Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schorpioen55

schorpioen55 Regelmatige auteur

zijn er mensen die mij een liefdesbrief willen sturen heb er nog al wat nodig voor de quest alvast bedankt

2. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Maar waarom zou je die opkopen dan? Volgens mij kun je er niets mee.

3. hanweij

hanweij Gevorderde

Klopt. Maar op deze manier kun je wel goedkoop EP binnenhalen. Als je een aardbeimuffin koop betaal je ongeveer 2 á 3 keer het aantal EP.

Edit: blijkbaar zijn er meer mensen op het idee gekomen. Nu is de prijs 700BD. Niet interessant meer dus.

Laatste bewerkt: 16 Februari 2016
    Borkie en eevee60 vinden dit leuk.
  4. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

schaapje ...briefjes..dus dubbele drops..ha ha

5. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zeg toch ook 70, dus 2x een drop. 8)

6. -mikmak-

7. miex84

miex84 Gevorderde

ik kan heeeel goed de liefdesgedichtjes gebruiken, wie o wie kan er 1 sturen? 120 to go!

8. sonie68

sonie68 Junior expert

als er nog liefdesgedichten over zijn, ik kan ze nog heel goed gebruiken, mijn dank is groot, groeten sonie68, ik moet nog 25 taarten maken dan ben ik klaar

Laatste bewerkt: 16 Februari 2016
  9. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

Nog 19 taarten, dus x4 is veel gedichten :) ik houd me aanbevolen :) morgen ochtend mijn rozen oogsten, ben benieuwd of ik het haal :)

Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  10. boemer49

boemer49 Oudgediende

nou snel gaat het hier ook niet meer ik moet ook maar iets veranderen .....al weet ik niet wat nog 27 uur en geen gedichten meer ...ik kan over 1 en en half uur oogsten ,krijg dan net weer genoeg om 3 of 4 taarten te maken ...en dat is toch niet genoeg dan op alles rozen zetten en afwachten :cry::cry::wuerg:

Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  11. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nog 2 taartjes en dan ben ik klaar, heb 3 keukenprinsen, 2 geletterde katten en 1 geit-item. Leuk voor het volgende ruilevent, als leveren de keukenprinsen aardig wat op :)

Borkie, BoerAnnelies en daisy17858 vinden dit leuk.
  12. -mikmak-

okee. van de 204 brieven..nu nog 56....:p

Borkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik ben geëindigd op 63/80. :music:bij de rode panda. Sieritem keukenprins is binnen. xD Alles is op en kan niets meer maken.

Was een ontzettend leuk event.

Iedereen gefeliciteerd met het behalen van dit event en de anderen nog veel succes met de laatste loodjes, ik bedoel liefdesbriefjes. xD

Borkie, Daxter1966, sproetje06 en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Alles vanmorgen ingeleverd en de boerderij weer omgebouwd. Uit de mysterieuze stallen kwam een zwaan en een oranje ezelstal. Helemaal blij mee. De stekjes heb ik nog niet allemaal geoogst, maar tot nu toe geen bomen die ik nog niet had. Iedereen nog heel veel succes.

Borkie, Farmer121965 en farmermikkie vinden dit leuk.
  15. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Het event zojuist ook afgerond. Had helaas precies 0 extra sieritems. Maar het kan niet altijd feest zijn!8)

Borkie vindt dit leuk.
  16. maartje

maartje Forumbeginner

denk dat het mij ook gaat lukken......had ik heel niet gedacht..xxxxxxx

Borkie vindt dit leuk.
  17. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Nog 14 brieven te gaan voor de rode panda. Nog 24 gedichten dus. Dan heb ik er 120 voor de 30 taarten!
    Moet lukken!

Borkie vindt dit leuk.
  18. ndvdschee

ndvdschee Gelegenheidsauteur

Net 32 taarten aan de rode panda gegeven. Panda klaar!
    Veel (T)EP, BD, wat mest, 2x WAC, 1x gereedschap, 2x valentijnsverrassing. Helaas geen extra items of knechtencoupon.
    Geit nog niet klaar, maar daar wel het sieritem al gekregen, dus staak wel compleet.
    Nog 47 brieven, dus 94 drops die hopelijk morgen uit zijn rozen en anjers komen.
    Groetjes de mama van ndvdschee

BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  19. m.kreuning

m.kreuning Regelmatige auteur

Gelukt!!!
    Net de laatste 5 van de geit en 30 voor de panda geleverd. Staak binnen.
    Veel 'gewone' zaken uit de cadeau's:(. Wel 1x 12-uurs coupon en 1x Ganges stekje!:D
    Morgen kan ik nog wat maken en leveren.
    Hoop dan op knechtencoupons/stekjes en (duim,duim) een extra item!!
    En verder met die van zoonlief (zie hierboven), want die moet naar school!
    Succes voor allen die nog aan het zwoegen zijn!

BoerAnnelies en Borkie vinden dit leuk.
  20. truckersgirl

truckersgirl Forumbeginner

ik kan heeeel goed de liefdesgedichtjes gebruiken, wie o wie kan me helpen??

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.