Praatgroep Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    We krijgen 5 aan het begin, dus klopt het dan weer precies. Als je niet mis schiet, moet je 50 pijlen maken.
     
  2. |-|ans

    |-|ans Forummeester

    Ohhh.. ik dacht dat dat over de pijlschachten ging.. dan klopt het weer helemaal.
     
  3. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Jippie, we krijgen GB!!!!
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  4. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Volgens Duits en Engels forum kost het maken van een cupido pijl 132 hartjesbloemen en 8 pijlschachten? Wat is nu het goede aantal? Word dan al weer een stuk harder werken en hopen dat je niet er naast schiet.
     
  5. ayla2008

    ayla2008 Regelmatige auteur

    ik heb altijd gedacht dat BP een Duits bedrijf was. Nu is duidelijk, dat het meer Amerikaans is.
    Valentijn gaat duidelijk boven carnaval. Valt me toch tegen.
     
  6. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit was inderdaad een foutje in de faq en inmiddels aangepast naar het juiste aantal.
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dat was al duidelijk toen de geruchtenkalender geplaatst werd. Carnaval vieren we wanneer iedereen weer nuchter is.
    Het is in het totaal plaatje aangepast, maar bij het plaatje van de molen en daaronder de omschrijving staat nog 10 en 5.
    Het is een fors verschil bij de totalen.
     
  8. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    De achterste getallen zijn wat er nodig is, de voorste wat er op dat moment op voorraad is.
     
  9. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Ik twijfelde de eerste keer toen ik het plaatje zag. Staat het nu dus alleen nog fout in de tekst onder het plaatje.
     
  10. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    De productietijd per Cupido's pijl is 0:15:00 uur.
    Met de rune "Snellere molen" duurt het 0:13:30 uur.
    Met een molenabonnement halveert de tijd dus 7:30 minuten of met rune 6:45 minuut.
    Per Cupido's pijl heb je nodig 10 hartjes bloemen en 5 Pijlschachten.
    Je krijgt er 5 gratis bij de start van het event.


    klopt, Coco, in de tekst staat het inderdaad nog verkeerd. Ik was ook even in de war.
     
  11. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Zal dat ook nog even aanpassen in de faq, bedankt:)
     
  12. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Is inmiddels gebeurd, zag ik. Bedankt.
    Het event ziet er weer erg leuk uit, met weer een leuke variatie: het schietspel. :inlove:
     
  13. polkey

    polkey Oudgediende

    De ene zal al wel met carnaval begonnen zijn , alleen coco heeft het allemaal nog op een rijtje ;)
    Gelukkig ben jij er altijd om het recht te trekken.
     
  14. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Jij ook bedankt. Je bent er maar druk mee.
    En dan nu nog bijna 24 uur wachten tot het event echt begint. Ben ondertussen begonnen met de (werk)stallen erop zetten die er langer dan 30 uur over doen. Bij mij op het veld is het dan ongeveer 22 uur.
     
  15. Jokertje_

    Jokertje_ Forum-hertog

    Het ziet er leuk uit. Van de gewassen heb ik alles op voorraad. Het schieten van de ballonnen zal toch wel niet zo'n opgaaf zijn, ben eigenlijk nooit zo gelukkig met schietspelletjes. Maar het verloop van het event zal het leren denk ik hoe behendig je zult moeten zijn.

    Ik lees in de bonus van de molen
    Geeft iedere 24 uur:
    35 EP x je eigen level
    35 TEP x je eigen level
    5% snellere werkplaatsen

    Hoelang is de duur van de snellere werkplaatsen dan want dat staat er niet bij. Toch niet 24 uur lang denk ik.
     
  16. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Met 10 gb in het vooruitzicht, heb ik de negende tempelruimte vrijgespeeld. Het koraalrif laat toch nog op zich wachten.
    Ik heb nu nog 84 gb over.
     
  17. -moeders-

    -moeders- Gelegenheidsauteur

    ziet er weer geweldig uit
    Ben m`n pijl en boog aan het zoeken
    Ben nooit zo gelukkig met die schietspelletjes maar we zullen het gaan beleven.

    Heb er weer heel veel zin in
     
  18. valkenier

    valkenier Levende forumlegende

    ik zal de aankomende dagen de wijn maar laten staan.

    anders wordt het boogschieten niks:p
     
    bjorke-annika vindt dit leuk.
  19. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dit moet zijn gedurende 30 minuten en is inmiddels ook aangepast:)
     
  20. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Als je het filmpje bekijkt is het niet een moeilijk schiet spelletje. Wel op de goede kleur klikken. ;)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.