Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. farmfan1972

    farmfan1972 Forumleerling

    Te laat, dit had ik al 2 minuten geleden aangepast, maar blijft verwarrend tenminste voor mij;)
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  2. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    hmm, kan me alleen niet voorstellen dat we 2560 taartvormen als drop moeten krijgen, of het staat wel royaal afgesteld:)
     
    DarkDevilDude en daisy17858 vinden dit leuk.
  3. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Volgens mij klopt het zo, Coco. Ik had eerst het dubbele aantal eventgewas maar heb het nogmaals berekend en kom nu op jouw aantallen uit...
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
  4. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Fijn coco dan kan ik straks kijken of mijn totalen hier ook op uitkomen
    Met een uurtje ga ik aan de puzzel in de tabel

    Drops komen gelukkig overal uit dus het maakt niet uitwat je zet.
    Of bedoelde je dat niet:oops:
     
  5. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    3980 DIs totaal...moeten we zeker al dat SM voor gebruiken van Carnaval... :eek:
     
    DarkDevilDude en Wofrij vinden dit leuk.
  6. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Coco, ik heb nog een keer zitten rekenen.
    Ik kom op exact dezelfde aantallen uit als jij. Dus ik zie de foutjes niet meer.

    Alleen vraag ik me oprecht af hoe je ooit aan 2560 DI moet komen??? Klopt de FAQ niet want dat is in 7 dagen een gemiddelde van 365 per dag o_Oo_O

    En dat staat er gemiddeld als moeilijkheid. Ik kan me geen event bedenken waarbij er zoveel DI nodig waren. (Zeker niet als er meerdere soorten DI verwacht worden)
     
  7. miekje9

    miekje9 Levende forumlegende

    Alex toaal is 3 verschillende dropitems die kunnen met 3 tegelijk uit bv 1 stal komen
    Dan wordt het dus een ander verhaal:D
     
  8. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Dan nog 2560 DIs zijn een heuleboel xD
     
  9. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Daarom denk dat ergens een foutje is gemaakt, of we hebben maar 1 taart nodig per smakelijk cadeau of geen acht taartvormen met taart.
    Want kan me inderdaad niet voorstellen dat we zo veel drops nodig hebben:music:
     
    DarkDevilDude en .-Ard1970- vinden dit leuk.
  10. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    De fout zit niet in de berekening daar ben ik van overtuigd. Zeker omdat meerdere mensen deze aantallen roepen. :D:D
    Ik vraag me ook oprecht af of er mensen zullen zijn die dit product dan wel op de markt gaan zetten xDxD
     
    DarkDevilDude en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Vandaar dat ik ook nog een keer bij de Duitse FAQ ben gaan kijken voordat ik het heb aangepast.
    Maar in de FAQ staat bij allebei dezelfde ingrediënten en totaal in te leveren cadeautjes.
    Misschien als dit doordringt dat er nog een aanpassing komt. 2560 is wel erg veel.
     
    DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  12. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    De berekening klopt met wat er nu in de FAQ staat, dat is waar. Het foutje waar ik op doel, is dat ze ergens in de faq een fout getalletje hebben neergezet. Zeker omdat de duitse faq met de cijfers kwam die Coco eerst noemde;)
     
    DarkDevilDude en .-Ard1970- vinden dit leuk.
  13. margo-64

    margo-64 Grote forummeester

    Wou net schrijven, heb de aantallen van de duitse FAQ, en die kloppen in 95% altijd, en 2560 DI, een beetje veel he :p
     
    DarkDevilDude en LucieSchreurs vinden dit leuk.
  14. mmans

    mmans Forum-hertog

    Je kunt inderdaad 3 DI uit een stal krijgen, maar NOOIT 3 dezelfde DI. En dus blijft dan staan dat je 365 DI per dag moet halen van de taartvormen (is aantal dagen in een jaar :) ) Die andere twee komen er dan nog bij!


    Maar verder ziet het er super uit. Wel ingewikkeld deze keer, met molenproducten om molenproducten te maken en katten die kadootjes voor geiten geven :) Ik vind het wel lachen :) :)
     
    DarkDevilDude, -freedom5555- en _Jeanie_ vinden dit leuk.
  15. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Ik kan me ook niet voorstellen dat het dat aantal moet zijn. Of uit een veld sla moeten 25 Di gaan komen. ;)
     
  16. -Coco1968-

    -Coco1968- Levende forumlegende

    Ik heb ook het gevoel dat er later iets is aangepast of zo, maar ook in de Engelse FAQ zijn er 8 taarvormen nodig voor een hartvormige taart en 4 taarten voor de zoete lekkernij.
    Bij de Duitsers loopt er ook al een heel gesprek over, en Sven heeft net aangegeven dat hij rent en rekent om het goed te krijgen.
    Hier nog een plaatje wat ik mooi vond:
    [​IMG]
     
  17. LucieSchreurs

    LucieSchreurs Levende forumlegende

    Zeker een beetje veel, op die manier komt er van handelen met de taarten niet veel..... en dat was nu net het nieuwe element in het event

    mooi en handig plaatje inderdaad, mooi gedaan op het engelse forum
     
    DarkDevilDude en .-Ard1970- vinden dit leuk.
  18. .-Ard1970-

    .-Ard1970- Forum freak

    Dan gaan we maar handelen in boeketten hahaha
     
  19. Boerinneke100

    Boerinneke100 Gevorderde

    Heb hetzelfde resultaat uit mijn berekeningen gekregen hoor! Wij rekenen absoluut niet fout. Maar ik denk dat ze op de redactie al een beetje in de wolken zijn :inlove:. Als ik de gewassen binnen heb gaan mijn muizen weer muizen :music:.
     
    DarkDevilDude en knoepertje vinden dit leuk.
  20. zeij001

    zeij001 Junior expert

    Op deze aantallen kom ik ook uit.
     
    DarkDevilDude vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.