Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    Ik heb juist mahoniebomen in overvloed... Doe me maar pm tijdens het ruilevent, dan stuur ik hem wel...
     
  2. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Als ik de trein nu nog op pad stuur, krijg ik dan achteraf nog een stekje of gaat dat niet?
     
  3. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    ja hoor. Het kan even duren maar dan wordt hij keurig geboekt.
     
  4. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Topper, bedankt voor je snelle reactie. Dan stuur ik hem nog een keertje op pad :)
     
  5. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb mahoniebomen te over dus je mag er van mij ook wel eentje hebben. En als de zuurzak te ruil is zet ik er daar ook eentje van voor je in mijn schriftje :p
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  6. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zal zeker een berichtje sturen. Denk jij ook even na wat je nog kan gebruiken. xD

    Bij het ruilen stuur ik ook een berichtje. Komt goed. :music: Jij ook even denken wat schaapje52 zal kunnen schenken. xD
     
  7. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Stallenhandel van maandag as. laat ik links liggen, de meeste stallen die erin staan heb ik in overvloed.

    S6 een ieder die er wel aan begint.
     
  8. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    is voor mij wel interessant. Ik heb nog niet zoveel, en dan kan ik wat apartere stallen krijgen
     
  9. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Ik hoop dat ik hier een vraag over het ruilen event mag zetten, want er is volgens mij geen aparte forum daar over? Ik zou graag bij : Ik vraag; een stokstaartstal zetten, maar ik krijg die optie niet? Wie weet hoe dat kan?
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Welzeker is er een apart ruildraadje: https://board-nl.farmerama.com/thre...deau-en-verkoopevent.34061/page-5#post-759165

    Maar ik wil je hier ook wel even antwoord geven hoor: het stokstaartje is (nog) niet te ruil, vandaar dat je hem niet kunt vragen. Zodra ie te ruil is moet je mij maar even een duifje doen, dan heb ik er wel eentje voor je.
     
  11. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Okee, bedankt voor de reactie. En natuurlijk het aanbod, ik zal tegen die tijd een berichtje zenden of zal ik dat nu al doen? Gr. Nouk
     
  12. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nee, doe maar tegen het volgende ruilevent. Anders ben ik het tegen die tijd alweer vergeten xD
     
  13. nouk64

    nouk64 Doorzetter

    Okee. Gr. Nouk :music:
     
    Laatste bewerkt: 27 September 2020
  14. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Hallo Weer stallenbouwer
    Maar Roodborstje is nieuw geel en oranje ?
    Maar er is toch ook al een rode roodborst ?
    Gr Oma
     
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Dat klopt, de rode hebben we al kunnen verdienen. Ik dacht bij een fokevent, en misschien ook wel bij een treintje of Doc Marigold.
    Maar de gele en oranje bestonden nog niet.
     
  16. RAGOGR

    RAGOGR Actieve auteur

    Oke bedankt
    Gr Oma
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Mijn vangst van 2 pakketten oa.: 3 Gekkoterrarium, 1 Oranje en 1 Gele (update dus) roodborstnest en 2 Blauwe-gaaiennest.

    Ach ja, je moet ergens mee beginnen zeg ik maar zo.

    Ik laat de komende bomenhandel aan me voorbij gaan, de bomen die erin staan heb ik in overvloed namelijk.
     
    Laatste bewerkt: 16 Oktober 2020
  18. balletdanseres

    balletdanseres Regelmatige auteur

    Whoo bij de doc handel mijn horror tomatenstal binnen! Super happy!!!!
     
    -matthias1952-, Sintra98, kakelot69 en 2 anderen vinden dit leuk.
  19. Roos

    Roos Forum-hertog

    Het voer voor de slaapmuisstal, maak je in de baha-molen. Maar uit de mysterystal kunnen blijkbaar ook cavia's komen. Hoort de stal nou op baha of op de gewone farm? Het lijkt er duidelijk te staan, maar is toch verwarrend.
     
  20. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dat lijkt me niet helemaal goed want het is een stal voor de gewone boerderij. Dat zal nog wel veranderen denk ik.
     
    Sintra98 en Roos vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.