Praatgroep - Valentijnsdag 2023

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lieve

    Lieve Halfgod

    ben ik toch te laat om mijn laatste zakjes op te gebruiken en sterren in te wisselen
    dat wissel eind uur bij events breng me in de war dacht tot vanavond nee dus
     
    Gert-Jannetje en jolanda13 vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Yesss, wat goed!
     
    GerwinenElise en jolanda13 vinden dit leuk.
  3. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    huh, ik dacht tot 22.00....
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Nope, het event is niet meer terug te vinden in zowel nieuwspagina als klokje. 0ok niet na pagina verversen.

    Misschien ben je in de war met het Valentijnskalender, die is wel t/m 22:00 vanavond.
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  5. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    :cry: Spelletje op tijd uitgespeeld, maar ook weer eens niet aan de stermunten gedacht... gelukkig wel in het begin de kist neonstallen eruit geplukt:oops:
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  6. Huh? Ik heb het toch in het zelfde bericht gezet? Heb toch niet dubbel gepost? Huh? Snap t niet...
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  7. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Het stond ik 2 berichten onder elkaar. Dat mag dus niet.Er moet eerst iemand anders posten.
    Je kan dat voorkomen door 'bewerk' onder aan je post te gebruiken. Dan kan je nog wat toevoegen of veranderen
     
    jolanda13, tafeltennisster79 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  8. Oké. Zal er de volgende keer op letten
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.