Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    zoals ik het lees komen alle DI ook overal uit .... dus je hoeft zowiezo niet specifiek iets op te zetten voor een bepaald DI ...

    thx coco als jij er toch niet zou zijn ...
    zat me meteen alweer te ergeren aan het ontbreken van de totalen in de FAQ maar gelukkig ben jij er ....

    ik lees iets verderop, iets over aanpassen .... kloppen bovenstaande totalen nu nog wel?

    ik baal wel weer van de lange gewassen ... ik moet 5 avonden achter elkaar werken, tot laat dus voor mij wordt het lastig erna nog een rondje ertegenaan te gooien, daar had ik vorig event ook last van waardoor ik pas maandagnacht de snoep kon gaan vangen met als gevolg dat ik op een gegeven moment de neus vol ervan had en ik dringend naar bed moest, en ik had nog 150 mandjes over ... ddaar baalde ik van. en dat alleen doordat mij de gewassen van 5 en 6 uur ontzettend slecht uitkomen
     
  2. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    hoi wendie
    de aantallen die in de post van coco staan kloppen hoor die heeft ze aangepast
     
    daisy17858 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  3. Wendie

    Wendie Forumbewoner

    dank je wel :)

    nog ff aan BP : mag het de volgende keer ietsje minder zijn aub??

    pffff :wuerg: heb het idee dat ik een wiskunde-examen aan het afleggen ben ipv ontspannend een spelletje te spelen

    events de laatste tijd beginnen een beetje op een fulltime baan te lijken, de ontspanning is ver te zoeken, maar die wil ik eigen wel na mijn werkelijke baan
     
  4. sproetje06

    sproetje06 Forumbewoner

    Mijn tabel op pagina 3 is nu ook aangepast met de nieuwe aantallen.

    Sorry voor de late actie, maar ook ik was een beetje farmerama-moe en heb de hele middag niet meer ingelogd.
    Zag net pas de wijzigingen:music:

    Veel succes allemaal morgen, ik ga eerst nog even werken, dus pas 's avonds starten.
    Ik heb er zin in!!
    .....voorbereidingen voor Valentijn:inlove:
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  5. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    ik hoop alleen dat mijn handje en armpje na de mandjes...morgen weer mee doen..:oops:..pffff
     
    daisy17858, schaapje52, neva1 en 3 anderen vinden dit leuk.
  6. m.kreuning

    m.kreuning Regelmatige auteur

    Ziet er wel weer leuk uit, maar inderdaad werken pijnlijke handen niet zo mee na al dat gevang.
    Nog niet genoeg TG om knechten te kunnen nemen. Nog 1 coupon van 48 uur en wat van 12 uur, maar wil ook niet alles op maken.
    Er komen nog meer events! Kwartakkers klikken is gewoon niet te doen. Ga van start met grote velden. Als ik genoeg heb, dan denk 36 uur van de couponnen inzetten met kwartakkers en wac/water en zien hoe ver ik kom. Wil in ieder geval gaan voor de stekjes en stallen (zwaan!). Als knechten bijna 'op' zijn weer grote velden en dan maar zien.
    Allen en jullie beiden speciaal, Succes!

    Een klein dingetje off-topic voor schaapje52. Moest vanmiddag echt aan je denken. Zag namelijk bij de supermarkt waar ik kom een bakvorm van een schaaphoofdje! :) (zoiets als dit!)
     
    schaapje52, knoepertje en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  7. dolfi

    dolfi Forumbeginner

    ik heb ook al boerin rebekka als liefde:inlove:
     
  8. yvon61

    yvon61 Forum-analist

    Gisteren de hele dag weg, vanmorgen pas kunnen oogsten met een slaperig hoofd. Is pas de 11de dus niet al aan een nieuw event gedacht. En dan nu .......valentijn? Zal met weinig drops moeten beginnen. Ga gewoon hartjesbloemen zaaien en oogsten en zie dan over een paar dagen wel of het enigszins haalbaar is. Heb alles doorgelezen maar denk dat het pas echt duidelijk is als het begint. Ben het met anderen eens, word allemaal wel erg ingewikkeld gemaakt. Nog net geen hogere wiskunde.
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  9. boerinrebekka

    boerinrebekka Actieve auteur

    • dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    hou vanjou:inlove::inlove: kben boerinrebekka, het evemnt van valentijn is begonnrn toch?? coco??

    Hahahah allemnaal meuklweuj

    ik heb nog geen liefdesgewas hoor !1!!!!! waneer komt dat??
    :eek::pxD
     
    Laatst bewerkt door moderator: 11 Februari 2016
    Borkie vindt dit leuk.
  10. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Het event begint om 14.00 uur vanmiddag... denk eraan dat je dan even het spel ververst of opnieuw inlogt. Dan zie je ook het eventgewas verschijnen om te zaaien.:)

    Tip: je mag niet telkens berichtjes achter elkaar plaatsen. Of wachten tot iemand anders een berichtje heeft geplaatst. Of je eerste berichtje bewerken en er dan tekst bij inzetten... ;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. boerinrebekka

    boerinrebekka Actieve auteur

    Goede tip van jullie@!!! sprry maar ik zit er nog niet zo lang op, ennne van drie1234 die ken ik wel, die is gewoon een beetje ongeduldig.... maar voor de rest vind ik deze groep wel grappig!!,
    let dus maar niet teveel op drie1234
    Dus om 14.00 begint het event!!
    Hoeveel levels heb je eigenlijk in farmerama??
    ;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  12. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Kijk maar in het onderste regeltje van mijn handtekening onder mijn banner. :p
     
    boerinrebekka vindt dit leuk.
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Dit is geen chat .De posts van Coco staan door dit hele draadje heen. Ze geeft altijd goede adviezen en tips maar die blijven gewoon staan .
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  14. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Meestal kan ik niet wachten tot 14uur voor een event begint, maar vandaag vind ik het wel heerlijk. De zon schijnt, mijn arm is nog moe van het vorige event en zo kan ik mooi wat andere dingen op de pc doen, zonder dat ik elke keer naar het spel ga haha.

    Morgen weer knechten aan omdat ik dan met kwartveldjes en WAC werk. Ben dit weekend ook niet veel thuis, dus dan zijn knechten ook handig. Kan ik tussendoor even snel oogsten.
     
    knoepertje vindt dit leuk.
  15. sanne1000

    sanne1000 Forum-baron

    bedankt coco voor de berekening van de totalen. was weer helemaal super
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  16. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    zo eerst lading staat erop
    204 gedichten; 172 taartvormen; 160 lintjes....
    geen slechte oogst dus:D
     
    daisy17858, .babouska. en Borkie vinden dit leuk.
  17. fablim

    fablim Oudgediende

    Hoi Coco, ik vergeet het steeds te zeggen, maar ik wil je hartelijk bedanken voor het steeds plaatsen van de juiste aantallen.
    Het is, zoals bv met dit event, ontzettend fijn om op de 1e pagina van de praatgroep al de juiste aantallen te vinden.
    Ik vind het ook super dat je met elke wijziging deze post weer aanpast, ipv alleen een nieuwe post verderop in het topic.
    Nogmaals, Bedankt!!!!
     
    daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  18. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Hier staat de 1ste lichting er ook op. Het volgende binnen gehaald:
    162 gedichten, 129 lintjes en 118 taartvormen. Ik vind het wel netjes hoor. De gedichten staan gelukkig wel hoger afgesteld dan de rest, gezien we er daar ook behoorlijk wat meer van nodig hebben.
     
    Borkie vindt dit leuk.
  19. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Bedankt. Op het oude forum hebben we ook een tijdlang een speelster gehad die op de eerste bladzijde de meest gestelde vragen in een topic plaatste en bijhield. Op die manier kan iedereen het snel vinden en hoeven de zelfde vragen niet steeds herhaalt.
    We hebben met een groep aangegeven dat we het jammer vinden dat de totalen niet meer in de FAQ staan. Maar dit is teveel moeite.
    Dat Sven in Duitsland dit wel doet en voorheen Toontje bij ons, is een extraatje wat je niet op veel forums ziet.
    Dus zolang het teveel moeite is voor het team, probeer ik de Duitse totalen binnen 10 minuten op de eerste bladzijde van onze praatgroep te krijgen. En als daar dan fouten inzitten, dan corrigeer ik deze, zodat iedereen straks de aantallen weet te vinden.
    Het aantal likes maakte mij al duidelijk dat het gewaardeerd wordt.
     
  20. neva1

    neva1 Forumkenner

    yiehaaaaaaaaaaaa daar ben ik weer...:p iemand mij gemist ??xD Heel mijn farm was ziek dus nauwelijks tijd gehad om eens lekker te kletsen. Dit event ziet er leuk uit 144 liefdesgedichten,113 lintjes,56 hartjes is geen slechte oogst. nog even kijken wat ik er allemaal mee moet ..zag dat coco weer berekeningen heeft gemaakt .. dus iedereen veel plezier lots of loveeeee;)
     
    -mikmak- en Borkie vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.