Praatgroep Valentijnsdag 2018 / memory

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 13 Februari 2018.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. voesje

    voesje Oudgediende

    Memory.....mmmmm...nooit goed in geweest. We zullen zien. Ik ga het zeker proberen.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  2. dutchboy

    dutchboy Alwetend orakel

    Nou dat kan nog best pittig worden bij omschrijving staat makkelijk maar als ik de stermunten van de
    voor mij aantrekkelijke beloning optel dan kom ik op 1847 stermunten .
    Dat word dus heel goed mijn best doen :p maar ja kan altijd meevallen ligt ook aan de snelheid van drops.
    Maar ga zeker proberen de benodigde hoeveelheid te halen dan hopen dat mijn geheugen een beetje meewerkt xD

    Veel succes allemaal
     
    rikmark en -matthias1952- vinden dit leuk.
  3. riekje111

    riekje111 Forumkenner

    Heel graag Mieke en vast bedankt voor de moeite, :)riekje111
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Is al klaar hoor
     
    riekje111 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Ziet er leuk uit. Ik kijk wel hoever ik kom. Wat ik haal is mooi meegenomen;)
     
    riekje111 vindt dit leuk.
  6. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

  7. klakje

    klakje Oudgediende

    Het lijkt erop dat we per keer meer eventgewas moeten maken. 15.000 op 3 velden noemen ze al een makkie. Ik denk daar anders over, zeker als je moet werken en in je vrije tijd dit spelletje speelt
     
    tollertaygo en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Alle 3 de velden met kwartakkers en WAC gebruiken, dan krijg je ruim 1750 gewas per oogstbeurt.
    Dat is dus in 7 volle dagen 8,5 keer eventgewas oogsten. Het gewas duurt met water 4 uur. Als je fulltime werkt nog steeds lastig, maar anders prima te doen.
    Als je werkt dan tijdens je werk een wat langer gewas, dat je direct kunt oogsten zodra je weer online kunt. Dan kunnen de drops geen probleem meer zijn, en zou je ook een keer tijdens werk eventgewas kunnen doen.
     
    riekje111 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  9. sinkieboy

    sinkieboy Commandant van het forum

    Daxter1966, BoerAnnelies, owl. en 4 anderen vinden dit leuk.
  10. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    nou sla dit over is me allemaal veel te veel en ben nu echt wel event moe is geen nieuws meer veel te vaak veel geluk die mee doen
     
    .Fisherman. vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    o_Ok iemand die werkt, werkt geen 7 dagen achter elkaar. Dus morgenavond 2 rondes met supermest (dat is de halve oogst), iedere avond na werktijd een oogst en op twee vrije dagen 3x oogsten. Vanwege de drops het liefst in de ochtend en in de avond lang gewas opzetten, maar misschien is het met het langste gewas op kwartveldjes ook net te doen.

    Ik heb nu al meerdere events precies 500 kwartveldjes. Daarbij laat ik de bomen op de hoekjes staan en heb ik van alle pakhuizen 1 op het veld. Het is dan precies 10x oogsten. Morgen 2x met supermest en dan op kwartveldjes nog de eerste oogst er achteraan. En dan afwisselend 3 of 4x oogsten per dag. Wanneer het me lukt voor 7 uur te oogsten, moet het met mest 4x op een dag te doen zijn. s'Nachts zet ik dan 10-uurs gewas op. Dat is net het laatste gewas wat ik heb vrijgespeeld, misschien leveren drops meer rozen op, maar ik zaai liever iets wat ik nog nodig heb.
    Eerst de wolkenrij en voor de munten de stallen en stekjes, daarna maar eens verder zien of ik ga ombouwen of door ga met memory.
    De vorige stallen en bomen op Farmerama leverden me niets bijzonders op. De stekjes van Bahamarama leverden bijna alleen maar bijzondere bomen op. Daar was ik wel heel blij mee.
    Het vorige event kon ik 6x spelen per oogst, deze keer maar 2 spelletjes per oogst. Vooral voor beginners is dat jammer. Vorig event kon je pas meespelen als je Bahamarama op level 3 had (dus voor de meeste kuikens niet bereikbaar) en deze moet je 4x je hoofdakker oogsten om 1x te spelen.
     
  12. _Jeanie_

    _Jeanie_ Teller

    Ik sla een keer over. o_Ok hier beetje event moe en krijg mijn gewone gewassen niet omhoog gekrikt met al die nieuwe questen. Om nog maar te zwijgen over al die producten voor dezelfde quests. Ik ga mooi wat aanmodderen en geen stress ;). Succes en veel plezier voor degenen die wel meedoen!
     
  13. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die drops komen vanzelf omhoog, ook uit wat jij graag op de akkers zet (behalve sieritems).
    Omdat je maar 8 keer de 3 akkers vol met eventgewas hoeft te zetten, is dit geen stressevent. Je kan altijd nog kijken hoe het gaat met de drops, en of je toch nog wat eventgewas doet.
     
  14. boermars

    boermars Forum-hertog

    EN hier dan het valentijnsevent, kijk er naar uit, aantallen liegen er niet om idd.....
    Ik werk wel 7 keer achter elkaar trouwens, maar dat terzijde, de helft is weer nachtdienst en kan ik misschien even extra inloggen tussendoor tijdens koffiemomentje

    thanks miekje voor de kniptip!
    ;)
     
    farmermikkie en -Coco1968- vinden dit leuk.
  15. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Leuk om eventueel samen te doen met een kind:music:
     
    boermars en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik ga gewoon weer meedoen hoor. Zojuist mijn langste gewas (rogge) opgezet met 20-uurs bomen op de hoekjes. Dan trap ik morgen om twee uur de oogstbonus van de valentijnscadeautjes aan en zaaien maar xD
     
    -freedom5555-, -Coco1968- en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. janniekwak

    janniekwak Levende forumlegende

    Je kunt beter de bonus ‘aantrappen’ vlak voor je gaat oogsten i.p.v. als je gaat zaaien;)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Die oogstbonus gebruiken bij de rogge of ieder ander lang gewas is ook wel leuk ;)
     
    kakelot69 vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het maakt niet zo veel uit, want vrijdag moet ik tot vijf uur werken :cry: . En mijn dochter wil best een keer voor me oogsten, maar ik kan het arme schaap toch moeilijk de hele dag met een kookwekker rond laten lopen omdat mama zo nodig een spelletje moet spelen xD

    En wat Mikkie zegt inderdaad, het levert me toch mooi weer wat extra rogge op.
     
    riekje111, Reggaefeeks en farmermikkie vinden dit leuk.
  20. thea1963

    thea1963 Forum freak

    Je kan die oogstbonus ook bewaren tot het weekend als je bijv. s'morgens je rogge oogst en dan s'middags het eventgewas kan oogsten van je kwartakkers :music:
     
    -Coco1968-, farmermikkie en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.