Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Fam.Farmer, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. neva1

neva1 Forumkenner

Ik heb er toch nog maar 1 gekocht, ben benieuwd... ik moet nog een ijsvogeltje, gordeldiertje, dus ik gok het er maar even op.:oops:

2. tinus138

tinus138 Teller

Hier uit 4 stalletjes:
    bever oranje.....kikker....egel...schildpad.. hoop de volgende keer meer geluk.

3. .babouska.

.babouska. Forum-baron

4 stallen, een oranje gans! Verder niets bijzonders. Helaas nog geen ijsvogel en zwaan.

4. spelboyke

spelboyke Oudgediende

ik heb een pakket gekocht 1 zwaan die je erbij krijgt de overige 30 stallen niks bijzonders

DarkDevilDude, Borkie en bjorke-annika vinden dit leuk.
  5. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Dat is niet motiverend om nog meer stallen te kopen toch pffffffffff uit 30 stallen niet bijzonders, dit vind ik wel heel erg.
    Ik ben gisteren al gestopt ,koop ook niets meer.

DarkDevilDude en Borkie vinden dit leuk.
  6. neva1

neva1 Forumkenner

yiehaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa een ijsvogeltje !!!!!!!!!!!!!!!!! :inlove::inlove::inlove::inlove:ben ik blij dat ik toch nog eentje gegokt heb.

7. kato-62

kato-62 Gevorderde

Hieperdepiep een zwaan gekregen. Een gordeldier (mijn tweede). En ook niet verkeerd een roze kalkoen, leeeuuuk,
    twee prachtig gekleurde kalkoenen die een paringsdans doen. Scheerstal oranje en aanvulling van de tig stallen waar ik
    amper wat mee doe. Nog twee staan, maar ik ben al dik tevreden. Toch nog stiekem hopen op ............??????? :p

8. boerkoekoek1234

boerkoekoek1234 Doorzetter

Heb ook stallen gekocht: het enige wat ik gewonnen heb is ..... MEST !!

9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

lees nu pas alle uitslagen van de stallen. Had voor mij zelf al besloten dat ik er dit keer geen zou kopen. Heb inmiddels wel 90 TG maar die kan ik vast wel anders gaan gebruiken. Gezien ik ook alleen de nieuwste stal zou moeten en die krijg ik nooit, ben ik het niet eens gaan proberen.
    De volgende keer overweeg ik weer netzo als nu. Ben blij met mijn beslissing, geen tegenvallende resultaten haha.

DarkDevilDude vindt dit leuk.