Praatgroep Valentijnsdag 2018 / memory

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rikmark

rikmark Forum freak

Ahhhh..:wuerg: 1 x gespeeld 48 muntjes gescoord.

Sluit af met 604 drops. Vandaag 168 drops gekregen uit event gewas. geen idee of dat goed is...... geen tijd gehad om het gehele draadje te lezen :sleepy:

Borkie, DarkDevilDude en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. Boeretrien1

Boeretrien1 Keizer van het forum

Hoe kom jij aan 48 muntjes?

Aantal beurten memory uitgespeeldAantal stermunten
    Minder dan 1145
    12 tot 1442
    15 tot 1741
    18 tot 2040
    Meer dan 2135

Borkie, jennyfarmer en farmermikkie vinden dit leuk.
  3. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Ik heb nu 9 maal gespeeld. Jullie?

Krijg altijd 41 of 42 muntjes... Nog nooit 45 gekregen hehe

Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

hier ook nog maar 9 x gespeeld.......:sleepy:....die verdraaide drops hé...maar we hebben nog even...:p

Borkie, rikmark en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  5. Fam.Farmer

Fam.Farmer Forum-overlever

Ik 14 keer moet wel zeggen dat ik 2 dagen vrij was en nu 2 keer avonddienst, dus kan lekker oogsten.
    o_Ok in begin 5 velden met veredelde anjers voor de drops.

Ga het wel halen en ga voor extra muntjes (prijzen)

Succes iedereen.

Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  6. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Ik vind de drops behoorlijk karig, kreeg vanmorgen van 1 veld veredelde anjers en 1 veld rozen 70 drops maar het sm raakt op en kan niet met die anjers bezig blijven. Er staat nog een veld met knolraap.
    Kon 1 handschoen maken :(
    Heb 8 hanschoenen gespeeld.

Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  7. harriejose

harriejose Forum freak

Hier 11 keer gespeeld.In het begin vond ik het saai, gaat nu iets beter.

Borkie vindt dit leuk.
  8. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Ik heb uit 3 velden anjers en bomen ongeveer 140 di's (heb niet zo opgelet bij de beginstand):)
    Heb nu in totaal 11 x gespeeld, moet nog 1 x oogsten dan de bloemen binnen en dan maar weer zwaar gewas er op anders redden wij het niet:sleepy:

Laatste bewerkt: 16 Februari 2018
    Daxter1966, Borkie en rikmark vinden dit leuk.
  9. rikmark

rikmark Forum freak

Typefout moesten er 45 zijn. :p
    Uit 2 velden rozen, 1 veld anjers, bomen en stallen 119 DI gekregen :wuerg: De drops zijn zeer karig afgesteld.:oops:

Het is te hopen dat BP er meer uit de grond laat komen.

Daxter1966, Borkie, boermars en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Heeel karig... kreeg net tussen 25 en 35 per veld anjers! Dat is dus per oogst 1 keer memory spelen!!! Dan haal je het nooit.

Borkie vindt dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik heb inmiddels 10 keer gespeeld en genoeg gewassen bij elkaar voor die andere 10keer. Mijn knechten lopen nog tot vanmiddag en de +1 ook. Daarna bouw ik de boel weer om en hoop ik mijn voorraden wat op te kunnen krikken. Die DI komt dan vanzelf wel.

Van de muntjes heb ik de KC en de stekjes er uit gehaald. Wat ik nog meer ga halen, ligt aan het aantal muntjes wat ik binnen ga slepen.

Wat betreft de DI. We hebben nu 2 dagen gespeeld en velen van ons zijn ongeveer op de helft. We hebben nog meer dan 100uur op de klok, dus dat moet wel goed komen met die DI hoor.

12. Fam.Farmer

Precies mijn gedachte ook ;) We zullen niet veel extra kunnen spelen denk ik maar dat zien we wel.

Over 5 min 3 velden anjers klaar zal eens kijken hoeveel drops er uitkomen.
    begon met 116 drops had er na 3 velden anjers 292 is 176 voor 3 velden is ongeveer 58 per veld.

Laatste bewerkt: 16 Februari 2018
    Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Dat extra spelen hoeft van mij dit keer ook niet. Ik vind het fijn om straks mijn farm weer om te bouwen en even geen eventgewassen te hoeven zaaien en evt een keer over te slaan als ik er zin in heb.

Zojuist een veld met trosgierst geoogst en ik kreeg 46DI. Ik vind dat een prima uitslag.

Borkie vindt dit leuk.
  14. -hans1966-

-hans1966- Forumleerling

op dit boederijtje gemiddeld op 3 velden anjers 54, gaat goed denk ik dan maar.

Borkie vindt dit leuk.
  15. Eleonore_84

Eleonore_84 Regelmatige auteur

Het schiet hier ook nog niet zo op. Zeven keer kunnen spelen. 7800 event gewas op voorraad en nu aan het wachten tot ik de anjers kan oogsten over een uur. Vind het wel jammer van de +1 dat ik nu gewas moet zetten voor drops maar het is niet anders.
    Die smliefde bij de rozen is ook nog steeds onvindbaar. 24/7 ben ik aan het zoeken, het is vast heel zeldzaam...

Borkie vindt dit leuk.
  16. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Van 3 velden anjers nog niet voldoende om 1 handschoen te maken. Ik vind dat tegenvallen. Ik was al teleurgesteld dat je van 3 velden eventgewas geen handschoen kunt maken. Hoeveel ik er precies had heb ik niet op gelet.
    Maar zoals Annelies terecht opmerkt, zitten we nog maar halverwege het event en ben ik wel over de helft. Nu net gezaaid, vanmiddag nog een keer, en dan weer ombouwen omdat de gewassen binnen zijn. Op het andere account nog niet, dus daar zaai ik dan gewoon anjers en zaai ik morgen nog een keer eventgewas.

Borkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  17. voesje

voesje Oudgediende

Ik heb nu 10x gespeeld en 419 muntjes....Als ik alles wil pakken wat ik wil hebben moet ik 48x spelen maar dat gaat niet lukken met de dropjes want die komen niet zo hardxD

rikmark, Borkie en boermars vinden dit leuk.
  18. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

hier vanmorgen 3 velden uien geoogst.......
    ik kon 2 handschoenen maken ..... goh ....:sleepy:

Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. Fam.Farmer

Sorry bedoelde gemiddeld 54 per veld. dus 3x54 :p

Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  20. muis1992-1961

muis1992-1961 Regelmatige auteur

De drops zijn echt super slecht, zal mij benieuwen of je ik dit event haal,want als de drops zo slecht blijven komen gaat het niet lukken.
    En je moet er zoveel van hebben dat het niet leuk meer is. -.-

Borkie vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.