Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Nog steeds een beetje krap ,maar misschien net haalbaar .Stuur me maar een duifje

2. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Nog nooit zoveel DI als net ontvangen:eek:.

Nog 3 liefdesgedichten te vergeven !!!

Laatste bewerkt: 17 Februari 2016
  3. tinus138

tinus138 Teller

Hier helemaal klaar met het event, niet gekregen uit het event gouden bananen en de gereedschapkisten en de sieritems extra behalve de geletterde kat. Iedereen die nog met de laatste lootjes bezig is succes en die allemaal klaar zijn gefeliciteerd. Het was weer een leuke event. Op naar de volgende

Borkie, farmermikkie en -mikmak- vinden dit leuk.
  4. mandje09

mandje09 Forumleerling

Heeft er iemand nog liefdesbrieven voor mij? Ik ben bang dat ik het niet ga halen!

5. kiny53

kiny53 Forumleerling

Kan er iemand misschien nog wat liefdesbrieven missen? Ik ben bang dat ik net te kort kom. :eek:

6. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hoeveel heb je er nog nodig? Deze vraag geldt ook voor anderen die om drops vragen

Ik kan nog wel een paar kadootjes versturen, maar er zijn meer spelers die om gedichten vragen, dan ik kadootjes heb. Als het toch niet meer haalbaar is om het event uit te spelen, stuur ik ze liever naar iemand die het nog net wel kan halen.

7. jennie79

jennie79 Forum freak

hier nog 16 liefdesbrieven nodig om het event te halen.
    wie wil mij sturen?

farmermikkie vindt dit leuk.
  8. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Heb het event gehaald :inlove: Nu aan het wachten wat er uit de stallen en de 2 bomen komt.
    Ik heb ieder geval nog 3 cadeautjes te vergeven, dus stuur maar een PM wat je nodig hebt. Maar dan wel graag mensen die er echt bijna zijn, waar het nog haalbaar voor is dus.

De eerste is vergeven, wie volgt?

9. mandje09

mandje09 Forumleerling

Ik heb nog 48 liefdesbrieven nodig...

10. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Hoera :) ik heb het gehaald mijn dank aan de extra gedichten die ik heb gekregen :) Nu eens kijken wat er uit de stallen komt :music:

farmermikkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Misschien moeten de mensen die een DI nodig hebben even de blz hiervoor lezen. Er zijn heel veel boeren die aanbieden een DI te sturen, mits er een duifje word gestuurd.

arwen1974 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  12. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Oei, dat zijn dus nog ongeveer 96 gedichten. Ik hoop dat je nog een lang gewas/stallen te oogsten hebt.
    Je kunt maximaal 20 kadootjes per dag ontvangen, dus zult je zelf nog minimaal 76 gedichten uit de grond moeten krijgen :oops:
    Succes!
    Ik houd de laatste kadootjes nog heel even vast, voor wie na de laatste oogst nog net te kort komt. Ik hoop van harte dat jij er straks ook bijna (of helemaal) bent.

-Coco1968- vindt dit leuk.
  13. jannynijenbrinks

jannynijenbrinks Doorzetter

ik heb nog 4liefdesbrieven nodig kan iemand mij daaraan helpen

14. jennie79

jennie79 Forum freak

hier nog 2 gedichten te gaan

arwen1974 vindt dit leuk.
  15. jannynijenbrinks

ik ben nog 1liefdesgedichten nodig, help:cry:

16. Nanneke76

Nanneke76 Forumleerling

Wie oh wie wil mij liefdesgedichten sturen? Ik kom 12 gedichtjes te kort om het event tot een goed einde te brengen.

17. kiny53

kiny53 Forumleerling

jannynijenbrinks, ik stuur je er één. Stuur jij er één terug? o_Ok voor Nanneke76. :)

18. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Stuur maar een duifje

Geld ook voor jou, stuur maar een duifje

19. jannynijenbrinks

• dubbelpost samengevoegd. Klik op de ´bewerk´ knop als je iets wil toevoegen
    ik wil iedereen bedanken want ik heb het gehaald.

vertel me even hoe ik iets kan versturen ik heb nu 4 liefdesgedichten over

Laatst bewerkt door moderator: 17 Februari 2016
  20. arwen1974

arwen1974 Doorzetter

Naar de stad gaan, dan rechtsonder heb je het postkantoor, Dan op bericht schrijven klikken, de naam invullen wie je een duifje wil sturen en je bericht.

Of bedoelde je dit niet :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.