Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo mijn eerste 2 mooie bomen xxl zijn binnen. :music:Kreeg een Acai xxl en een Tamarilloboom xxl.

    Motor nagekeken en gesmeerd, Wielen lopen mooi rond over de rails, dus gaan vandaag met de trein. xD Buuf Sanham, was rustig vannacht he op het perron. xD
     
    -mikmak- en -matthias1952- vinden dit leuk.
  2. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Goedemorgen allemaal,
    ik heb een Wensboom gekregen, maar wat doe ik daarmee? Wensen heb ik natuurlijk wel maar die komen beslist niet uit een boomxD
    Dus is het mijn eerste wens om te weten wat ik ermee kan doen, wie vervult mijn wens:music:
     
    hendrika73, Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik wil je wens graag vervullen, maar ik weet het helaas niet. :eek: Ik heb de boom niet.
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  4. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De vrucht (een wens genaamd) moet je in eerste instantie bij de quest doe een wens inleveren. Misschien komen er in de toekomst nog meer questen waarin die opnieuw wordt gevraagd, maar dat is koffie dik kijken.

    S6 met de wensboom in ieder geval.
     
  5. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Bij deze vervul ik je wens, helaas is de uitkomst niet zo mooi als je misschien gehoopt had:

    De wensboom is een gewone boom, die vruchten levert die "Een wens" heten. Vergelijkbaar met een appelboom die appels levert.
     
    nientje1950 en schaapje52 vinden dit leuk.
  6. Susannamaria

    Susannamaria Keizer van het forum

    Misschien krijgje hem binnenkort wel eens en dan kan ik jou misschien helpen;)
    Ach, dat valt inderdaad tegen, maar ik ben blij met alle antwoorden en hulp. Ik ga wensen sparen, quest bekijken en op schaapje letten als zij ook een wensboom te pakken heeft. Fijne dag allemaal en dank jullie wel.:D
     
    vanDijk1970, schaapje52 en farmermikkie vinden dit leuk.
  7. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Gelukkig wel, dan blijven er specialere bomen voor ons over. ;)

    Ik zag opeens nog een hele berg stekjes op voorraad staan, kwam er zomaar ook een wensboom uit. Nu wens ik nog een zuurzak dan ben ik helemaal tevreden.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik hoop dat je wens uitkomt buuf. :music:
     
  9. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Graag gedaan @Susannamaria als reactie op die van jouw bij reactie #27.
     
    Susannamaria vindt dit leuk.
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Als die zuurzak niet komen wil doe me dan komende week even een duifje :music:

    *moet ie wel op de ruillijst staan natuurlijk*
     
  11. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zal ik onthouden! Voorlopig nog niet, maar treintje tuft nog steeds vrolijk door. :music:

    Edit: yes gelukt, zuurzakboom ook binnen. Treintje mag nog even doorrijden, maar heb nu wat ik wilde.:D
     
    Laatste bewerkt: 12 September 2020
    kakelot69, schaapje52 en -matthias1952- vinden dit leuk.
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gefeliciteerd buuf. Bij mij nog niet uit de trein gestapt, maar wel een mooie boomvaren xxl gekregen. Ik had maar 1 gewone boomvaren dus deze is :music:
     
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik werd vanmorgen qua koopstekjes verblijd met een abiuboom en een pijnboomden :inlove:

    Het treintje leverde me nog een zuurzak op, en een kornoelje. Met die laatste ben ik heel blij want het is nou ook weer niet of ik omkom in de kornoeljes en je hebt ze nodig voor één van de nieuwe bomenquests :D
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  14. SnakeheadIII

    SnakeheadIII Gevorderde

    4 Zeepnoot XL inleveren.....en 1 Zeepnoot (normaal) terugkrijken. Dure grap deze trein xD. Nog maar eens proberen.....in de hoop op een Zuurzak.
     
    Boeretrien1 en schaapje52 vinden dit leuk.
  15. Lieve

    Lieve Halfgod

    Farm Express B (september 2020)
    Bahamarama bomen

    Een van deze bomen
    XXL upgrade
    Ramboetan-boom
    Cainitoboom
    Zeepnotenboom
    Jackfruit-boom
    Pitangaboom
    Muskaatboom
    Mahonieboom
    Drakenbloedboom
    Mirreboom
    Boomvaren XXL
    Zuurzakboom

    Farm Express A (september 2020)
    Bomen vaste land in het stekje

    Een van deze bomen
    XXL upgrade
    Rode els
    Schijnbeuk XXL
    Kamerden XXL
    Rode Anjou-boom
    Amberboom
    Sequoia
    Kornoeljeboom
    Tulpenboom XXL
    Tamme kastanje
    Lariks
    Wollemia-boom XXL

    Ik heb bij Bahama een Mongongoboom gekregen en bij Farm een Bitternoot ben daar heel blij mee had die nog niet maar was wel zeer verrast daar die niet in lijst voorkomen
    Kan de pret niet bederven verzorg ze mooi Nu op naar een zuurzak want die is ook nog niet tot hier geraak, maar die denk dat hij hier teveel ga moeten werken want ben geen op zuurtjes xD
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  16. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Ik doe alleen de stekjes die 520 punten tegenwaarde kosten. 0ok die leveren leuke bomen op. Ongetwijfeld is de kans op een zuurzak dan kleiner, maar ik vind dat kleinste stekje toch veel voordeliger. Ik stop er maar 1 xl boom in, met een tegenwaarde van 520 punten.
     
    Laatste bewerkt: 13 September 2020
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Had je niet ook andere stekjes erbij staan?
     
  18. Lieve

    Lieve Halfgod

    bij bahama zou kunnen je doet me twijfelen Dat zou de uitleg kunnen zijn Sorry!
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Even een andere vraag: Is het normaal dat tiki raadselbomen pakketten terug te vinden zijn in de rode mandjes bij de gewone farm en omgekeerd?

    Want dat is nu in ieder geval namelijk!

    En het valt me bij toeval op.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De trein krijgt het hier een beetje zwaar en de bomen zijn ook bijna op. xD

    Al vele mooie bomen gekregen, maar de zuurzakboom nog niet. Nou maakt ook niet uit, dan volgende keer maar weer proberen.
    Ik kreeg nog een 2e boomvaren xxl en een Macadamiaboom xxl, ook nog andere xxl, maar die had ik al. Dus al met al weer wat moois nieuw gekregen. :music:Had ook nog graag een Mahonieboom naast de zuurzakboom gekregen.

    Iedereen nog veel succes.
     
    vinc05 vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.