Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Ik maakte een fout maar de aantallen zoals ze nu staan 400 haver, 400 aardbei en 80 eieren klopt.;)
    er waren gewoon twee cijfers omgedraaid. 1 april is nog te ver weg om te denken dat ze dit express hebben gedaan.:p
     
    daisy17858, LucieSchreurs en -Coco1968- vinden dit leuk.
  2. -edwin30-

    -edwin30- Commandant van het forum

    die vrouw wordt ook ouder he krijg je wat meer kleine foutjes whawha
     
    -mikmak- vindt dit leuk.
  3. Skeets

    Skeets Gelegenheidsauteur

    Wat een fröbelschool weer, eerst 4 hartvormige taarten en 1 liefdesbrief voor 1 smakelijk cadeau en nu 1 hartvormige taart en 4 liefdesbrieven voor 1 smakelijk cadeau.

    Zou dit de laatste wijziging zijn of komt er 1 minuut voor de start van het event nog een last minute aanpassing?
    Dit is zeker niet de eerste keer dat er een wijziging plaatsvindt.
    (gaat maar weer zwijgen)
     
    Sharon en daisy17858 vinden dit leuk.
  4. nachtpauwoog

    nachtpauwoog Gevorderde

    Avond allen! Sjips ik kan dat maar niet onthouden....bomen van 20 uur planten, geen upgrades....maar is het ook van belang dat de boom een hoge EP-waarde heeft?
     
  5. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Word je toch niet goed van, volgende keer wacht ik wel af, tot het event daadwerkelijk begint, elke keer weer de foute aantallen:p
     
  6. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    Ik ga er weer helemaal voor. Mijn supermestvoorraad puilt uit na het vorige event, dus met die drops komt het wel goed. Ik moet nog 2 vogelverschrikkers, met 5 partytickets, weer 5 kansen. ;)
    Ik mis ook nog wat speciale bomen, dus hopen op veel stekjes. Er staan al een aantal hoge bomen op en verder de stallen die er al opstaan. Geen zin om alles weer te verbouwen dit keer. De veredeling van de anjers wil nog niet erg lukken, dus anjers kan ik wel weer gebruiken. Die gaan er vanavond op en gember op comfortvelden.
     
    tinus138 en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. -doppie-

    -doppie- Levende forumlegende

    Wat maakt het uit dat het weer veranderd is ,wees blij dat het voor het event is aan de aantallen heb je nu toch nog niks.
    Wees blij dat het veranderd is anders gaan ze weer tijdens het event roepen ik haal het niet teveel di
     
    Borkie, BoswachterAtusia en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. .babouska.

    .babouska. Forum-baron

    klopt
     
  9. LadyPig73

    LadyPig73 Regelmatige auteur

    Die haver en aardbeien kloppen niet. Dat is geen 1600 maar 400
     
  10. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Dit is een aanpassing geweest in de FAQ, zal ook nog wel aangepast worden.
     
  11. zeij001

    zeij001 Junior expert

    De nieuwe aantallen: (voor zover het niet weer aangepast wordt)

    20.000 hartjesbloem (eventgewas)
    650 lintje (dropitem)
    1250 liefdesgedicht (dropitem)
    640 taartvormig hart (dropitem)
    325 gerbera
    325 orchidee
    325 zonnebloem
    80 ei
    400 haver
    400 aardbei


    Molenprodukt:

    625 liefdesbrief
    65 bloemrijk kado
    80 smakelijk kado
    65 mooi boeket
    80 hartvormige taart
     
    Laatste bewerkt: 10 Februari 2016
  12. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

  13. RonSchoof

    RonSchoof Board Administrator Team Farmerama NL

    De discussie op de fora heeft hier toch wel een handje geholpen hoor. Onze eerdere opmerkingen dat het aantal drops wel heel erg hoog was (en nog niet te koop ook) sorteerden geen effect.

    We hebben nu wel mail dat de aantallen zijn gewijzigd; hopen maar dat ze het ook aanpassen voor het event live gaat (op de testserver is het nog niet veranderd).
     
    BoerAnnelies, Borkie, LucieSchreurs en 6 anderen vinden dit leuk.
  14. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Gelukkig hoeven we toch niet meteen die taarten te maken:music:
     
    daisy17858 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ziet er weer leuk maar ook ingewikkeld uit. Je stopt een taartvorm hart in een hartvormige taart en je stopt een hartvormige taart weer in een smakelijk cadeau. Zo makkelijk toch, effe roeren, daarna afbakken en klaar is schaap. :wuerg:

    Ik heb het vorige event nog in mijn arm zitten en nu weer 20.000 gewassen. Ik sla een rondje over, is mij even te veel van alles.

    Iedereen veel plezier met dit event. xD
     
    maad, ienemienie, Borkie en 7 anderen vinden dit leuk.
  16. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Dan moeten we maar hard duimen met zijn allen dat het tijdens het event wel de goede aantallen zijn.
    Maar goed op zich wel positief dat ze ook inzien dat 2500 DI onhaalbaar is. (zeker als je kijkt hoe de afstelling vaak staat)
     
    -doppie- vindt dit leuk.
  17. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Het vorige event dacht je dat je niet veel kon beginnen en wou je alleen voor de stallen en stekjes gaan.
    Uiteindelijk heb je heel wat mandjes gevuld.
    Met het aantal drops denk ik dat het hele event ook wel lastig gaat worden.
    Maar voor nog geen 2000 eventgewas kun je deze keer wel voor een paar mysterieuze stallen gaan met kans op een zwaan.
    Daarbij ben je dan 150 lint en 120 gedichten nodig.
    Zo gauw je zeker weet dat je niets met de taarten wilt, kun je die zonder eventgewas maken voor de verkoop, die zullen veel spelers wel graag willen hebben vermoed ik.
     
  18. drie1234

    drie1234 Forumbeginner

    Hallo, wie is hier Coco??
     
    boerinrebekka en -Coco1968- vinden dit leuk.
  19. lonnie57

    lonnie57 Forum-hertog

    iedereen bedankt voor het uit rekenen ;) Maar er komt voordat het spel begint al zoveel onrust over de aantallen Kan BP ons niet de juiste aantallen geven??? zoals zij het eerder deden ? sorry dit mis ik wel en voor de rest ik ga er weer voor en wens iedereen veel succes :)
     
  20. drie1234

    drie1234 Forumbeginner

    Wohh, jullie zijn echt heel goed bezig!!:D:inlove:
     
    boerinrebekka vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.