Praatgroep - Valentijnsdag 2023

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2023.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sintra98

    Sintra98 Levende forumlegende

    Goedemiddag anigjen, ik heb 24 zakjes zaad en 7000 rozen maar ik weet niet hoe ik de zakjes zaad
    moet inzetten. kan jij mij wijzer maken?
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  2. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Die kan je activeren als je 410 lapjes hebt aangelegd
    Je kan in de molen meer zakjes maken

    Het werkt zoals het domino spel. je klikt op de lege bakjes als er nog geen bloemen instaan om nieuwe bloemen te krijgen. Met het pijltje erboven kan je eventueel wisselen.
    De eerste leg je tegen het groene vogeltje aan. De volgende dan aansluitend. Denk erom dat je de steen oppakt met de kant waarmee je wil aanleggen.. En zo ga je verder
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Die staat gewoon in de staak bij je grijze rijen. Na 410 lapjes kun je hem activeren met de items die je tijdens het spelen van het event hebt gekregen.

    Stand van het event hier: 691 lapjes gelegd. Piccolo's, PT, verbeteringenkistjes en alle KC gekocht. Nu op mijn dooie akkertje bezig voor een neonkist en nog wat supermest, want in die supermest heb ik aardig zitten zwelgen vrijdag xDxD
     
    jolanda13 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  4. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Yoehoe ik heb het sieritem gehaald. :inlove: Helemaal happy en blij dat ik het gehaald heb en gelukt is.:music:

    Nu nog 7650 gewas over en heb nu op beide velden maar de krokus gezet tot morgenochtend.
    De wolk is 410 en ik sta nu op 320. Nog 90 te gaan.
    Zou te gek zijn als ik ook nog de wolk kan halen want die geeft wel mooie prijsjes. :D
     
    knoepertje, pipelepo, vinc05 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Met 7650 gewas kun je nog 159 bloemetjes maken dus me dunkt dat jij die rij wel gaat halen hoor. Erger nog, je kunt het hele event ermee uitspelen! Morgen nog een keer die krokussen erop en gaan met die banaan xD
     
    knoepertje, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    OK dan gewas genoeg en zet ik die nu niet meer op het land.
    Zou dat lukken met de krokus voor de drops?
    Red ik dat voor dinsdag.
    Zijn bijna 500 drops die ik nog nodig heb.
    Hoop het wel.
    Ik ga er wel voor en heb nog groentjes achter de hand. :music:
     
    knoepertje en jolanda13 vinden dit leuk.
  7. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het event duurt tot woensdag he.

    Hoe lang duren je krokussen met water, mest, levensbron en levenselixer? Ik kan het zelf niet uitzoeken want ik heb ze niet veredeld.
    Van de anjers kreeg ik in ieder geval 200 drops vanmorgen (van kwartjes) dus ik gok erop dat jij die ook wel krijgt van je krokussen, dus als je hierna nog 1 keer krokussen kunt zetten, eventueel met levenselixer en levensbron erbij en dan één keer een veld met halfjes en supermest (dat zijn er 98 ) dan zou je er moeten zijn lijkt me.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Tot woensdag? Ok dan heb ik een dag extra. :music:
    Ik heb krokus met water en mest volgens gaf die iets van 14 uur aan.
    Dacht heb nu geen groentjes nodig, dan heb ik die nog achter de hand.
    Ik heb geen levensbron en levenselixer gebruikt en weet ook niet of ik die bezit.
    Ga kijken in mijn voorraad. Ik heb beiden op voorraad. Opgeschreven want morgenochtend vergeet ik het weer en weet dan niet meer hoe ze heten.:oops:

    Ik ga de uitdaging aan. :music:
     
    Laatste bewerkt: 12 Februari 2023
    jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  9. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als je nog gewoon tot woensdag kunt spelen zou ik mijn groentjes zeker in mijn zak houden als ik jou was, want dan is het gewoon een kwestie van drie keer krokussen oogsten en klaar xD
     
    knoepertje, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  10. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kan gewoon spelen tot woensdag of langer. :music:Dan bewaar ik die nog even.
     
    knoepertje, jolanda13 en kakelot69 vinden dit leuk.
  11. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    ondanks dat ik later bent begonnen ben ik nu bij 384,dus wolkenrij wel in zicht.
    en daarna zie ik wel hoe ver ik kom,heb geen geluk in de molen.
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  12. hendrika73

    hendrika73 Commandant van het forum

    Met de bloemenwolk erbij duurt krokus iets van 10u. Die heb ik er vanmorgen ingezaaid. Nog ff wat dropjes sprokkelen. Event is wel uitgespeeld maar ga nog ff rustig door.
     
    jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik zit nu op 12,5 uur en heb gezocht maar de bloemenwolk heb ik niet. Hij heet bloemenwolk toch?
     
    knoepertje en jolanda13 vinden dit leuk.
  14. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Hij heet partyticket I en staat bij de plantenbonus
     
    knoepertje, jolanda13 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ja ja die heb ik. Alleen niet compleet. Mis Laadbloem en Lollige Lupine.

    Even de steentjes goed neergelegd en kreeg 10 sterretjes en zit nu op 183 muntjes voor een cadeautje uit de winkel. :music: Zal ik nu het kistje nemen of toch die mooie neon... Denk nog even. :)

    Nu eerst weer verder met leggen. 8)

    o_Ok nog even 14 sterretjes gehaald. :music:
    Soms zit ik wel vast met een steen leggen en kan die dan niet meer weghalen terwijl ik nog niet officieel heb neergelegd. Ach maakt niet uit. Gaat hier fantastisch met leggen. :D Ja ja en zojuist de wolk gehaald. :D

    Ik ben tevreden en blij met dit mooie resultaat.
     
    Laatste bewerkt: 13 Februari 2023
  16. ansimon

    ansimon Doorzetter

    Bedankt voor de Pinkie pie gedoneerd door verschillende boeren. Jullie zijn toffe peren!
     
    knoepertje, jolanda13 en vinc05 vinden dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik speelde nog lang niet toen die items werden uitgegeven, maar ik heb ze allemaal gekocht toen er een keer ouwe PT-items in de aanbieding waren. Echt een uitkomst die rij :inlove:

    En wat fijn dat het zo goed gaat met je event!
     
    jolanda13, schaapje52 en hendrika73 vinden dit leuk.
  18. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Bent u mijn buuf van de mest? xD Zo'n mooie nieuwe banner. :music:

    Ik zit nu op 427 en kan zo oogsten. Heel benieuwd of er weer zo ontzettend veel drops komen. Ik kreeg met 2 velden klein en krokus nu 289 aan drops. :music:

    Ga dus nu het hele event uitspelen. Jippie.:D
     
    Laatste bewerkt: 13 Februari 2023
  19. jolanda13

    jolanda13 Veteraan

    helemaal uitgespeeld het event,is zo snel gegaan.484 keer
    2 piccelo,s kistjes en nog 245 muntjes om wat te kopen,
    heb nog 2 velden vol staan met gewas,
    succes voor wie er nog bezig is,
    fijne valetijnsdag iedereen
     
    hendrika73 vindt dit leuk.
  20. Fam.Farmer

    Fam.Farmer Forum-overlever

    Hoi schaapje stuur effe een duifje tijdens volgend ruilevent dan krijg je deze 2 van mij heb ze nog in de schuur staan. ;)
    Als ze te geef zijn ??
     
    jolanda13 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.