Praatgroep - Vakantie Forumcompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door vinc05, 2 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Goedemorgen Ron
    Ik denk draadje eerder open zetten is geen probleem als je de sluitingsdatum maar gelijk houd.
    Dan kunnen mensen die op vakantie gaan en de kijkdoos al af hebben hem vast posten....
    En wat betreft de andere deelnemers, ach die kunnen dan vast kijken hoe iemand anders het heeft gedaan....:p
    En misschien wel inspiratie opdoen....:inlove:

2. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ja zo denk ik eigenlijk ook wel Miekje, wel eerder openstellen maar niet langer maar goed.
    Alles zal wel goed komen

3. vinc05

vinc05 Forum freak

Gisteravond de caravan weer thuis gekregen dus vandaag schoonmaakwerk.
    Weinig tijd voor de forumcompetitiewedstrijd.

-matthias1952- vindt dit leuk.
  4. miekje9

Eerder is prima maar ik heb een knutsel planning gemaakt hier als hubbie weg is dus niet de einddatum vervroegen

5. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik heb er evenmin een probleem mee als het draadje eerder wordt opengezet.

6. boemer49

boemer49 Oudgediende

goedemorgen alle, knutselaars hahaxD ik heb zo,n beetje alles bij elkaar geschraapt, maar nog niet kunnen beginnen, ik hoop hem welk laar te krijgen!!!dan plak en knip ik maar tussendoor [ koffers pakken]strijken je weet dat wel .alles aan de kant .en ook niet vergeten naam en id,erop te zetten bij gerecht wel vergeten ,maar eronder gezet .ga bij mij ook eens kijken of ik er iets anders mee kan doen .....succes ik ga verder met pakken ,kan ik vanmiddag beginnen met plakken.

Katinka1700 vindt dit leuk.
  7. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Veel plezier op reis, en veel plezier met plakken. Maak er iets moois van! Ik heb nog nooit een kijkdoos gemaakt, ik vraag me af hoeveel lichtgaten je eigenlijk moet voorzien om iets te kunnen zien als het deksel erop zit. Of kan je best twee lange banen aan de zijkant openmaken?

boemer49 vindt dit leuk.
  8. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ik denk dat ik maar in het hergebruik ga van eerder gemaakte diertjes.
    Dan hoop ik de tweede kijkdoos ook nog klaar te kunnen krijgen.
    Het idee is er al dus dat schiet dan al aardig op

9. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ga zo eerst aan het sieritem beginnen. Eindelijk. Ik heb eerder geen tijd gehad. Dan ga ik waarschijnlijk dinsdag mijn recept plaatsen en daarna ga ik alles bij elkaar verzamelen voor de kijkdoos. Ik heb wel verschillende ideeën maar nog niets concreets. Eerst maar eens kijken wat ik bij elkaar sprokkel en dan ga ik daarmee (hopelijk) iets leuks maken.

10. boemer49

boemer49 Oudgediende

zo ,na het maken van item ,[en geen goed recept]naam vergeten dus let erop fairie. en ook succes met je kijk doos , ik ben ook maar begonnen maar het valt nog best tegen .Ik heb schoenendoos nu zit ik onder de plak ,ik ga ook gebruik maken van kleine gemaakte dingetjes, als het maar zomers word ...denk ik dan ....

11. fairie

De foto van het recept heb ik met mijn spelersnaam (als ik het goed heb ook mijn ID.nr.) en ik heb de datum erbij gezet. Dit omdat ik nog wat in de vriezer had liggen. (wel zelfgemaakt). Het is een recept wat je meer in het najaar en winter eet. Ik heb het ook op de datum die ik erbij had gezet opgegeten samen met mijn man. Hij vond het alleen jammer dat ik niet nog meer had, die had meer gelust. Het was ook niet genoeg voor een volledige maaltijd dus hebben we er nog iets anders bijgegeten. Voor het sieritem ben ik druk bezig. Ik ga nu dus weer even verder.

12. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Nou ik zie het al iedereen druk aan de gang met sieritem, recept en doos.
    Succes

13. miekje9

Ploft neer op de forumklep bank.
    Compleet total loss hier maar kamer zoonlief is klaar. Zelfs de nw lamp hangt.
    Ik ben benieuwd wat we volgende week gaan doen...:oops:
    We hebben al zoveel verschillende dingen gedaan....:music:

14. vinc05

vinc05 Forum freak

Geweldig Miekje wat een klus maar wel weer eer van je werk denk.
    o_Ok hier de caravan weer schoon en grotendeels ingepakt.
    Kunnen we er einde van de week zelf mee weg.

boemer49 vindt dit leuk.
  15. fairie

Ik heb gelukkig het sieritem af. Volgende is recept. Ik denk alleen dat ik dinsdag pas tijd heb om deze te plaatsen maar daar hebben we gelukkig nog even de tijd voor. Daarna maar eens snel gaan beginnen met verzamelen voor de kijkdoos.

16. vinc05

vinc05 Forum freak

Fairie succes met je kijkdoos .
    Ik moet ook nog 1 maken.Morgenmiddag maar weer eens kijken.

17. fairie

Dankjewel Vinc05. Ik zie jij en Miekje heel hard hebben gewerkt. Volgens mij moeten jullie eerst van deze werkzaamheden bijkomen voor jullie aan de volgende opdracht gaan beginnen.

Niet alleen Vinc succes met de kijkdoos maar ook alle anderen. Nu het dichterbij gaat komen ben ik wel erg nieuwsgierig geworden naar de resultaten. Voor degene die het qua tijd iets eerder in willen leveren heb ook ik geen moeite als dit zou kunnen. Net als met de andere opdrachten werk ik eerst die van mij uit (in gedachten en eventueel notities op papier) voor ik de rest bekijk.

18. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Ik vind het wel leuk als ik een aantal voorbeelden van anderen zie. Dat brengt mij blijkbaar meer inspiratie. Maar met het sieritem had ik gedacht aan een kanon of een extra item voor de speciale wolkenrij, en toen zag ik ze bij de aankondigingen staan, dus daar ben ik wel een paar keer opnieuw begonnen.

19. miekje9

Ik ben nu te laat om iets te knutselen voor het sieritem is niet anders (is ook niet mijn ding)

20. vinc05

vinc05 Forum freak

Goedemorgen medespelers.
    Een nieuwe dag dus nieuwe kansen.
    Ik ga er weer voor. Eerst maar naar de arbeid.