Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes

Discussie in 'Overig archief' gestart door Fam.Farmer, 17 Juli 2015.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
  1. dutchie47

dutchie47 Actieve auteur

Ik heb 3 stallen gekocht. Uitkomst: 1 vleermuisproductiestal, 1 wasbeerstal, waarvan ik er al 4 had. Maar ik ben erg blij met mijn eerste kiwistal.
    Iedereen hoopt natuurlijk op een ijsvogel, maar dan blijft er niets meer te wensen over :)! Volgende keer beter.

DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  2. wima3102

wima3102 Forumbewoner

Kunnen wij een deal maken voor een vogelbekdier en een schildpad :p

dutchboy vindt dit leuk.
  3. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Ik hou mij ook aanbevolen ;) Vooral voor de kiwi en de schildpad!

dutchboy vindt dit leuk.
  4. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

1 stal gekocht, een gele kalkoen:cry:

dutchboy vindt dit leuk.
  5. truus1949

truus1949 Forum prof

wie er straks een ijsvogel over heeft en als we ze kunnen en ruilen maar bp is wel slim dat het nog niet kan
    maar heb 4 kiwi 2 schildpad en 2 vogelbek dier te ruil er voor heb veel stallen gekocht maar voor mij was dit ook de laatste keer bp is gewoon schandalig bezig op deze manier en ik geloof dat je zo veel farmers verliest die nog iets gaan kopen als ik dit zo lees

hendrika73 en dutchboy vinden dit leuk.
  6. dutchboy

dutchboy Alwetend orakel

is dat beestziek
    misschien zit er garantie op gele kalkoen lijkt me niet goed xDxD

owl., daisy17858, wima3102 en 1 ander persoon vinden dit leuk.
  7. tineke150

tineke150 Commandant van het forum

Hoi all

De uitkomst wordt steeds droeviger vandaag weer drie kippenhokken en dat in level 98 triest , 2 bevers xx wauwwwwwwwwwwwwwww:cry::oops:
    niet te geloven mijn pakket kan niet meer stuk erg kl
    Bp mijn laatste pakket gekocht............. wat een rommel

dutchboy vindt dit leuk.
  8. polkey

polkey Oudgediende

Juist daarom koop ik geen enkele stal of stek meer, je mag toch minstens voor dat geld een oranje i.p.v geel ontvangen.
    Maar dan krijg je vast weer een lading oranje paardenstallen ;) en die periode zijn we toch wel voorbij hoop ik.
    Met losse aankopen zal er wel een script lopen die je pas na 50 aankopen een bijzondere stal geven, al heb ik toch ook iets gelezen dat het redelijk raak was na een enkele stal......... dacht ik.
    Doe niet aan gokken, dus laat het voorbij gaan en ooit komt het vanzelf in het spel.
    Zeker met continue nieuwe stallen/bomen.

Farmer121965 en dutchboy vinden dit leuk.
  9. BoerAnnelies

BoerAnnelies Alwetend orakel

Las alweer op de speculaasjes gedeelte van dit forum dat er in september alweer een nieuwe stal bij komt :sleepy: Hoop dat dit niet klopt of dat we die gewoon kunnen maken / kopen zoals de ganzen. Maar het gaat wel erg snel...

En dat koraalrif laat maar op zich wachten. Misschien moeten ze het een beetje in balans gaan brengen.

dutchboy vindt dit leuk.
  10. DarkDevilDude

DarkDevilDude Forum-overlever

Nou, ze zijn toch grof geld waard die diertjes? Ik verkoop ze lekker op de markt hoor. Lever ze pas in de quest als ze goedkoop zijn :p
    Nu lekker cashen. Dus ik heb 2 kiwi, 1 vogelbek en 1 schildpad op me akker hoor. En als ik meer had, zal ik ook plaatsen. Al had ik 40 vogelbekdier, lekker geldjes! :D

daisy17858 en dutchboy vinden dit leuk.
  11. daisy17858

daisy17858 Forum-overlever

hoi dutchboy, zou ik de schildpad en de ijsvogel niet eens mogen lenen van je, xD
    het is toch eigenlijk héél zielig dat deze diertjes in de schuur staan, toch?:cry:
    Ik zal er heel goed voor zorgen en je krijgt ze beslist weer terug, erewoord.

dutchboy, BoerAnnelies en DarkDevilDude vinden dit leuk.
  12. annigjen

annigjen Keizer van het forum

Dat vind ik nu ook. Nog even en dan is het weer een nieuw jaar. Kunnen ze weer zeggen aan het begin van het nieuwe jaar. Beloftes, beloftes en nog eens beloftes die niet na gekomen worden

13. -sneeuwprinses-

-sneeuwprinses- Junior expert

Hier ook erg teleurgesteld in de uitslag. Van de 30 stalletjes uit het pakket maar liefst 9 beverstallen, 4 wasbeerstallen (gewoon, niet eens upgrades). Als wat meer bijzonder een schildpad, een egel en de zoveelste kikker. Geen enkele extra ijsvogel, of waar ik ook op hoopte, die er de vorige keer ook niet extra uitkwam, de vogelbekdier. o_Ok geen enkele rode of roze upgrade.
    Voor mij ook voorlopig de laatste keer geweest dat ik de stallen koop als pakket. Het is dat ik net voor een jaar weer premium ben geworden, maar vind de laatste tijd het spel helemaal teleurstellend eigenlijk. Zeker de dingen die je moet kopen of gokken.

Ik snap dat er steeds meer dieren en bomen in het spel komen, maar haal dan wat andere dieren/bomen uit de de pakketten. Laatst was er een keer een mogelijkheid om oude pakketten te kopen om zo de boel nog compleet te krijgen. Voer dat dan wat meer in.

DarkDevilDude en dutchboy vinden dit leuk.
  14. RonSchoof

RonSchoof Levende forumlegende

15. farmermikkie

farmermikkie Levende forumlegende

Ik ben de gelukkige eigenaar geworden van een duindoornbes (mijn 1e) en een zwarte wilg :inlove:
    Ik had 15 stekjes. Op Baha missen nu nog de achacha en de nectarine. TG zijn op, dus die blijven op het verlanglijstje voor de volgende keer.
    Succes allemaal!

dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.
  16. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

ik heb de eerste sorbus en zwarte wilg :music:uit de drie stekjes en een flamboyant xxl
    en een johannesbroodboom xl. Mooie uitslag dit keer. Mijn TG zijn ook op dus we gaan weer
    sparen.

dutchboy en farmermikkie vinden dit leuk.
  17. Paddington28b

Paddington28b Forum-generaal

heb mijn 2e achacha binnen en een beuk XXL, leuk resultaat uit 2 stekjes. Ga er nog maar 2 kopen.

18. sprookje

sprookje Regelmatige auteur

heb er door de bioscoop nog een stekje kunnen kopen en heb mijn eerste achacha binnen.

19. sanne1000

sanne1000 Forum-baron

margo-64 helemaal met je eens

dutchboy vindt dit leuk.
  20. boemer49

boemer49 Oudgediende

heb voor het eiland super gescoord....ik heb nu alle bomen en zelfs nog dubbele , van de nieuwe ....ik had mezelf eens getrakteerd met 2 pakketten [jarig haha] maar gewoon eiland wat een treurnis ja ik heb wel zwarte wilg , maar voor de rest heeeeeeeeeeeeeeel weinig kon zo de schuur in , jammer ... nu maar weer lang wachten op betere tijden ...en op het blauwe vogeltje ....bij de stallen als die komen ...

dutchboy en daisy17858 vinden dit leuk.