Praatgroep Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. langeveentje

    langeveentje Doorzetter

    stuur maar een duifje
     
  2. bassiefarmer

    bassiefarmer Gevorderde

    Beiden gestuurd, van 3 accounts. Succes met de laatste DI!
     
  3. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Voor de boeren die nog een DI nodig hebben, stuur mij even een duifje en ik stuur je een DI toe.

    Succes met de laatste loodjes
     
  4. wk2014

    wk2014 Forumbeginner

    Wie oh wie heeft er nog een schacht over heb alles klaar liggen kom er nog 20 te kort,

    Al vast bedankt.. wk2014
     
  5. *ligretto*

    *ligretto* Forumbeginner

    Alle lieve Farmerama boertjes en boerinnetjes die mij een pijlschacht cadeau hebben gedaan, heel erg bedankt!!!
    Ik heb het event zojuist kunnen afronden.
    Dat was niet gelukt zonder jullie hulp. Nogmaals bedankt!!!
     
  6. wk2014

    wk2014 Forumbeginner

    Op het nippertje gehaald,toch 5 schachten moeten kopen.
    Dank jullie wel voor het versturen van de schachten.

    Gr. wk2014
     
    bassiefarmer, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Op het nippertje niet gehaald. De molen was nog niet klaar voordat ik naar mijn werk moest, (op 10 min. na) en op mijn werk is farmerama geblokkeerd. Ik heb het qua gewassen wel gehaald, maar helaas... Ik heb toen ik thuis kwam nog even snel gekeken of het event niet verlengd was. Zo jammer. Ik was er echt bijna!
     
  8. siso85

    siso85 Forumleerling

    Hier ook het event niet gehaald ivm werk en de laatste DI. Ik had geen tijd om nogmaals wat te oogsten zodat ik nog wat DI zou binnenhalen. Heel erg jammer want ik had de rest allemaal wel binnen. Heb nu wel eindelijk rozen dus die kan ik voor de DI mooi gebruiken bij andere gewassen. Wat me nu te doen staat is om de Tentoonstelling beker als eerst op te hogen en daarna de veeteelt beker. Met opgeheven hoofd naar het volgende event.

    Wil nog wel iedereen bedanken van het forum die mij heeft geholpen om zo ver in het event te komen. THANKS!
     
    farmermikkie en ansimon vinden dit leuk.
  9. eevee60

    eevee60 Alwetend orakel

    o_Ok leuk dat je wat terug stuurt, bedankt:)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.