Praatgroep Valentijnsdag 2018 / memory

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Net drie keer gespeeld, twee keer 42 muntjes gescoord en een keer zelfs 45 xD . Ik zit nu op 169.

    Of ik de rij ga halen weet ik nog niet, dat zal van de drops afhangen. Maar ik vind het nu al een leuk event. Vanavond wordt het een latertje, want ik wil nog een keer eventgewas oogsten voor het slapen gaan, vanwege die +1 bonus.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Ik heb nu 4x gespeeld en allemaal 42 punten...sta nu op 168 stermunten, om 00.40 uur is m'n gewas weer klaar...ik slaap momenteel slecht dus ik ga gewoon door met eventgewas zaaien. Nog 11.865 gewas en nog 969 DI nodig voor de wolkenrij.
     
    rikmark, boermars, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  3. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik slaap prima, maar met een paar bakken koffie zal het wel gaan vanavond xD

    Morgen ben ik vrij dus dan zaai en oogst ik vrolijk door, en vrijdag moet ik werken maar dan zet ik mijn onvolprezen dochter weer in. En dan moet ik toch flink op streek zijn qua gewassen. Kan ik de rest van het event lekker rustig rogge neerzetten op hele velden en lange stallen, er in noodgevallen nog wat SM of SV tegenaan gooien en dan zou je toch denken dat ik een heel eind moet kunnen komen.
     
    Borkie en Reggaefeeks vinden dit leuk.
  4. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Ter voorkoming dat ik wolkenrijen oogst (handmatig of met knechten) die ik op dat moment niet geoogst wil hebben (volle maan, fokevent enz) heb ik al mijn actieve wolkenrijen bij de favorieten staan. Dat is ook het enige tabblad waar ik oogst. Zodra er een rij niet geoogst mag worden, omdat het bijvoorbeeld bijna volle maan is, verwijder ik de rij uit de favorieten. Zodra hij geoogst mag worden, zet ik de rij weer terug bij de favorieten.
    Ter voorkoming dat ik bijvoorbeeld SM geef aan andere akkers dan eventgewas, doe ik de eerste 10 akkers eventgewas altijd met de hand. Pas daarna zet ik een 3-uurs coupon in en ga verder met oogsten ed. . Wie niet slim is moet creatief zijn..... ;)
    Misschien bruikbare tips voor een ander?
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2018
    herma1234, -mikmak-, boermars en 5 anderen vinden dit leuk.
  5. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Dat scherm dat verschijnt met de vermelding van het aantal munten blijft steeds hangen. Kruisje klikken of F5 helpt niet. Hebben meer mensen daar last van?
     
    Butsmuts, Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  6. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Klopt heb het ook al meerdere malen gehad, na het spel moet ik weer opnieuw opstarten met f5
     
    rikmark, riekje111, Eleonore_84 en 2 anderen vinden dit leuk.
  7. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Hier bleef hij net ook hangen, na opnieuw inloggen deed hij het bij de volgende spelletjes weer goed.

    Tot nu toe 8 x kunnen spelen en heb telkens 42 punten dus sta nu op 336 stermunten.
    Rond 13 uur en daarna rond 17 uur nog oogsten en dan heb ik het eventgewas om bij de wolkenrij te komen bij elkaar, van de DI heb ik er nog 805 nodig maar ik ga daarna m'n farm weer ombouwen en dan gaat het best goed komen met de DI.
     
  8. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Normaal speel ik met dit mini games altijd wel door ook al heb ik de wolk bij elkaar maar nu ga ik toch echt stoppen als ik het eventgewas bij elkaar heb. Het memory spelletje vind ik irritant en duurt me veel te lang. Ben er ook niet zòn ster in. Denk dat ik vanavond ook al het gewas wel bij elkaar heb, word dan dus een aantal dagen lekker rust houden op de farm.
     
    boermars, BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  9. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik vind dit juist een leuk spel... zo leuk, dat ik niet eens aantekeningen maak maar gewoon speelxD
    Nu 6x gespeeld en 251 muntjes, dus een gemiddelde van 41,8:p
     
    rikmark, riekje111, farmermikkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. pino460

    pino460 Forum-hertog

    Zo de gewassen zijn binnen nu alleen die vervelende Di iets van 630 stuks
     
    Borkie vindt dit leuk.
  11. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Hebben jullie ook problemen met de memorie? Ik kom niet meer op het scherm waar de start knop en de winkel knop zitten. Hij blijft hangen bij de pagina met personages of achtergronden. Kan nu dus ook niet zien of mijn behaalde punten bijgeboekt zijn
     
    Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  12. bjorke-annika

    bjorke-annika Alwetend orakel

    Klopt er zijn al meerdere meldingen van
     
    LadyPig73, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  13. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Ja zeer irritant spelletje, ze hadden er een timer bij moeten zetten, dan hadden we in de tussentijd koffie kunnen gaan halen of wat anders kunnen gaan doen :p xD

    edit: vannacht anjers op kwartvelden gehad en nu 525 di's
     
    LadyPig73 en Borkie vinden dit leuk.
  14. Eleonore_84

    Eleonore_84 Regelmatige auteur

    Sja heb het nu weer..vervelend.
    Heb vandaag ook al last van een vastlopende computer omdat er weer zo'n update van Windows op de achtergrond draait. Dan is telkens opnieuw inloggen, extra belasting maar goed gaat ook wel weer over dit :oops:
     
    Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  15. Reggaefeeks

    Reggaefeeks Forum-baron

    Morgenvroeg heb ik de eventgewassen binnen en dan ga ik alles volzetten met lange gewassen en bomen. We gaan een weekendje weg en dan hoef ik maar een keer per dag te oogsten. Blijf echt enthousiast over puffin
     
    boermars, Borkie, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  16. wolters63

    wolters63 Regelmatige auteur

    [QUOTik heb sinds kort ook puffin op mijn telefoon en bevalt me ook primaE="Reggaefeeks, post: 543274, member: 10765"]Morgenvroeg heb ik de eventgewassen binnen en dan ga ik alles volzetten met lange gewassen en bomen. We gaan een weekendje weg en dan hoef ik maar een keer per dag te oogsten. Blijf echt enthousiast over puffin[/QUOTE]
     
    Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. DarkDevilDude

    DarkDevilDude Forum-overlever

    [/QUOTE]

    Ik doe dat ook als ik ergens ben even snel met knechten activeren en alles oogsten en nieuwe plaatsen. Simpel :D
     
    Borkie vindt dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik ben ook super blij met puffin. In de nacht als ik aan het voeden ben even snel op de iPad oogsten en zaaien, ideaal!

    Ik heb een paar keer kunnen spelen en nog 3 keer staan, maar vind het geen leuk spelletje. Momenteel 4.000 eventgewassen op voorraad, ga vanavond even rekenen hoeveel ik nog nodig heb. Als ik de staak binnen heb vind ik het prima en ga ik verder met mijn voorraden. Er staat nog zoveel open, komt omdat we de laatste tijd zoveel nieuwe questen hebben gekregen.
     
    DarkDevilDude, Reggaefeeks en Borkie vinden dit leuk.
  19. AHaW70

    AHaW70 Forum-hertog

    Yes, dit moet ik echt even delen. Na al tijden te klagen dat ik nog nooit een oogstbonus gewonnen heb aan het rad, draai ik nu, voor het eerst in mijn boerenleven, een oogstbonus van 100% voor 24 uur.
     
    ghs4, RoelofAnton, BoerAnnelies en 13 anderen vinden dit leuk.
  20. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd!

    Ik feest even met je mee: ik draaide net 200% voor 12 uur xD

    Negen gewassen per kwartveldje, dat gaat lekker opschieten xD
     
    ghs4, boermars, BoerAnnelies en 11 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.