Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Borkie, 28 April 2016.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. yvon61

yvon61 Forum-analist

Een roze bijenstal, leuk. o_Ok een extra zwaan. Ga lekker door met die trein, heb nog 40 rode vleermuizen in de wacht staan.

2. Sanham

Sanham Levende forumlegende

Helaas nog geen zwaan of otter uit de trein. Wel mijn eerst roze stal: een geit. Verder wat rode stallen. Gaan nog even door voor die otter en zwaan.

farmermikkie vindt dit leuk.
  3. Luppie60

Luppie60 Forumleerling

Super teleurgesteld wat betreft de tiki stallen.
    4 gekocht en geen enkel nieuw dier gekregen, heel demotiverend dit.:cry:
    Koop nooit meer stalletjes!!!
    Uit de trein wel 2 otters gekregen, hoop nog op een zwaan.

farmermikkie vindt dit leuk.
  4. hildemarc

hildemarc Forum-analist

6 baha stallen gekocht. flamingo:inlove:, stokjesfabriek, bikiniverblijf geel, apenverblijf oranje, papegaai klassiek ++, olifantenverblijf klassiek ++, Allemaal nieuw voor mij:). De trein bracht mij Rode beverbrucht, rodeo ranch oranje, textielmolen, camouflagewinkel, zeilmakerij en een roze Kameleon:inlove:, terug alles nieuw voor mij. Heel blij mee.:inlove:

5. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Ik heb nu totaal 5 rode panda's, 12 flamingo's, 9 miereneters en 12 tijgers. Panda's lopen iets achter. Maar ik ben wel dik tevreden over de uitslag

6. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

yes de textielmolen :inlove: en een roze struisvogel :inlove: gekregen. Nu nog de otter en ik ben helemaal tevreden.

Verder: struis rood, hond oranje en kaas oranje. Rest staat er weer op en trein rijd :)

dutchboy, blackscorpion64, _Jeanie_ en 6 anderen vinden dit leuk.
  7. miekje9

miekje9 Levende forumlegende

YES otter is binnen nu wil ik nog heel graag een zwaan:oops:

8. Susannamaria

Susannamaria Keizer van het forum

Gaat wel lekker met de trein-.- maar weet er iemand of die trein eenmalig rijdt of zou hij vaker terugkomen?
    Dan moet ik een beetje zuinig gaan doen met die gele stallen en rode vleermuizen en wat bewaren voor de volgende keer:(
    Wie weet wat er dan voor leuke dieren meerijden:)

Ik kreeg net 4 zwanen tegelijk uit m'n stallen Miekje dus zodra ze geruild kunnen worden stuur me dan een duifje en je krijgt er een van mij. OK?
    Groetjes van Susan

Laatst bewerkt door moderator: 12 Mei 2016
  9. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb ondertussen ook 2 zwanen gekregen, ijsvogel, gordeldier, schildpad en een overvloed aan oranje stallen welke in de meeste gevallen direct weer terug gaan op de trein. Heb nog een 3e baha-stal gekocht in de hoop een nieuw dier te krijgen.
    Hoop nog op een otter en rode of roze stallen uit de trein.

10. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Ondertussen toch best happy!

Uit de Tiki stallen (wat ik nog weet dan):
    4x Rode Panda
    1x Tijger
    2x Miereneter
    2x Kameel III Rood
    1x Stokjesfabriek II Oranje
    Nog een paar Classic ++ stallen

Uit de trein(wat ik nog weet dan):
    Rode Bever
    2x Otter
    2x Gordeldier
    Rode Beverburcht
    Roze muizenhok

EN staan net weer 10 myst stallen op het veld :)

Ik kan alleen maar blijer worden nu :D

Roze panda uit de myst tiki stallen, en toch nog een flamingomeer! Plus een rode aap... Nou, wat wil ik nog meer! Zelfs nog een oranje stokjesfabriek extra.. heerlijk...

Uit die andere 10 myst stallen van de trein kwam weinig soeps... Extra otter, nummer 3 al.. wil nu nog heeeeeeeeel graag een das... staan er weer 10 op :p

Laatste bewerkt: 8 Mei 2016
  11. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

De trein rijd hier nog steeds, maar nu meer met de 500 pakketjes dan met de 750. Heb mijn otter inmiddels ook binnen :inlove: en kreeg nog een koi oranje. Nog 4 op het land staan en 1 in de trein. Wat een leuk event is dit en wat ruimt het lekker de schuur op zeg. Bijna alle gele stallen en werkstallen zijn al weg :)

blackscorpion64, annigjen, _Jeanie_ en 3 anderen vinden dit leuk.
  12. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Klinkt goed al die uitslagen. De baha stallen had ik vrijdagmiddag al gekocht. Best veel eigenlijk. O.a. aap roze, kameel rood, panda rood, 8x flamingo, 4x miereneter, 7x rode panda en 6 tijgers. Had graag een andere roze gehad maar kan niet klagen.

De mysterieuze vrachten moet ik nog opzetten, heb nu 4x 750 punten en 6x 500 punten. Daar komen nog wel een paar bij. Hopelijk ook leuke roze stallen zoals hier bij anderen. Maar het is eenieder gegund :)

13. -Coco1968-

-Coco1968- Levende forumlegende

zojuist 4 Bahama stallen en 19 stallen van de trein op het land gezet. En nu hopen dat er vanavond een leuke uitslag is.

14. FfrodoHera

FfrodoHera Gelegenheidsauteur

5 baha stekjes:
    2x stokjesfabriek, 1 oranje en 1 gewone o_O
    1 x rode aap
    1 x anaconda
    en 1 die ik al niet eens meer weet.
    m.a.w. bagger:eek:

annigjen vindt dit leuk.
  15. Sifaka

Sifaka Regelmatige auteur

Whoeaaaaaaaaaa!!!!
    Ik heb een roze kameleon terug!

16. miekje9

gefeli sifakaxD

17. Leo.netten

Leo.netten Teller

uit 40 stallen van de trein 1 roze kalkoen-schaap-bijenkorf-kip 6 schildpad 4 zwaan 4 otter 2 gordel en 2 ijsvogels

dutchboy, BoerAnnelies, katbla en 6 anderen vinden dit leuk.
  18. miekje9

wow leo heeft een gemuteerde stal gekregen kalkoen-schaap-bijenkorf-kip:inlove:
    wil ik ook wil ik ook;)

miex84, BoerAnnelies, katbla en 7 anderen vinden dit leuk.
  19. Spacepuppy

Spacepuppy Gelegenheidsauteur

Sja, je had ook uit alle 4 toevallig van alle soorten 1 stal kunnen krijgen.. Dat noemen ze gokken...

astrid1960 en annigjen vinden dit leuk.
  20. beereekhoorn

beereekhoorn Forum prof

De tweede otter :) uit de trein :)