Praatgroep Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gelukkig is het rood en zwart en niet rood en groen:p
     
    popje4 en daisy17858 vinden dit leuk.
  2. annigjen

    annigjen Keizer van het forum

    Ik heb er ook weer zin in. Leuk bedacht met een nieuw mini spel erin. En 10 GB is hier ook erg welkom. Scheelt toch 2x levelen.
     
  3. daisy17858

    daisy17858 Forum-overlever

    Jippie, we krijgen ( mits we het halen) 10 gb.
    Hoera bp dat is nog eens een schot in de roos.;)
    Het ziet er erg leuk uit, ik ben benieuwd hoe het gaat lopen en hoever ik kom.:)
     
    popje4 vindt dit leuk.
  4. Hetty1

    Hetty1 Junior expert

    Ziet er erg leuk uit, en ja die 10 gb zijn erg welkom :p, maar de rest van de ep en bd ook

    iedereen suc6 met het event
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zeker weer een leuk event met een mini event en bloemen zaaien en oogsten. De molen weer gebruiken en dan maar zien hoe het met de ballonnen gaat xD. We gaan het in ieder geval weer proberen om ver te komen.
     
  6. BaukeS

    BaukeS Halfgod

    ja, dit is weer echt een event met alles er op en er aan

    een echte uitdaging, maar niet te moeilijk.

    kijken of het me gaat lukken om hem af te ronden
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  7. popje4

    popje4 Levende forumlegende

    vast wel baukeS heb er ook zin in....
     
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Zo balen, de knechten moesten Schateiland oogsten, maar Bahamarama werd geoogst.
    Dit is niet de eerste keer, en wel erg vervelend vlak voor aanvang van een event met dropitems. Alle lange stallen op Bahamarama zijn nu dus geoogst.
    Irritant dat dit zo vaak gebeurt.
     
  9. nientje1950

    nientje1950 Forum-commissaris

    Heel vreemd, heb ik echt nog nooit gehad.
     
  10. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    Nou dat gebeurt heel vaak hoor ik had van de week de gewone siertuin geoogst ...............maar hij had de bamarama sier tuin :wuerg:gedaan alles stond door elkaar vreemd hiihi

    s6 met het event ondanks alles ;)
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit is meestal een teken dat je aan de schoonmaak moet. De link voor de flashcache legen vind je in mijn handtekening. Dan op alle sites verwijderen en browser even opnieuw starten. Veel plezier met het valentijnsevent :)
     
  12. siso85

    siso85 Forumleerling

    hoe laat begint het event? Of heb ik dat even over het hoofd gelezen
     
  13. HofvanDromen

    HofvanDromen Levende forumlegende

    Kan zijn wat Enk52 zegt...komt ook vaak voor als je met meerdere accounts in de zelfde browser speelt
    Dan gooit hij (de server)de boerderijen door elkaar en soms geeft hij dan ook nog de DI van de ene aan de andere boerderij..
    Althans das mijn ervaring..Toen ik de boerderijen apart per browser speelde geen last meer van gehad...

    Staat in de event FAQ....als er niks tussenkomt 1400 uur
     
  14. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat zou ik ook een logische verklaring vinden, en het spelen met meerdere accounts op 1 pc ook.
    Echter, ik had gisteravond bij het afsluiten alles opgeschoond, ook flashcache. En het gebeurde bij het 1e account dat ik vanochtend opende.
    Ik heb zelf het idee dat het komt door het te snel switchen tussen akkers. Dat het programma nog in de vorige akker zit, maar visueel is de nieuwe akker er al wel. Als het gebeurt, is het altijd de akker waar ik net vandaan kom, die ten onrechte geoogst wordt.
    Ik probeer me al aan te wennen, een paar secondes te wachten, voordat ik oogst.

    Het gebeurt ook wel eens, als ik met de hand oogst: Je oogst, en het ziet er ook zo uit, maar als je later terugkeert op die akker, blijkt alles weer vol in bloei te staan. Ik speel normaal met knechten, maar zoals vanochtend, ook wel eens met de hand omdat ik de lange stallen voor aanvang van het event nog niet wil oogsten.

    Het zal voor mij voor het halen van het event geen nadelig effect hebben. De DI zullen wel genoeg komen.
    (En ik heb aan het eind van de dag 10 extra kamelen, en een paar extra bikini's, en nog wat meer, met de bijbehorende TEP. Laat ik er maar het positieve van inzien.)

    @HofvanDromen: Ik overweeg ook om toch maar op meerdere browsers te gaan spelen. Maar ik vind het zo'n gedoe.
     
  15. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier rond de klok van 11uur alles geoogst en weer lange gewassen er op gezet: broccoli en op baha chili op comfortvelden. Straks naar werk en als ik vanavond rond de klok van 24.00uur thuis ben kan ik oogsten en een start maken. Dan heb ik hopelijk wel mooi wat DI gekregen. Op 1 veld heb ik tomaten staan en pompoenen. Daar hoop ik dat mijn getrouwde buur mij even wil helpen, zodat het vannacht mogelijk is om 1 veld met comfortvelden te zetten :).
    We zullen vanavond zien hoever mijn boerderij zal zijn.

    Iedereen veel speelplezier.
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Zo, de gewassen gezaaid en de eerste drops geleverd. Ik heb er deze keer voor gekozen de duurste stallen op mijn draakje te laten wachten om kwart voor 5. Samen met de bomen, dus nu maar weinig drops.
    Toto mijn verrassing zag ik op het eventplein bij fase 5 5 WAC staan, in de FAQ staat er 1.
     
  17. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Over iets meer dan een uur kan ik de eerste eventgewassen oogsten...eerst maar zo snel mogelijk 400 zaaigoed zien te krijgen zodat ik al m'n kwartakkertjes kan voorzien van eventgewas. Ik heb er trouwens deze keer voor gekozen om m'n farm niet te verbouwen. Uit de totaaloogst kreeg ik 162 pijlschachten incl. de 5 die we cadeau kregen.
    Veel plezier en succes allemaal! :)
     
  18. tooske58

    tooske58 Forum-expert

    De hartenbloemetjes gezaaid . 130 drops binnen.
    Succes iedereen.
     
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat is dan een aangename verrassing maar inmiddels staat het ook in de faq:)
     
  20. buikie1512

    buikie1512 Forum Moderator Team Farmerama NL

    In de FAQ staat ook 5 wac Coco.
    Hier ook de eerste gewassen gezet. 155 schachten uit de 1e oogst lijkt me wel een goed begin.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.