Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Fam.Farmer, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. Alextheman95

Alextheman95 Regelmatige auteur

Hier hetzelfde, baha gewoon goed maar de farm drama. Had 30 stekjes gekocht, 2 (kowhai) zijn blijven staan, daar had ik al 3 van maar voor de verkoop/voorraad wel handig. De rest staat in de schuur alweer. -.-

dutchboy vindt dit leuk.
  2. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Hier ook goed gescoord met beide stekjes. Wel de pakketten gekocht. Maar dan nog een goed resultaat

dutchboy, farmermikkie en BoerAnnelies vinden dit leuk.
  3. Corrieveen

Corrieveen Oudgediende

En ik had gisteren 6 stekjes gekocht. Drie om drie. Helaas, geen enkele nieuwe boom erbij. Wel allemaal (of bijna allemaal, ik weet het niet precies meer) xxl bomen. Maar van de meeste had ik al een paar van.
    Ik had nog 5 tg over en ik had nog 25 bioscooppunten nodig om nog eens 5 tg bij elkaar te sprokkelen. Laat de bioscoop vanmorgen nou 4x achter elkaar doen en ook nog uitbetalen! Toen had ik dus 10 tg. Van elk weer 1 stekje gekocht. En jawel op farmerama had ik nu een duindoornbes.xD Die had ik nog niet. Op baha helaas weer een xxl boom, maar wie weet ooit eens te ruil voor iets anders moois.

dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  4. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Gisteren bomen gekocht, ik kreeg een beuk XL, pijnboom XL :( prut voor mij zeg maar gerust en op baha kreeg ik een johannes XXL en een palmboom of bananenboom XXL. Beide blij mee omdat het XXL bomen zijn. Vandaag van elke boom nog 1 gekocht, maar die staan nog niet op het land.

5. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb nu 2 beuk XXL binnen, een achacha (2e) en een carambola XXL, ben wel tevreden.

BoerAnnelies, dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  6. hendrika73

hendrika73 Commandant van het forum

Hier geen slechte uitkomst. Oké gewone farm geen nieuwe bomen of upgrade's die er nog niet waren. Maar het eiland was top, nectarine boom, baobab, zeedruif XXL en moringa XXL. Voor het eiland heb ik nu alle bijzondere bomen. Alleen is daar nu een ruimte gebrek, nog 62 sterretje en ik kan het regenwoud open.

7. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

op baha 2x10 stekjes gekocht 2nectarine,s
    op de farm 3 x10 en 1 pakket (met 1zwartewilg ) :cry:
    van de 60 geen zwarte wilg erg jammer maar ik heb andere keren meer geluk gehad
    helaas volgende keer weer beter :)

BoerAnnelies vindt dit leuk.
  8. cvdb

cvdb Junior expert

Wow op de gewone farm een xxl amandel en xxl den ... pfff
    Hier ben ik klaar. Op baha nog 3 stekjes. Van alle stekjes 1 leuke: xxl acai.

Geen enkele nieuwe boom .....

dutchboy vindt dit leuk.
  9. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

10. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

:music:we gaan er weer voor

twijfel nog of ik weer een gokje waag met losse stallen of dat ik een pakket koop
    misschien probeer ik eerst losse stallen
    lukt het niet dan kan ik alsnog een groot pakket kopen :p

toch maar 15 losse stallen gekocht
    vanavond nog klaar ben benieuwd :music:altijd spannend

Laatste bewerkt: 25 September 2015
    spelboyke, daisy17858 en bjorke-annika vinden dit leuk.
  11. schaapje52

schaapje52 Levende forumlegende

Ik heb precies genoeg voor 1 stal. Nu maar weer afwachten wat er komt op mijn boerderijtje. :music:

12. annigjen

Ik heb 2 pakketten gekocht. Valt mij toch wel op dat als je de pakketten koopt je toch meer kans maakt op de nieuwe stal

daisy17858 en schaapje52 vinden dit leuk.
  13. schaapje52

Ik hoop voor jou dat er prachtige verblijven uit gaat komen. 8)

14. hendrika73

Je krijgt bij de pakketten sowieso het gordeldier. Hoop voor je dat uit de andere ook mooie stallen komen.

schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

Ik heb 1 stal en hoop op een giraffe. :wuerg: Geintje, maar zou wel leuk zijn zo'n stal op Baha :inlove:

16. hendrika73

xDZal voor je duimen dat er wat leuks uit komt.
    Zou inderdaad wel leuk zijn myst. stallen voor Baha.

17. annigjen

Daarom koop ik die pakketten ook. Sinds ik die pakketten koop krijg ik ook de nieuwe stal uit de mys-stallen. Dat bedoelde ik te zeggen. hetzelfde geld voor de bomen

18. snietje1

snietje1 Levende forumlegende

Tja, dat kan je doen als je geld teveel hebt. Dat kunnen de meeste niet zeggen. Maar veel plezier met je nieuwe stal :)

hendrika73 en *Ratjetoe* vinden dit leuk.
  19. Sidonia99

Sidonia99 Regelmatige auteur

Behoorlijk teleurgesteld. Ben level 95 op farm, krijg ik konijnenhok geel, konijnenhok oranje. Pffffffffffffff. Wel enigszins leuk is kalkoen rood.

20. spelboyke

spelboyke Oudgediende

idd hier ook erg teleurgesteld uit het paket van 630tg ook bijna alleen gele stallen zelfs geen schildpad of ijsvogel erbij.