Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Borkie, 28 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat is echt een tegenvaller. Maar goed ik kijk wel wat ik er mee doe

Borkie vindt dit leuk.
  2. theav71

theav71 Levende forumlegende

Hoop dat de gele werkplaatsen wel er in kunnen worden gegooid, daar heb ik een flink aantal van waar ik niks mee doe.

Borkie, daisy17858 en miex84 vinden dit leuk.
  3. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

Het was gewoon te verwachten. Ik heb bij het event geen link zien staan naar een ruillijst van BP, en een oude lijst is logisch dat daar veranderingen in komen wanneer de tegenwaarde veranderd. Gewoon voor wat BD een stal kunnen kopen met grote kans op een upgrade stal of bijzondere stal, dat zullen ze niet snel doen.
    In de werkplaatsen is niets veranderd, dus waarom zouden die niet ongewijzigd ingeleverd kunnen worden?
    Ik ben ook blij dat ik van een stel gele werkplaatsen af kan. Daar doe ik toch niets mee. Bijzondere stallen ben ik niet van plan om in te leveren. Nu nog kijken hoeveel tijd ik heb. Morgen een lange dag weg en verder ook niet ieder uur tijd. Maar rijden gaat de trein zeker.

Borkie vindt dit leuk.
  4. hwjstolwijk

hwjstolwijk Alwetend orakel

ik gooi mijn rode vleermuis er wel in [ 17 stuks]

daisy17858 en Borkie vinden dit leuk.
  5. annigjen

IK doe ook de rode en de gele werkstallen.

6. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Dat was natuurlijk te verwachten nu ze gewoon voor BD te koop zijn in de winkel... :(

daisy17858 vindt dit leuk.
  7. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Niet teveel erin gooien ;)
    Rode stallen kunnen veel mensen wel gebruiken.
    Zijn bij een ruilevent misschien meer waard.
    Behalve de rode vleermuisstallen natuurlijk.
    Bever ++ stallen etc. etc. etc.xD

8. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

Miekje9 bedankt weer voor het op orde brengen van het schema ;)

het is weer een mooie ruggensteun
    kijken of ik nog wat op de trein ga zetten

even dit misschien dat andere spelers dit weten mij staat dit bij was het niet zo
    dat ik andere keren 1250 punten aan dieren moest inleveren ?

nu maar 500 of 750 punten of ben ik met wat anders in de war ?

9. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

nee dat klopt dutchboy

@katbla
    een jaar geleden waren ze nog 410 waard.:music:
    En helaas nu niet meer;)

daisy17858, katbla, dutchboy en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  10. Borkie

Borkie Levende forumlegende

Nou ja, dat scheelt dan gelukkig weer iets... xD
    En ik zie de muizenstal er ook nog bij staan.... die kun je nu toch gewoon kopen?o_O En blijkbaar dus ook nog winnen...:eek:

dutchboy vindt dit leuk.
  11. -Coco1968-

Ik zie de muizenstal niet bij de te winnen stallen staan. Misschien onder de categorie gekleurde stallen. Dat telt voor alle gekleurde stallen dat je de basisversie gewoon voor BD kunt kopen.
    De lijst van Miekje is hoeveel punten je er voor krijgt wanneer je ze op de trein zet.
    Volgens mij was dit de vorige keer ook zo. In de tijd dat je er reuzenstallen voor kon krijgen, waren de waardes volgens mij 750, 1000 en 1250 punten. Met gele vleermuisstallen kon ik alleen de goedkoopste klasse kiezen, en pas toen ik gewone reuzenstallen op de trein kon zetten vanwege in mijn ogen een overschot, had ik voldoende punten om ook kans te maken op een oranje paardenreuzestal.

Borkie en blackscorpion64 vinden dit leuk.
  12. annigjen

Alvast iedereen succes met de uitslagen

Borkie, BoerAnnelies, dutchboy en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. blackscorpion64

blackscorpion64 Alwetend orakel

:wuerg: Muizenhok helaas maar 20 waardepunten.xD
    Wat een tegenvaller.
    Geld voor meerdere hokken helaas.
    Toch dan maar de gele vleermuisgrot (460 waardepunten) inleveren samen met 2 kalkoenhokken.
    Eerste 5 stallen staan op. Afwachten en duimen voor een zwaan of otter. Rest heb ik al.

Laatste bewerkt: 6 Mei 2016
    Borkie, annigjen, hwjstolwijk en 2 anderen vinden dit leuk.
  14. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

AAN BP
    er was bij mij enigszins wat verwarring cq verontwaardging aangaande de mysterie stallen baha
    vooral kwa kosten

ik heb 10 stallen los gekocht omdat ik niet goed wist hoe alle 4 dieren te krijgen

uitslag 2 flamingo 1 tijger , 1x miereneter :inlove:
    2x oranje panda en aap oranje
    classic ++ anaconda , papagaai aap

nu weet ik dat geluk een rol speelt maar de kans percentage ligt bij mij nu dus op 40%
    ik ga nu door voor de rode panda

maar wou dit toch even gezegd hebben dat ik het verkeerd had ingeschat bij deze
    en misschien dat ik wat te voorbarig was :p

Borkie, BoerAnnelies, annigjen en 3 anderen vinden dit leuk.
  15. katbla

katbla Forum freak

heb een egeltje op reis gestuurd in het gezelschap van een paar eenden en geiten.., wil graag een zwaan er voor terug....eentje maar:p

Borkie, BoerAnnelies, dutchboy en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. -FarmerEllen-

-FarmerEllen- Forumleerling

Ik heb 1 flamingo pakket gekocht en kreeg daar 2 flamingo's , 3 tijgers, 2 rode panda's en vier mieren eters dus en 6 roze stallen panda's en appen

Borkie, BoerAnnelies, hwjstolwijk en 6 anderen vinden dit leuk.
  17. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Hier rijden de treintjes ook.
    Ik heb erop gezet: oranje vleermuisgrot, andere account gele vleermuisgrot + 4 kippenhokken, nog een ander account 2 tapijtknoperijen.
    Ben heel benieuwd!

Edit: ik zie hierboven hele mooie uitslagen voorbijkomen van de Topaz stallen.
    Gefeliciteerd daarmee.
    Ik heb niet zoveel TG, dus zal 5 uur geduld moeten hebben. Er staan 13 Topaz stallen op de akker. :music:

Borkie, dutchboy en katbla vinden dit leuk.
  18. -Coco1968-

Ik heb een paar gele ketelsmederijen op de trein gezet, hopen dat daarvan voor mij een otter of zwanenverblijf gesmeed wordt.

En nu ik zo de eerste uitslagen lees, denk ik er wel over om 4 stallen te kopen voor op Bahamarama. Maar ik heb nog tot zondag om dat te beslissen.
    Wow, heb je al zoveel tapijtknoperijen, veel spelers zullen er 750 punten instoppen in de hoop er eentje te krijgen. Zijn die stallen niet te ruil?

Borkie en dutchboy vinden dit leuk.
  19. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

De tapijtknoperijen zijn heel goedkoop zelf te bouwen. Geen gekleurde dieren voor nodig.
    Je hebt alleen gereedschap nodig.
    Een tapijtknoperij is 260 punten waard, dus met 2 stuks kan je het treintje al laten rijden.

Edit: voor wie deze werkplaats niet kent, het is de werkplaats van de kameel.

Borkie, dutchboy, blackscorpion64 en 2 anderen vinden dit leuk.
  20. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Mijn treintje rijdt ook weer. :inlove: Dit is zo leuk. Het is wel moeilijk om de trein vol te krijgen, maar ik lees net hierboven het bericht over de tapijtknoperij, dus maar even 2 bouwen. Kan mijn treintje zo nog een keertje rijden. Ik hoop zo op een otter, zwaan of andere leuke stal.

Borkie, daisy17858, hwjstolwijk en 3 anderen vinden dit leuk.