Praatgroep - Vakantie Forumcompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door vinc05, 2 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Er zijn voor deze wedstrijd al zoveel leuke en mooie dingen gemaakt, dat vind ik al even prettig om te lezen en te bekijken als het spel. Gelukkig is er niet het hele jaar door competitie, er mogen ook rustige momenten zijn. En je leert nog eens wat technische zaken. Alhoewel ik zoiets snel vergeet, als ik het niet frequent gebruik.

2. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Ik ben ook wel benieuwd wat de volgende opdracht gaat worden. :)Zouden we nu zelf een opdracht moeten gaan verzinnen?
    We hebben er nog een paar te gaan.

3. fairie

fairie Commandant van het forum

Het is zeker leuk om te zien wat er gemaakt wordt. Verschillende mensen verschillende ideeën. Zeker leer je wat bij en soms als ik denk dat ik iets interessant is of waarvan ik denk dat ik het misschien niet kan onthouden dat schrijf ik op. Dan kan ik het niet vergeten.

Ik ook maar ik hoop nu eindelijk dit weekend eens tijd te hebben voor het recept en het Farmerama lied. Eerst deze 2 maar eens en dan afwachten wat de nieuwe opdracht gaat worden.

4. vinc05

vinc05 Forum freak

Zo goedemorgen allemaal.
    o_Ok even aanwezig opvakantie.
    De kijkdozen staan thuis 1 klaar de ander in de maak

5. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Leuk dat je op vakantie internet hebt. En als je op tijd terug bent, kan je de kijkdozen na je vakantie posten. Geniet ervan. Vandaag ga ik maar eens verder werken aan mijn liedjestekst.

6. vinc051

vinc051 Forum-overlever

zo ook over het volkslied gelezen zal me er eens in verdiepen.
    katinka gefeliciteerd en ook fairi en ????

7. vinc05

vinc05 Forum freak

Ja dat zal daar wel weer lukken hier te weinig uploadkrachten zeggen ze .
    Dus de dozen donderdag over een week maar versturen.

daisy17858 vindt dit leuk.
  8. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Ik benniet zo goed in het geschreven woord maar zalrijmen en dichten voor zover ik het kan.
    Niet geschoten is altijd mis toch?

9. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Dat is zeker waar. Dus proberen maar, om tot een leuke tekst te komen. De extra punten voor de zang is een ander paar mouwen.

10. fairie

fairie Commandant van het forum

Ik dacht vandaag eindelijk eens aan het liedje te kunnen beginnen. Weer mis. Moet zo weer weg. 3 dagen achter elkaar bij moeders helpen. Experiabox kapot. Monteur geweest, alles werkte om later weer problemen met de tv te hebben. Weer gebeld en kon alles steeds meerdere keren aan die persoon uitleggen. Dingen die ik al had gezegd kon ik weer vertellen. Ik denk dat ze alles in volgorde heeft gedaan zoals het daar op papier staat. Daarom kon ik dus meerdere keren alles uitleggen. Afijn, uiteindelijk deed alles het weer maar 1 ding waar ik over begonnen was moest ik maar afwachten. (oranje lamopje bij 1 kabeltje) Nu hoor ik net dat ze sinds gisteravond weer geen telefoon heeft. Dus nu even net mijn boerderij gauw gedaan, gekeken of ik iets belangrijks heb gemist hier op het forum en nu gauw afsluiten en naar moeders om te kijken waar het probleem zit en eventueel weer bellen. Nu maar hopen dat het snel is opgelost en ik vanmiddag nog kan beginnen aan het liedje.

Ben dus weer even afwezig.

11. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Succes fairie
    Hier net thuis en eigenlijk kapot dat wordt vandaag nog niet knutselen en zingen ga ik morgen wel doen
    Wel vandaag nw stoel gekocht voor mij met sta-op functie.
    Hij komt van de week al YESYESYES

Katinka1700, daisy17858 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. Katinka1700

Katinka1700 Forum-hertog

Oei fairie, veel succes met de telefoon/TV van je moeder. Ik denk dat we nog 1 weekopdracht mogen verwachten. Of misschien toch nog twee? Volgende week zijn de kinderen weer weg, dus dan heb ik wat meer tijd om te knutselen.

13. vinc05

vinc05 Forum freak

Nou ik denk 1 liedje klaar te hebben het zingen moet ik me nog maar eens in verdiepen hoe dat gaat.

Katinka1700 en daisy17858 vinden dit leuk.
  14. vinc051

vinc051 Forum-overlever

Geweldig miekje die zijn reuze handig.
    Hier nog maar even bedenken wat er in het volkslied moet

Katinka1700 en daisy17858 vinden dit leuk.
  15. vinc05

vinc05 Forum freak

Goedemorgen allemaal.
    Telefoon voor het inzingen heb ik niet.
    Zou het ook via de computer kunnen??

Katinka1700 vindt dit leuk.
  16. vinc051

vinc051 Forum-overlever

o_Ok hier weer aanwezig.
    Als er even wat tijd over is toch maar wat voor de kijkdoos doen

17. miekje9

Ja dat kan wel vinc
    ik doe he t via de koptelefoon met micro en progje audacity
    ik ga het straks proberen
    eerst hubbie de deur uitwerken:music:

18. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Goedemorgen allemaal. Ik heb eigenlijk niet veel om over de opdrachten te praten. Dat maakt het lastig om 3 x per dag iets op dit forum te plaatsen voor de wedstrijd.

19. miekje9

Dan moet ook maar niet zo snel de opdrachten uitvoern .....

Oww hubbie is de deur uit ik ga het effe proberen

Katinka1700 en ienemienie vinden dit leuk.
  20. ienemienie

ienemienie Oudgediende

Hahaha,, zal er de volgende keer wat langer over doen;)