Praatgroep Valentijnsdag

Discussie in 'Overig archief' gestart door Toontje2, 11 Februari 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Gefeliciteerd, dan kun je nu de muts en het kleed wel opruimen die heb je niet meer nodigxD

schaapje52 vindt dit leuk.
  2. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Dank je wel!

Ligt nu in de opslag in de schuur. Je weet maar nooit hoe ik het nog nodig kan hebben. Misschien gaan wij met het paasevent wel met eieren gooien :wuerg:xD

-mikmak-, tinus138, popje4 en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb het event vanmorgen afgerond.Lekker relaxed event.Op naar het volgende.
    Voor wie nog bezig is veel succes

4. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het is nog erger. Iedere hartjesbloem levert 4 ep/bd op. Dus 132 hartjesbloemen leveren 524 ep/bd op, en zo gauw je er een cupido van draait krijg je er nog 300 ep/bd voor terug. Een verlies van 224 ep/bd, de pijlschachten niet meegerekend.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Nou je haalt mij de woorden uit de mondxD

schaapje52 vindt dit leuk.
  6. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

De laatste loodjes.
    De gewassen zijn allemaal binnen. Nu nog de pijltjes maken.:D
    Nog 18 pijltjes maken en het event is klaar.
    Iedereen die klaar is van harte gefeliciteerd.
    Iedereen die nog bezig is we hebben nog 65 uur te gaan.;)

schaapje52 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  7. siso85

siso85 Forumleerling

Jeej....dankzij hulp van aantal medeboertjes heb ik level 66 kunnen halen en heb ik rozen kunnen kopen. Ben nu bezig met de laatste hartjesbloemen te zaaien en die kan ik vanavond na het werk inleveren. Dan heb ik hopelijk ook genoeg DI voor level 5. Daarna moet ik nog wel DI en hartjesbloemen maken voor de laatste pijlen. Gaat spannend worden volgens mij...maar hopelijk gaat het me wel lukken.

eevee60 en bassiefarmer vinden dit leuk.
  8. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Gefeliciteerd. Begin van het event nog level 64 en nu level 66.
    De eindstreep gaat zeker nog spannend worden. Als je vanavond voldoende DI hoopt te hebben voor fase 5, dan moet je nog 200 van de 660 drops. En dat is best heel veel. Als je de bloemen nog niet gezaaid hebt, kun je beter rozen zaaien, dan heb je vanavond na werktijd meer drops en misschien nog net tijd voor een keer eventgewas. Als je morgen en overmorgen ook moet werken gaat het wel heel erg lastig worden, je moet voor de laatste fase nog 2x eventgewas op kwartveldjes zaaien met WAC en dus nog de nodige drops, en de molen op tijd aanzetten.
    Als je voor alles wilt gaan en morgen meer tijd hebt, kun je beter alles inzetten op DI. En de molen aanzetten voor fase 6 ipv eerst fase 5 inleveren. Maar dat helpt alleen als je woensdagmorgen nog een keer eventgewas kunt zaaien en oogsten, want dan is het te laat om de molen daarna nog aan te zetten, terwijl je dan nog wel fase 5 kunt inleveren. Als je woensdag voor werktijd geen 5 uur hebt, dan kun je misschien beter voor fase 5 gaan en 6 laten zitten.

Laatste bewerkt: 16 Februari 2015
  9. polkey

polkey Oudgediende

Dag buurvrouw, blij dat je toch in level 66 bent gekomen.
    Ik gun je alle DI ook want je doet steeds opnieuw je uiterste best en zijn het de DI die je de das omdoen.
    Vanaf nu worden het weer de DI ook al is dat minimaal op de hoeveelheid die je nodig hebt.

Had ik de pech van opnieuw moeten zaaien omdat er iemand graag mis wou schieten ;) knalde de glasvezel er gedeeltelijk landelijk uit en heb 24 uur zitten tandenknarsen omdat ik niet verder kon.
    Gelukkig bleek vanochtend het weer werkzaam te zijn en draait de molen voor de pijlen.
    En stuur daarna iedereen en alles uit de kamer zodat ik in alle rust kan schieten :p

bassiefarmer vindt dit leuk.
  10. Jokertje_

Jokertje_ Forum-hertog

Jullie hebben me overtuigd van een kansloze missie :eek:

farmermikkie vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Als je nog een DI nodig hebt, stuur mij even een duifje dan stuur ik je vandaag er ééntje en morgen ook. Scheelt weer 2 pijltjes haha.

Hier zijn de laatste pijlen aan het draaien in de molen. Heb gewassen over omdat ik op de open plek een half veld beschikbaar had gemaakt voor gewassen. Daar had ik vannacht nog wat event gewassen opgezet, maar toen ik aan het rekenen ging had ik al over o_O en dan moest ik nog oogsten. Ach ja levert weer wat extra puntjes op haha. Nu gebruik ik de knechten (24uur) die ik gisterenavond ook had ingezet, wat een beetje jammer was, maar ik had geen zin om met de hand te oogsten gezien ik erg graag naar bed wilde. En vanmorgen nog een WAC ingezet. Ben mooi van alles op peil aan het brengen en op baha ananas aan het planten en oogsten. Die heb ik nodig voor schateneiland. Gezien het koraalrif nog wel even gaat duren, heb ik dat toch maar vrij gespeeld.

Straks de laatste 25 pijlen opschieten en dan is het event afgerond :)

12. siso85

siso85 Forumleerling

Als er nog mensen DI kunnen missen, ze zijn bij mij erg welkom. Ben nog flink aan het sparen. BoerAnnelies, ik zal je een duifje doen...

13. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Gisteren heb ik ook het event afgerond. Leuke afwisseling met het mini-spel.

14. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

ben de laatste 7 pijlen aan het draaien en dan is het event weer afgelopen. Was goed te doen! Vanavond maar even inventariseren welke bomen er op de trein gaan morgen :)

15. |-|ans

|-|ans Forummeester

Ik vrees dat je het niet helemaal begrepen hebt.. het gaat niet om bomen, maar om stallen.. :(

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  16. ansimon

ansimon Regelmatige auteur

Pffff.... ik ga het niet halen. Nog 2100 hartjesbloemen kweken voor het komende level en dan nog voor 25 pijlen 3300 bloemen kweken. Mijn w.a.c. zijn op, boerenduiten ook bijna. De dagen zijn te kort . Maar ik geef nog niet op!

17. Gert-Jannetje

Gert-Jannetje Forum-analist

Succes!

ansimon vindt dit leuk.
  18. popje4

popje4 Levende forumlegende

that"s The spirit ansimon niet opgeven, ik moet zo ongeveer nog het zelfde maar dat nog 18 pijlen, ik zie wel hoe ver ik kom wie weet gaat het nog lukken ook....:)

ansimon vindt dit leuk.
  19. meggy1960

meggy1960 Oudgediende

je kunt mij ook duifje sturen voor DI :music:

ansimon vindt dit leuk.
  20. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

stuur maar een duifje, dan stuur ik een wac

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.