Praatgroep - Vakantie Forumcompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door vinc05, 2 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Ach ja die optie was er ook nog
    Maar gelukkig hoef je niet te praten om een stembriefje in te vullen:p

ienemienie en fairie vinden dit leuk.
  2. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik ben bang dat ze na het zingen nog niets hebben kunnen bespreken. Zouden ze er wel aan hebben gedacht om dit met een computer of iets anders met een toetsenbord te doen. ;)

3. miekje9

We zullen het zien maar ze houden ons wel zo in spanning:oops:
    Mijn kijkdoos is klaar en de foto's zijn gemaakt nu nog het verhaaltje erbij bijschaven en dan kan hij online:wuerg:

ienemienie vindt dit leuk.
  4. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Goedemorgen allemaal.
    Vandaag komt de laatste grote opdracht.Je weet maar nooit of er nog een kleinere tussendoor komt.Ik heb er zin in.:)

5. fairie

Misschien zijn ze stiekem bezig met een opname maken van het winnende liedje en plaatsen ze deze wanneer hij klaar is.

Hier moet ik nog aan de kijkdoos beginnen. Dat wordt morgen pas. Er spelen momenteel dingen hier waardoor ik minder tijd heb/heb gehad. Gisteravond ook pas tijd gehad voor de weekopdracht. Voor ik eraan begon wist ik alleen een paar dingetjes die ik erin wou zetten maar toen ik eenmaal bezig was kwamen de ideeën volop binnen. Daardoor had ik het gelukkig op tijd af.

Nu inderdaad even afwachten of er nog een weekopdracht komt en wat dit dan gaat worden.

Katinka1700 en ienemienie vinden dit leuk.
  6. miekje9

Zo de foto's staan erop met verhaaltje ik ben klaar:inlove:

Katinka1700 vindt dit leuk.
  7. Tesselschade

Tesselschade Veteraan

De winnaar van de kijkdozen wordt waarschijnlijk 20 november bekend gemaakt. :music:xD

Katinka1700 en -Coco1968- vinden dit leuk.
  8. miekje9

Nou ja zeg tesselschade dat is ook wat.......
    Is kijken of we dat wat kunnen bespoedigen;)
    Wat kan ik hier op verzinnen ......8)

9. fairie

:eek: Als het maar niet te snel is. Ik wil er nog wel 1 voor de nu bekende sluitingsdatum maken en posten. ;) 20 november, jeetje, dat mag van mij ook wel eerder.

Katinka1700 vindt dit leuk.
  10. miekje9

Misschien moeten we de boel hier plat spammen om de uitslag te krijgen.....
    Misschien ietsje meer smileys of zo....

fairie en Katinka1700 vinden dit leuk.
  11. ienemienie

ienemienie Oudgediende

20 november pas de uitslag van de kijkdozenopdracht.:sleepy: En de einduitslag wordt dat een verpakt sinterklaaskadootje?:wuerg::DWacht wel geduldig af.8)