Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Fam.Farmer, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Hee buuf, een voetbalwedstrijd houden tussen de ooievaars.

daisy17858 en Daxter1966 vinden dit leuk.
  2. amandeltje

amandeltje Actieve auteur

1 haan en 1 kalkoen XL. Daar wordt ik toch echt niet blij van. Hanen heb ik al genoeg, maar nog geen ijsvogel. En nog maar 1 vogelbekdier en 1 schildpad.

3. ans_reijers

ans_reijers Forumleerling

Ik had er 20 gekocht en geen ijsvogel of gordeldier wel 4 vogelbekdieren (had er al 4) en meer die al royaal in de schuur staan. Maar weer wachten op de volgende ronde of ruilen. Amandeltje, je kunt een vogelbekdier van mij krijgen met het ruilevent, ik reserveer er 1 voor je.

-ymked55- vindt dit leuk.
  4. neva1

neva1 Forumkenner

ik had er 2 gekocht, ; een wolvenhol ( had er al 4) en een geitenmelkstal ! kijk wolvenhol begrijp ik, maar een geitenmelkstal bij level 89 vind ik toch triest hoor.

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  5. boesje46

boesje46 Forum-commissaris

Heb er maar2 gekocht en jawel 1 Gordeldier:inlove: en Schildpad ben er blij mee

6. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

Super voor je boesje46 , dat is nou eens een mooie uitslag. xD
    2 uit 2. Gefeliciteerd met je aanwinst

-ymked55- en hendrika73 vinden dit leuk.
  7. aubry47

aubry47 Forumkoning

De laatste 5 stallen gekocht in de hoop op een schildpad. Dan stop ik ermee. Het lijkt wel of die niet voor mij is weggelegd. Zou het nu lukken? Anders is er misschien iemand die hem met mij wil ruilen later met het ruilevent.

8. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Als ik de uitslagen zo lees vind ik het niet de moeite waard. Kans op Gordeldier en Ijsvogel is dus erg klein. Vind het erg jammer, kost zoveel geld en dan krijg je gewoon gele upgrades... Sorry hoor.

daisy17858 vindt dit leuk.
  9. liek61

liek61 Forumleerling

Mijn uitslagen zijn:

1 gordeldier verblijf
    2 egel
    3 kikker
    1 vogelbekdier
    2 ooievaarsnesten
    3 wasberen
    2 wolvenhol
    1 varkensstal oranje
    1 struisvogelbroedplaats oranje

En heb er nu nog 2 staan.

Maar ik ben zeer tevreden, al een tijd niet gespeeld dus had geen 1 van de speciale stallen.

10. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

uit 15 stallen: 1 gordeldier :inlove:(hoera) 1 schildpad (had ik al)
    de rest kan, zucht, de schuur in.
    gele melkstal pfffff b.v. (dat voor level 96) zit ik niet op te wachten. maar
    wél de IJsvogel !!! die heb ik nog steeds niet
    een aantal duiven, egels enz.
    Ik stop er mee-.-

DarkDevilDude vindt dit leuk.
  11. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

3 stallen gekocht uitkomst: schilpad en een kraaienwerkplaats en een wasbeer (die had ik allemaal al).
    Dus alles maar weer in mijn schuurtje, ik hoop dat er gauw een update komt voor de schuur;) want als het zo door gaat is mijn schuurtje te klein.:p

12. spelboyke

spelboyke Oudgediende

een gordeldier uit 50 stallen:wuerg:
    ik hoop dat er een keer een event komt waar je al de gele stallen kunt dumpen:p

bjorke-annika en hendrika73 vinden dit leuk.
  13. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Snap jou reactie niet helemaal. Uit de 15 stallen heb je de 3 nieuwste stallen gekregen, de stallen waar ik alleen maar van kan dromen :(. Dat is toch een super mooie uitslag!?

Als jou schildpad in de schuur is gekomen, dan hou ik mij aanbevolen bij het volgende ruilevent (als ze dan te ruilen zijn). Ik zou heeel erg blij worden van een schildpad.

Zelf 2 stallen gekocht: ooievaar en een kleurmengerij oranje. Die oranje werkstal heb ik laten staan. Heb er normaal 2 van op staan, want kom altijd te kort netzo als de koeienmelk, dus 3 is geen overbodige luxe. Zeker niet waar ik naar op zoek was, maar ben wel bij met mijn oranje werkplaats :)

ymked55 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  14. bassiefarmer

bassiefarmer Gevorderde

Geluk, geluk :)
    Ik had nog 4 Phoenix stallen in de schuur staan, van het vorige event: kiwivogel, kikker, kameleon oranje en...ijsvogel

-ymked55-, ymked55, BoerAnnelies en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. nenek43

nenek43 Forum-commissaris

Hoiii, ik bedoel: 1 gordeldier gekregen :Den 1 schildpad (die ik al had idd) maar die ijsvogel dáár zit ik nog steeds op te wachten.....:oops: ...

BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  16. cvdb

cvdb Junior expert

Pfff... vogelbek, schildpad, laat staan ijsvogel of gordeldier... nergens te vinden. Wordt er moedeloos en arm van ... gele kip, gele geit, gele konijn... en dat zijn dan zelfs de bijzondere :(:(:(:(

Daxter1966 en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  17. bjorke-annika

bjorke-annika Alwetend orakel

Tegen die tijd dat er weer geruild kan worden moeten we maar even afwachten of de schildpad geruild kan worden.
    Want ik zoek zelf ook nog de ijsvogel en het gordeldier.

18. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

insteek was kijken of ik met losse stallen meer success zou hebben als met groot pakket
    ik heb meer stallen gekocht dan de waarde van groot pakket weet niet precies hoeveel ben gestopt met tellen
    ik schat 55 maar kan ook 60 zijn daar zat 1 gordeldier :inlove:bij
    stal 16 bij oogsten
    volgende keer koop ik groot packet
    dit was een risico dus ik klaag zeker niet als je iets probeert kan het beide kanten op
    en deze keer was het niet mijn kant
    het is een keuze die ieder voor zich maakt
    en ik begrijp dat spelers telleurgesteld zijn met tegenvallende opbrengst
    ben ik zelf ook maar ik heb het ze zelf aangeschaft en daarmee ook de gok genomen dat er
    bij mij 8 ooievaars bij zaten daar heb ik er inmiddels 25 bijvoorbeeld
    misschien is het verwachtings patroon te hoog en moet ik die naar beneden bijstellen
    want ik had ook verwacht dat 1 op 20 een gordeldier zou zijn
    als dat zo was had ik er nu 3 maar helaas

dus nu wachten tot de volgende myst stal en anders aanpakken
    nu eerst maar nieuwe strategie uitdenken en hopen op meer success :music:
    misschien minder gokken en meer zekerheid

Laatste bewerkt: 28 September 2015
  19. enk52

enk52 Levende forumlegende

En alle uitslagen van de stekjes kunnen jullie hier weer delen. Veel succes.:)

20. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik had het al elders neer gezet maar hier viel het erg tegen: 2 x XXL pruim en een achacha.