Praatgroep - Vakantie Forumcompetitie 2017

Discussie in 'Overig archief' gestart door Klaartjuh, 2 Juli 2017.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vinc05

vinc05 Forum freak

Heb je nu nergens meer een blikje geduld. Kan iemand Miekje een blikje sturen.

2. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

Nope
    Ik vond de wedstrijd heel erg leuk en heb met veel enthousiasme meegedaan.
    En de kans om te winnen en dan een bizon stal of nootmuskaat boom te krijgen is nu wel mosterd na de maaltijd.
    Toen ik begon aan de wedstrijd had ik deze nog niet!!!.
    Nu met alle stekjes uit de events en questen heb ik er meerdere
    Verder wil ik het onderstaande uit het wedstrijd reglement even aanhalen......

De inzending sluit steeds op het aangegeven moment, ook al is betreffende inzenddraadje dan nog niet gesloten. Inzending met een later tijdstempel tellen niet mee.
    De jury krijgt steeds 3 dagen na sluitingstermijn voor de beoordeling en daarna wordt de uitslag bekend gemaakt.
    Bij elke opdracht staat vermeld op welke onderdelen de jury in het bijzonder let.

Dus nee geduld helpt hier niet echt meer sorry

-Coco1968- vindt dit leuk.
  3. Lieve

Lieve Halfgod

Blijkbaar heeft daar de massa niet aan deel genomen. Neemt niet weg dat ze hun verplichting moeten nakomen en niet een half jaar wachten. Miekje ik begrijp dat je geduld op is. Hoop dat het voor het nieuwe jaar nog opgelost wordt

4. vinc05

vinc05 Forum freak

Overmorgen driekoningen hoop dat zij dan nog een kleinigheidje hebben achtergelaten als ze weggaan

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.