Praatgroep Valentijnsdag 2018 / memory

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ben dus niet de enigste die niet slim bezig is geweest. Ik had overal lang gewas staan en vergeet dus wac te eten, verwijder de ananastaart die er nog stond en eet wac en kom opeens tot de ontdekking dat de bomen dus klaar zijn op bahamarama (zonde was toch 1 boomvrucht per boom extra geweest) En dan vergeet ik ook nog eens om een stol en witte onschuld te eten, dat scheelt me dus een oogst die ik nog net met 100% oogst zou kunnen oogsten.
     
    boermars, Katinka1700, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    125 DI, plus nog die 50 DI uit de Valentijnskalender :D

    Dat is voor mijn doen echt heel erg veel!

    Eerste spelletje leverde 40 muntjes op, niet gek voor een bejaard gebakje dat al om vier uur naast haar bed stond xD

    En hier ook een stommiteit: ik ben de stol vergeten ;)
     
    Laatste bewerkt: 14 Februari 2018
    Katinka1700, pipelepo en Borkie vinden dit leuk.
  3. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dat overkomt mij ook weleens , zonde van de supermest
     
    rikmark, Katinka1700, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  4. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    Hier 274 DI en nog een paar 20 uurs bomen te oogsten. 42 muntjes verdiend het spel is heel goed te doen. Ik doe het wel met een papiertje 16 vakjes gemaakt en daarin schrijf ik de begin letter van het dier totaal geen stress op deze manier ;)
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  5. Leo.netten

    Leo.netten Teller

    Ik kan maar een conclusie trekken mijn geheugen is waardeloos zal toch een hulpje van annemieke moeten gebruiken.
    Ik had 259 di dat is inclusief 24 toverbomen
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  6. -miekedo-

    -miekedo- Regelmatige auteur

    Heb net het eerste spelletje gedaan ... Leuk ... heel relaxt!
     
  7. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Scheelt je wel een kapitaal, en de vraag is of je dat vandaag een oogst kost. Ik heb er vanmorgen ook voor gekozen om een paasjam te eten, dus heb ook alleen plaats voor de witte onschuld en niet voor de stol. 1:05, dat is goed te doen. De kastanjewolkenrij die ik wel in het bezit heb, ook niet kunnen gebruiken omdat ik die met de knechten geoogst heb tijdens het vorige event.
    Nog 5 minuten, dan kan de volgende oogst er al op. Lekker dat we de maaidorser van Bommel hebben.
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  8. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    284 Handschoenen en met het gratis 1e spelletje 45 punten. Dus...leuk begin.
    Rosa het varkentje wilde gelijk niet meer weg met haar pop up scherm, verstoorde dus erg mijn uitzicht.
    F5 op haar afgestuurd en dat hielp gelukkig want voor mij was ze helemaal niet bang>:(
     
    Katinka1700, Borkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  9. Farmerama_World™

    Farmerama_World™ Forum prof

    Hoeveel vingers steek ik op ?????

    ........geen enkele want ik heb m`n vingerloze handschoenen aan getrokken xDxDxD
     
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Er hangt duidelijk wat in de lucht wat voor verwarring en miskleunen zorgt...:oops:
    Ik werd vanmorgen vroeg wakker na mijn avonddienst met de gedachte dat gisteren het event was begonnen. Was gisteravond te moe om nog in te loggen dus vanmorgen ingelogd en de wolkenrijen gedaan, WAC, witte onschuld en stol naar binnen gepropt en wilde beginnen met de toverbomen te oogsten... zie ik dat er geen dropje vanaf komt:eek: Dus maar naar het forum om te lezen of er problemen zijn met het event, zie ik nergens iemand melden hoeveel dropjes ze kregen. Toen werd ik dus pas echt wakkerxD
    Helaas had ik wel een +1 bonus aan het rad gedraaid en die duurt maar 6 uur en ik moest wachten tot ik vanmiddag weer thuis zou zijn:cry: Heb iig wel ff op Baha kunnen boeren vanmorgen:music: Nu begonnen met 265 dropjes...:p
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb uitgerekend dat het precies negen minuten scheelt, dus inderdaad niet iets om je heel erg druk over te maken xD
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  12. Selvi51

    Selvi51 Gevorderde

    De 1e 302 DI zijn binnen, goed begin 8)
     
    riekje111, Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  13. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Drops staan hier op 207, is een lekker begin. Over 30 minuten is de 2e oogst klaar met WAC, Susi en geactiveerd cadeautje 10 gewassen per veld. Kan dus straks al ombouwen naar kwartakkers.
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  14. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Les een van de cursus Verantwoord Inzetten Van Eventgewassen: eerst ombouwen naar kwartjes en dan zaaien! Niet andersom! Dat kost u namelijk 42 eventgewassen!
     
    LucieSchreurs, Sanham, Katinka1700 en 4 anderen vinden dit leuk.
  15. vinc051

    vinc051 Forum-overlever

    de eerste 10 zaadjes geoogst haal alle kippehokken van het land en zet veld vol met grote akkers.
    Ja en vergeet dus de kwartveldjes die bij de kippehoKken stonden.
    Zullen we eventmoe worden??
     
  16. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Zo voldoende voorraad om m'n 585 kwartakkertjes te vullen met eventgewas...over 4 uurtjes oogsten en nu niet vergeten om het extra cadeautje van de valentijnskalender open te maken ;)
     
    boermars, Katinka1700, Borkie en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het cadeautje van de valentijnskalender heb ik om 2 uur open gemaakt. Ik had gisteravond net een nieuw gewas erbij van 21 uur. En die gewassen zijn zo duur, dat ik die op halve velden heb gezaaid en vandaag wel blij was met de oogst van +1. Ik heb nu de 3e ronde met supermest opstaan op grote velden. Ik had ook kwartveldjes kunnen doen, daarvoor had ik ook genoeg gewas, maar dat vind ik jammer van de supermest.
    Nu kan ik over een uur met de draakjes oogsten en daarna nog net een keer op kwartjes zaaien met alleen water.
     
    Katinka1700 en Borkie vinden dit leuk.
  18. liaab

    liaab Regelmatige auteur

    Borkie vindt dit leuk.
  19. boermars

    boermars Forum-hertog

    Dan ben ik nog niet eens zo heel verkeerd bezig, ik nam de extra valentijnsbonus al gelijk, dus heb er al bijna geen profijt meer van.
    DI staat nu op 300.

    suc6 allemaal
     
    riekje111 en Borkie vinden dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    hier ondanks een middagje Ikea (daar hadden ze ook wifi :music: xD )
    Nu 298 di's incl de 50 van de kalender (had alleen een kc van 12 uur geactiveerd, dus zonde van de 4 uur maaidorser van bommel)
    Over 1,5 uur is het eventgewas klaar van alle kwartakkers :)
     
    Borkie en farmermikkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.