Praatgroep - Vakantie Forumcompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door vinc05, 2 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Zo mijn liedje staat.......:music:
    Ik had er erg veel lol in
    Of ik hem in ga zingen weet ik nog niet....
    Misschien durf ik dat wel niet....:wuerg:
    Allemaal veel succes

2. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Wat een leuk liedje Miekje9. Ik ga er nu mee aan de slag.

3. miekje9

Ik dacht nu heb ik vrije keuze van de liedjes en deze wilde niet mijn kop uit binnen 30 minuten na het lezen van de post van ron;)

Ik wacht in spanning af wat je gaat maken

Hij is leuk ienemienie

Laatste bewerkt: 15 Augustus 2017
    ienemienie vindt dit leuk.
  4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Mijn liedje staat er ook op. Heb het voorgezongen aan mijn hier logerende kleinzoon :inlove:

5. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Wow, jullie zijn snel zeg. En zo'n leuke dingen gemaakt... ben ik best wel jaloers op.

6. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Goeiemorgen allemaal.Leuk al die teksten voor het farmerama volkslied. Nu nog de dieren mee laten zingen;)

Moet mijn foto's van de kijkdoos zien te draaien.Krijg ze anders niet goed op het forum.:wuerg:Misschien helpt het als ik de doos op zijn op zet:cry:

7. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Of misschien jezelf in allerlei vreemde hoeken draaien? De foto's maken zodat de inhoud van de kijkdoos goed zichtbaar is, is ook al een kunst op zich.

ienemienie vindt dit leuk.
  8. leni1955

leni1955 Levende forumlegende

Zeker errug maar helemaal geweldig en je kunt best mooi zingen.xD

Katinka1700 en Tesselschade vinden dit leuk.
  9. ronnyvz

ronnyvz Junior expert

Leuk gezongen hoor

Tesselschade vindt dit leuk.
  10. popje4

popje4 Levende forumlegende

mooi man tess

Tesselschade vindt dit leuk.
  11. miekje9

ZO vandaag kreeg hubbie een nieuwe schuurmachine in een mooie doos.
    Er zit zelfs al een mooi gat bovenin om licht binnen te latenxDxD
    Scheelt weer werk.
    Hij is wel wat smal dus ben nog niet helemaal zeker:oops:

popje4 en Katinka1700 vinden dit leuk.
  12. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Zo, net de hagen in de tuin weer helemaal bijgewerkt. Ik kan echt genieten van die mooi gesnoeide hagen. Misschien lukt het me wel om die in mijn kijkdoos te voorzien. En de echtgenoot heeft nieuwe schoenen gekregen ;).

popje4 vindt dit leuk.
  13. miekje9

Schoenmaat 45 geeft wel een mooie grote doos:music:

14. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Eindelijk na veel gepuzzel heb ik de kijkdoos op het forum kunnen plaatsen. Heb ook naar de farmerama hymne van Tesselschade geluisterd. Leuk leuk.Boertjes en boerinnetjes zet 'm op.Het is gaaf 8)om met zo'n wedstrijd mee te doen.:)Succes voor alle kijkdoosbouwers en aanstormende muzikale talenten.;)

popje4, miekje9, Katinka1700 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  15. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik dacht even weer bij te lezen. Jeetje, ik heb heel wat gemist. Zie ik hierboven de link voorbij komen van Tesselschade en ben gelijk maar gaan luisteren. Wat goed zeg. Niet alleen goed ten uitvoer gebracht maar ook qua stemgeluid klinkt het goed.

Daar heb ik nog niet eens aan gedacht. Ik zal van de week gelijk eens even kijken of ik nog een schoenendoos van mijn man heb. Dat scheelt inderdaad enorm met mijn maat. Hij heeft ook maat 45 en ik maar 35/36. :wuerg: Scheelt dan in elk geval met het priegelwerk. Dankjewel dat je (alhoewel het vanwege een andere post was) dit even hebt neergezet. Was wel even een opkikkertje maar had zo-ie-zo toch wel gekeken wat ik in huis had en daar de beste van uitgekozen.

Hier liep het 2 dagen even anders dan de planning was. Ik moet dus eerst nog even het recept gaan plaatsen en het Farmerama lied uit gaan werken, plaatsen en ....... misschien het lied inzingen en plaatsen. Dat weet ik nog niet. Eerst maar eens bekijken/luisteren of er geen grote leegloop gaat komen als ik dit zou plaatsen. De durf is er wel maar de wil om medespelers dit aan te doen.... dat zit niet in mijn aard. Pas als ik met deze 2 klaar ben maar eens aan de kijkdoos beginnen. Tussendoor wel materiaal verzamelen en klaar leggen.

16. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik weet al welk liedje ik als basis wil gebruiken. Nu de tekst nog aanpassen. Inzingen twijfel ik nog aan, ik weet ook niet of ik dat technisch kan opnemen en omvormen naar een link.

17. miekje9

Ja daar zit ik ook een beetje mee
    Misschien is er een modje die een uitleg voor ons neer kan zetten:)

18. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik weet niet of het kan maar ik zat er aan te denken om het met de digitale camera op te nemen. Dit filmpje kan ik dan op mijn computer zetten en dit wou ik dan net als een foto hier plakken. Net als jullie hoor ik graag wat er allemaal mogelijk is met opnemen en plaatsen.

19. miekje9

Ja daar zat ik ook aante denken
    Of met de compie geluids opname maken maar dan moet ik gaan graven hoe dat moet

edit
    Nu net de ikea spullen in elkaar gezet weer een stukkie verder in huis:music:
    Moet ik wel 3 dagen wachten voor ik op het nw matras mag slapen......:oops:
    Maandag de stucadoor....

Laatste bewerkt: 17 Augustus 2017
  20. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb een duifje gestuurd aan Tesselschade. Misschien wil zij wel uitleggen hoe ze het gedaan heeft. Ze is heel handig met al die foto's en banners en aanverwanten. Dan lukt het ons hopelijk ook om een muziekje toe te voegen aan ons Farm-lied. Voor zangtalent kan ze waarschijnlijk niet zorgen.