account uit mogen proberen. We kregen een mail, en ik was zelfs geen wachtwoord nodig om in het spel te komen, ik zat zo in level 2 met 20 pijlen.
    Voor de aardigheid daar nu toch het gewas maar gezaaid. Ik zie wel hoe ver ik kom. Niets voorbereid, dat spel werd al maanden niet meer gespeeld.
     
  11. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Ik heb de eerst 5 gedaan, het spel is erg makkelijk hoor je kan de ballon niet missen of je moet dronken zijnxD
     
    katbla vindt dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    xD
    Nou je weet maar nooit xD met de bubbels ;) Zie ik ze dubbel -.-
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  13. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    xD
    Als je ze dan dubbel ziet schiet dan tot 30 punt in level 2 dan weet je zeker dat je genoeg punten hebt :pxD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. Peetstop

    Peetstop Gelegenheidsauteur

    Hallo allemaal...

    Valentijn zit niet alleen voor Bommel in de lucht.... ik ben helemaal verliefd :inlove:op dit event gewas!!

    Ik zou het super vinden als de gebroken hartjes een permanent gewas zouden worden....
    Zijn er toevallig wat mensen die het met mij eens zijn?
    Wie weet blijven ze wel als er genoeg mensen zijn die het willen houden (net als bij de papaver een poos terug).
    Of wordt dit een onbeantwoorde liefde? o_O:sleepy:

    Groetjes en succes iedereen met het event.
     
    mamiek, sinkieboy en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Helemaal geweldig dit gewas. Zou best wel erg leuk zijn als dit gewas mag/kan blijven ;)
     
  16. boemer49

    boemer49 Oudgediende

    het gewas kan geweldig zijn en is het ook maar wat eromheen gebeurd vind ik minder!!!!mest gebeuren jammer .....
     
  17. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Inmiddels al 158 pijlschachten gescoord.
    Volgens mij komen de drop items erg goed.
    De velden staan inmiddels weer vol voor de nacht.
    Ik ben benieuwd hoe ver ik ga komen.
    Het is idd misschien wijs om een aantal extra pijlen te maken, alvorens ik aan level 2 kan beginnen.
    Hoor mij eens, ik moet level 1 ook nog :D
     
    schaapje52 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gaat goed komen hoor, anders schieten we gewoon samen op 1 ballon, altijd raak en prijs xD
     
    daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  19. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    hoi buuf, misschien krijgen we dan ook dubbel zoveel punten.
    Als je met 2 pijlen schiet hoor je toch ook 2x zoveel punten te krijgen, dacht ik zo.;)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  20. langeveentje82

    langeveentje82 Forumbeginner

    hay hier weer 1 en 2 af gaat we goed hopelijk gaan de di: ook zo door vannacht rozen er op zien we morgen wel verder gr
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.