Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Borkie, 14 Juli 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

15 stekjes gekocht maar helaas de 2 nieuwe kwamen er niet uit.
    Heb nu 7 wampies dus wie weet wat ik er straks mee kan ruilen ;)

hwjstolwijk en balletdanseres vinden dit leuk.
  2. Lieve

Lieve Halfgod

van elk 2 bij baha wampi en achacha XXL en farm 2 loquat XXL

blackscorpion64 en balletdanseres vinden dit leuk.
  3. Sarriette

Sarriette Junior expert

net plus pakket van tiki bomen gekocht mijn 110 tg eraf maar geen 15 bomen opnieuw opgestart maar kan ze niet vinden .2de keer dat ik nu dit pakket koop . heeft iemand hetzelfde probleem .vint het wel zonde.
    User: SarrietteID: 49538292

4. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

Als je een ticket naar support stuurt kijken ze daar voor je na wat je precies hebt gekocht.

5. Sarriette

Sarriette Junior expert

hoe doe je dat ,
    heb ik nog nooit gedaan

blackscorpion64 vindt dit leuk.
  6. balletdanseres

balletdanseres Regelmatige auteur

Super dat komt vast goed:)

7. RonSchoof

Klik vanuit je spel op Support onderaan je spelscherm.
    Of klik op de link Support in mijn handtekenng.

Je hebt een algemene vraag.

Vertel je probleem.
    Vul ook je spelnaam en userid (staan op de houten lijst van je spel) in.

En een ticket moet minstens 140 tekens bevatten, dus als je vraag klaar is en hij roept "te weinig tekens" er gewoon een paar regels met kruisjes achter zetten.

8. Sarriette

Sarriette Junior expert

super bedankt voor je snelle antwoord en inmiddels bericht verstuurd naar support

9. voesje

voesje Oudgediende

Vraagje over het kopen van de tiki-bomen. Dat is afhankelijk van je level....Betekent dat hoeveel ik open heb gespeeld in de tempel?
    Dus als ik nu nog een vakje open maak met bananen dat ik dan ook kans heb op die bomen die dan daar in staan?

10. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ja, dat klopt.
    Je kunt bij de mysterieuze stekjes alleen bomen winnen die jij al vrijgespeeld hebt in de apentempel, en daarnaast de speciale bomen die niet afhankelijk zijn van je level of de apentempel (denk aan de olifantspoot, cashewnotenboom etc.). Dus als jij nu voor gouden bananen een boom vrijspeelt in de apentempel, en daarna je stekjes op de akker zet, maak je ook kans op die net nieuw vrijgespeelde boom.

Ik zou misschien voor de zekerheid na het vrijspelen van de nieuwe boom, even opnieuw inloggen. Ik weet niet of dat nodig is, maar het kan zeker geen kwaad.

blackscorpion64 en voesje vinden dit leuk.
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Heb 2 bomen van elk gekocht: den XXL en een sakura XXL, beiden direct de schuur weer in.
    Op baha: baobab XL en een olifantspoot :inlove: Een nieuwe boom, erg blij mee!

12. voesje

voesje Oudgediende

Bedankt voor je antwoord, speel ik snel nog een rondje vrij.:D

blackscorpion64 en farmermikkie vinden dit leuk.
  13. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ook een olifantspoot gescoord

14. mrkoen313

mrkoen313 Forumleerling

hoppa bij baha van de 16 stekjes 5 olifantpoot en 3 rollina en bij de gewone 2 nieuwe en 4 elsbes en 1 bougainvilla van de 16 stekjes. heel veel geluk gehad deze keer:)

15. gelderblom

gelderblom Levende forumlegende

ik heb nog een stekje staan duim voor mij dat het er een is die ik nog niet heeft :music:

blackscorpion64, hildemarc en farmermikkie vinden dit leuk.
  16. RonSchoof

Kleine aanvulling.
    Je maakt kans op de upgrades van bomen die vrijgespeeld zijn op het moment van oogsten.
    Dus als je na het planten van de tiki-raadselbomen nog bomen met Gouden Bananen vrijkoopt, dan maak je ook daar kans op.

En inderdaad, het is verstandig opnieuw in te loggen na het vrijspelen zodat de status zeker verwerkt is.

-freedom5555-, voesje en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. hildemarc

hildemarc Forum-analist

7 stekjes cairngorm gekocht, 1 elsbes :D(had ik nog niet), 1 rode ajou-boom :Dde rest waren xxl bomen.
    15 stekjes ithaca gekocht (beetje veel ,maar ik kon het niet laten want ik wil de nieuwe boom;)) tot nu toe nog geen nieuwe boom, ik heb er nog 4 waarop ik moet wachten. De rest waren allemaal xl of xxl bomen. Duimen maar.

18. knoepertje

knoepertje Oudgediende

Kan het ook niet laten :oops:.
    Tegen beter weten in voor beide stekjes gekocht.:sleepy:.
    Nu maar hopen dat het een boom is waar ik er geen .....tig van heb:p.

blackscorpion64, Boeretrien1 en hildemarc vinden dit leuk.
  19. anniemax58

anniemax58 Gevorderde

hoe kan het ik heb drie plaatsen en vier stekjes geplaatst met de machine zo gaan de stekjes wel hard op

20. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

De bouwmeester heeft al weer een paar maanden dat er een veld, boom, stal meer genoemd wordt dan dat er geplaatst kan worden.
    Wanneer je maar drie plaatsen had, zullen er ook maar 3 uit je voorraad zijn gegaan.

blackscorpion64 en Leo.netten vinden dit leuk.