Praatgroep Valentijnsbal 2016

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 8 Februari 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jkantenzn

jkantenzn Gevorderde

hier de poes en de geit af geen extra item gekregen
    nog 74 cadeau's voor de panda

Borkie, daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  2. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

De geit is klaar. Nu alleen nog de rode panda.xD
    De 63 hartvormige taarten staan klaar.
    Alleen nog 307 gedichten nodig om nog 157 brieven te maken, dus nog 5024 gewassen.
    De gewassen zouden vandaag nog haalbaar moeten zijn.:p
    Nog 97 uur te gaan.

Daxter1966, Borkie en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  3. sproetje06

sproetje06 Forumbewoner

Wauw....de kat heeft alle 45 liefdesbrieven van mij gehad...en is nog wel even bezig met lezenxD

Maar ze heeft me alvast 11 smakelijke cadeaus en 3 bloemrijke cadeaus teruggegeven.:inlove:

Voor de rest EP,TEP en BD. Super blij:music:

daisy17858, Daxter1966, Borkie en 2 anderen vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Zo de kat is helemaal klaar. Ik heb nu 2 geletterde katten binnen gekregen :). Bij de geit heb ik bijna fase 2 klaar en bij de vos/ panda ben ik ongeveer op de helft.

Vandaag heb ik de eventgewassen klaar, denk zelfs over. Maar kom wel brieven (DI) te kort. Morgen ga ik rekenen, dan ben ik weer thuis namelijk. Nu gaat alles snel en even tussendoor.

daisy17858, knoepertje, Daxter1966 en 2 anderen vinden dit leuk.
  5. dirkadriaan61

dirkadriaan61 Forumleerling

Lieve buurtjes, kan iemand nog een liefdesbrief missen? ... :)

DarkDevilDude, Borkie en sproetje06 vinden dit leuk.
  6. Jacq57

Jacq57 Regelmatige auteur

zo vandaag komt het event af de items allemaal dubbel gekregen, het laatste gewas staat erop dus straks nog een keer de molen laten draaien en dan kan de staak gevuld en de farm weer op normaal, ik laat denk 1 veld draaien met event gewas.

7. tinus138

tinus138 Teller

Hier de Kat klaar, de Geit nog 44 bloemetjes en de Rode Panda nog 34 taartjes. Gaat wel lekker zo,had de kat 4x extra cadeau gegeven en kreeg weer een smakelijk cadeau gratis al 7x keer scheelt toch weer aantal plantjes en di:)

8. Daxter1966

Daxter1966 Levende forumlegende

Ik heb de kat klaar . De geit moet nog 22 bloemstukken en de panda bijna alles nog.
    De mest op de markt schommelt tussen de 507 en 795 bd per eenheid . Straks maar eens een rondje kippen denk ik.
    Slecht voor de drops maar goed voor mijn banksaldo
    Ik heb al een aantal knechtencoupons en een raadselboom gekregen .Helaas nog geen extra sieritem

9. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Het verkopen van de hartvormige taart begint ook leuk te worden... heb een paar gekocht van resp. 3000 en 5000 gisteravond en inmiddels kunnen verkopen boven de 10.000!
    Inmiddels is de prijs opgelopen naar 12.000. :D
    Prijzen van de mooie boeketten liggen er net ietsje onder...

10. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik moet nog 5 van de geit en nog 28 van de panda. Nog een hele klus. Hoop de geit vandaag klaar te krijgen

daisy17858, Borkie en Daxter1966 vinden dit leuk.
  11. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Ik ben gisteravond de eerste boven de 10.000 gaan verkopen. Ondertussen is er een redelijk aanbod rond de 15.000 BD.
    Ik hoop dus van al mijn buurtjes alleen maar gedichten te krijgen, want mocht ik van de andere te weinig hebben, kan ik altijd bijkopen.
    Op dit moment zelf een aantal verkocht, de liefdesgedichten blijven bij mij duidelijk achter, al ga ik het event op mijn sloffen redden. Ik denk dit event gewoon weer tot het eind door te gaan.

12. ikeliza

ikeliza Regelmatige auteur

heb de kat ook af maar heb 1 keer de geletterde kat. of krijg je alles dubbel als je alles af heb?

13. spelboyke

spelboyke Oudgediende

event afgerond:)
    ik ga niet meer verder voor de extra items want die vallen maar erg weinig.
    als iemand een keukenprins dubbel krijgt hou ik me aanbevolen met een ruil event.

Laatste bewerkt: 13 Februari 2016
    daisy17858 vindt dit leuk.
  14. Nella58

Nella58 Forum-expert

Ik heb event ook klaar, maar ga wel door, bij mij komt toch redelijk vaak SV en stekjes. o_Ok een knecht van 48 uur.
    Vind ik toch niet te versmaden. De extra items vind ik niet zo belangrijk. Is leuk om te krijgen, maar ik heb toch geen plaats hiervoor.

daisy17858, DarkDevilDude en sproetje06 vinden dit leuk.
  15. -miekedo-

-miekedo- Regelmatige auteur

Bij de geit van de 21 geschenken net mijn 17de valentijns verrassing gekregen, niet echt leuk meer! Hoop dat er ook nog iets leuks komt bij de volgende reeks. Het evenement op zich is wel weer heel erg leuk!

daisy17858 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. joy1978

joy1978 Gelegenheidsauteur

Leuk event weer. Ik schiet nog niet heel erg op met de cadeautjes, maar dat komt vanzelf goed. Hopelijk vanavond de kat af en dan verder met de geit. De stallen van de geit zijn al binnen. Wil ook heel graag het supervoer nog binnenhalen bij de geit en daarna verder met mijn favoriete dier. De rode panda.

daisy17858, Farmer121965 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier nog 3 van de geit en 20 van de panda.

daisy17858 vindt dit leuk.
  18. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

nog 44x de geit en dan nog 43x de panda....kijken wat er nog meer voor leuks uit de cadeau's komt

19. Geertrui59

Geertrui59 Forum-expert

Ik mag nog 45 smakelijke taarten bakken en dan ben ik klaar. Heb net even op de markt gekeken, maar daar vragen ze er al meer dan 20.000bd voor......

20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik zit een partij te goochelen, ben een heel raar event aan het spelen voor mijzelf. xD

Ik lever alles bij de kat in en krijg steeds cadeautjes voor de geit en de rode panda. :music:Bij de geit zit ik nu op 35/65 en de rode panda op 25/80. De extra cadeautjes zijn leuk meegenomen en kreeg bij de rode panda het sieritem. :inlove: De taart en bloemen verkoop ik op de mart en al 1 miljoen BD verdient. Ben nu ook begonnen met kippen op 2 velden en de andere 2 velden heb ik event gewas staan. Uit de verblijven geen zwaan gekregen. Kwam een gele imkerij en een oranje ezel uit.

Borkie, tinus138, daisy17858 en 3 anderen vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.