Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

ff vraagje, klopt het dat ik voor smakelijk kadoo 204 liefdesbrieven nodig heb als ik op 29 / 80 zit?

daisy17858, tinus138 en knoepertje vinden dit leuk.
  2. BoerinAppel

BoerinAppel Forumbeginner

Voor de geit heb ik nog 25 bloemrijk nodig, dat ga ik niet halen. Ga nu maar met de laatste liefdesbrieven voor de beste cadeaus.
    Jammer heb erg mijn best gedaan en veel tijd ingestopt.

3. mmans

mmans Forum-hertog

BoerinAppel, vergis jij je misschien ook in de dag??

Borkie vindt dit leuk.
  4. arie32

arie32 Gelegenheidsauteur

ik heb nog 95 liefdesbrieven nodig tot morgenmiddag. ik weet niet of ik het gaat halen.

5. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Ja dat klopt mikmak.
    Voor een smakelijk cadeau 4 liefdesbrieven X 51 is 204.
    Voor een liefdesbrief 2 gedichten is nog 408 gedichten .

Succes

Borkie, daisy17858 en -mikmak- vinden dit leuk.
  6. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

nog 7 smakelijke cadeau.s dan ben ik er eindelijk. dan heb ik ook alles gehaald moet lukken met nog een nacht anjers er op

Borkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  7. erik19691

erik19691 Actieve auteur

nog 72 liefdesgedichten om de laatste 18 smakelijke cadeaus te maken dat moet gaan lukken voor morgenmiddag.
    was wel door bikkelen maar ik ga het halen

Borkie, farmermikkie en daisy17858 vinden dit leuk.
  8. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Event zojuist afgerond.
    Nu de mysteriestallen en stekjes erop gezet. Ik zou zo graag een zwaan willen :p (Maar dat zal iedereen wel willen, denk ik).

Voor wie nog dringend cadeautjes nodig heeft: stuur maar een berichtje! Ik heb mijn cadeautjes vandaag nog niet vergeven. En morgen is er nog een dag!:D

farmermikkie, daisy17858 en beereekhoorn vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Alle eventgewassen zijn hier op. Kon vanmorgen nog 43 liefdesbrieven maken en die heb ik allemaal aan de poes gegeven. Kreeg er 3 voor de geit terug en rond de 10 voor de panda. Helaas geen extra sieritem gekregen, wel veel SV en 1 kc van 1 uur. Daar ben ik erg blij mee. Verder TEP, EP en BD.

In het totale event, 3 stekjes gekregen en 2x extra de geletterde kat. Een mooie event :)

Buren: ik heb geen DI meer nodig, geef het maar aan iemand die het goed kan gebruiken.

10. BoerinAppel

BoerinAppel Forumbeginner

Wow dank je ik keek op het klokje bij het verkeerde onderwerp.
    Nu ga ik het wel halen!

Borkie, herma1234, knoepertje en 4 anderen vinden dit leuk.
  11. eevee60

eevee60 Alwetend orakel

Succes!

BoerinPeer vindt dit leuk.
  12. boemer49

boemer49 Oudgediende

zo hier nog 23 heerlijke taarten!!!!! maar dat zal ik op een haartje kunnen halen ..
    het gaat zo langzaam met de liefdes brieven ,en daar heb ik er nog genoeg voor nodig zoals ik hier lees ...nou op hoop van zegen dan maar ,het word hard werken maar dat komt wel goed hoop ik ..
    ik wist niet dat je voor de liefde zo hard moest werken xDxD:inlove::inlove:

13. gdlady

gdlady Forumleerling

Goedemiddag.
    Ik moet nog 15 heerlijke taarten.
    Maar ik mis nog veel drops, wie kan mij helpen met liefdesbrieven .
    Alvast heel erg bedankt.

14. mmans

mmans Forum-hertog

Fijn :)

BoerinPeer vindt dit leuk.
  15. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Yes , het is gelukt:D, Wolkenrij Valentijnsbal werkt :inlove:.
    Uit de stekjes en mysteriestallen niets nieuws , geen zwaan :sleepy:.
    Verder heel blij dat ik ermee klaar ben:p

Borkie, BoerAnnelies, Daxter1966 en 5 anderen vinden dit leuk.
  16. .babouska.

.babouska. Forum-baron

Gisteren heb ik het event ook afgerond. Ik had me nog weer flink vergist met de liefdesbrieven voor de panda. Moest dus veel meer gedichten dan ik had berekend. Gelukkig had ik net de kastanjewolkenrij geoogst. Gauw een stol en een witte onschuld gegeten en toen met de veredelde rozen aan de slag gegaan. En inderdaad, zaaien, sm erop en meteen klaar:inlove: (had ik nog niet eerder gedaan). Nu nog wat extra boeketten voor de geit aan het maken en nog wat leuke prijzen in de wacht slepen. Misschien zelfs wel een extra sieritem, ik heb er nog niet een extra binnen kunnen halen. :wuerg: Wel veel andere leuke prijzen, wat mysterieuze stallen, veel pinky pie, knechtencouponnen etc.

Borkie, daisy17858 en Boerke vinden dit leuk.
  17. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ben nu bezig om naar de 60/80 te gaan. Pff net genoeg aan gewas en gedichten en brieven. Als het mee zit kan ik het sieritem bemachtigen voor een buuf. :music:

Borkie, Daxter1966, daisy17858 en 2 anderen vinden dit leuk.
  18. hanweij

hanweij Gevorderde

Heb de staak al 2x kunnen oogsten.
    De kat moet nog 2 cadeau's krijgen. Dit zal vanavond worden.
    Heb nu nog 2 velden eventgewas staan om nog wat cadeau's te kunnen maken voor de geit en panda.
    Gedichtjes heb ik op dit moment nog 814.

Vraagje: zijn bij jullie de hartvormige taart en/of mooi boeket ook zo goedkoop?
    Bij mij tegen de 500DB. Terwijl na dit event je hiervoor 165/150EP + 400/360BD krijgt...
    Daarom maar aan het opkopen geslagen.
    Een paar dagen terug heb ik er een aantal kunnen verkopen voor meer dan 10000.

Borkie vindt dit leuk.
  19. -mikmak-

-mikmak- Levende forumlegende

Borkie, Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Nu nog 70. xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.