Praatgroep - Vakantie Forumcompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door vinc05, 2 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

o_Ok heb ik de verzameling plakaat en acrylverf tevoorschijn getoverd hier......

2. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Hmmm. Geen behangpapier en ook geen geschikt kadopapier om de kijkdoos mee te versieren. Maar wel veel verf, en glittertjes, en washitape. Dat belooft. Morgen maar eens kijken of er iets geschikts tussenzit.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ga waarschijnlijk woensdag pas kijken op het forum om alle plaatjes en achtergronden etc. te bekijken met alles wat met Farmerama te maken heeft. Kijken of er iets bijzit wat ik kan gebruiken en misschien wel ideeën op te doen. Ik wel meerdere dingen waar ik aan loop te denken maar weet nog precies wat ik ga doen. Dat zal ik toch deze week moeten weten. Ik moet ook nog genoeg tijd overhouden om het te maken. Ik heb wel wat dingen in huis om zelf kaarten te maken en ook acrylverf en aquarelverf. Die laatste heb ik al 2 keer voor een opdracht gebruikt. Wie weet dit keer ook wel. Hmmm, ik heb gelukkig nog een paar dagen om daar over na te denken.

4. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb ook al wel een idee, maar gezien ik nog nooit een kijkdoos gemaakt heb, heb ik geen idee hoe snel je dat voor elkaar krijgt. En ook niet of je makkelijk iets kan veranderen dat je toch niet zo goed gelukt vindt.

5. miekje9

Ik denk dat als het de kleine dingen zijn die je erin wil zetten het wel makkelijk te veranderen is
    Maar stel je hebt al dingen erin staan en je wil de wanden toch anders doen...... dan is het wel veel werk

6. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Goedemorgen,wat een bedrijvigheid met de kijkdoos opdracht. Iedereen bruist van de ideetjes.Ik vond het leuk om te maken maar was wel blij dat ie klaar was:).De klok gaat maar langzaam,want ik wil de volgende opdracht graag zien verschijnen.:wuerg:

7. miekje9

Ik dacht ik ga nw apparaten kopen en als ik terug kom staat hij wel online.......
    We zijn ook helemaal niet ongeduldig hoor.......
    tik tok tik tok tik tok

ienemienie vindt dit leuk.
  8. boemer49

boemer49 Oudgediende

goedemorgen hier word inderdaad druk gesproken over de kijkdoos , behang heb ik zoiezo nergens , maar inpakpapier wel , glittertjes en glimmertjes en wat verf, draad ,nou dan kom je toch wel een eind hoor[hoop ik ].ik heb nog een paar dagen dan moet hij klaar zijn...mee op vakantie nemen gaat een beetje moeilijkxD maar ga mijn best doen dat doen jullie ook toch ....

ienemienie vindt dit leuk.
  9. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Natuurlijk doen we allemaal ons best om iets moois te maken. Maar je hoeft je kijkdoos toch niet mee te nemen op vakantie? Enkel de foto's... als ze af is tenminste. Ik had op vakantie slechts af en toe internet, dus sommige opdrachten waren best wel moeilijk om geplaatst te krijgen.
    Wij hebben straks een familiefeest, dus ik zal pas na thuiskomst zien wat de nieuwe opdracht is. Maar morgen nog een dagje vrij, dus dan kan ik er direct invliegen (als de inspiratie er dan ook is).

boemer49 en ienemienie vinden dit leuk.
  10. boemer49

boemer49 Oudgediende

van de nieuwe opdracht, heb ik nog niets gevonden, maar wij hebben ook internet,ik ben best zo gek om het mee te nemen hoor haha veel plezier op je feestje

11. fairie

Zie ik net een nieuw bericht staan voor de competitie. Ik gauw daarheen om te kijken wat de nieuwe weekopdracht is; heb ik pech. :( Deze is er zo te zien nog niet maar voor sommige wel al van belang. Het draadje om de foto's van de kijkdoos te plaatsen is opengezet.

boemer49 vindt dit leuk.
  12. miekje9

Dat is mooi voor die die hem klaar hebben en op vakantie gaan fijn dat er rekening meegehouden wordt.
    Dank je wel modjes..:p

Nu nog graag de nw weekopdracht:wuerg:

13. fairie

Ik denk dat die door alle problemen van vandaag met vertraging aan gaat komen. o_O

14. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik las ook dat het draadje van de kijkdoos open is gegaan. De nieuwe opdracht zal ook nog wel komen. Wacht geduldig af.

15. enk52

enk52 Levende forumlegende

16. fairie

Ik was even weg en kom terug.... Ja hoor, de nieuwe opdracht staat er. 1 ding weet ik niet of ik of juist jullie blij moeten zijn. :wuerg: Ik denk dat als ik dat ga doen het hier een grote leegloop is. :eek: Ik ga het gewoon uitproberen en als het meevalt zal ik het denk ik toch maar wel plaatsen.

boemer49 vindt dit leuk.
  17. miekje9

Owwww ik borrel helemaal over van de ideeën voor de nw opdracht melodie weet ik al maar wat is de orginele titel.....
    Mag ik ook een youtube fiilmpje erbij zetten dat de orginele melodie heeft.....??????

boemer49 vindt dit leuk.
  18. boemer49

boemer49 Oudgediende

ik moet er gewoon heel hard om lachen:D ,ik ga mijn best doen ,maar zingen kan ik echt niet jullie lopen hard weg ....de opdracht vind ik nog wel meevallen ....het moet wel gaan klinken :wuerg: hahaha ...ik kom niet bij wat een opdracht ......;)

19. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Hoezee hoezee alle dieren zingen mee:cry:Heb een zangverbod,want ik zing zo vals als een kraai. Wel een gave opdracht.Ga wel weer wat bedenken.Veel plezier allemaal.8)

20. fairie

Precies, dat had ik ook zoals je in mijn vorige post kan lezen. Als ik het uitgewerkt heb ga ik het wel proberen en als het meevalt dan zal ik het denk ik toch maar wel posten. Ik zal dan van te voren wel grote waarschuwingsposten plaatsen. Kan iedereen zich vast voorbereiden. o_Ordopjes in, andere muziek luid afspelen of hard wegrennen om maar een paar dingen op te noemen.