Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thea1963

    thea1963 Forum freak

  2. Tommick

    Tommick Junior expert

    10 stallen gekocht, helaas alleen flut stallen gekregen:(
     
  3. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Klopt het dat de express trein alleen met tg gaat deze keer? Of is er een bug
     
  4. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Nee hoor. Je kan gewoon via het plusje stallen toevoegen en dan laten rijden
     
    pipelepo vindt dit leuk.
  5. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Dank je wel, ik zit helemaal verkeerd te kijken , een tikkie blonT :p
     
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Nou zeg. Voor het eerst in mijn boerenleven heb ik een pakketje gekocht en daar kwamen zomaar twee extra lori's uit xD

    Treintje rijdt ook lustig heen en weer, want ik kan nog wel wat oranje renkoekoeken, secretarisvogels en vliegende herten gebruiken. En ik heb nog ruim 400 gele melkstallen over dus voorlopig kan ik nog vooruit :p
     
    woeffie71, Boeretrien1 en Tyrany vinden dit leuk.
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Ik hoop op een regenboogforel-bad:p
     
  8. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Het was even doorwerken met dat treintje en het heeft wat TG gekost, maar nou heb ik ook wat xD

    [​IMG]
     
  9. pipelepo

    pipelepo Oudgediende

    Ik heb ook een pakket gekocht, helaas maar 1 lori. ( Alleen de ene die bij het pakket hoort) De trein scheurt ook fijn rond. Nog geen forel maar we hebben nog een paar dagen.
     
    Laatste bewerkt: 16 December 2023
    kakelot69 vindt dit leuk.
  10. Tyrany

    Tyrany Grote forummeester

    lol Kakelot, komt dat allemaal uit dat treintje? Zeg 's wat er allemaal op staat :)
     
  11. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Linksboven oranje renkoekoeken, dan met de klok mee oranje secretarisvogels, regenboogforellen en oranje vliegende herten. In het midden vier pelikanen en drie moeflons (maar die komen niet uit het treintje hoor).
     
    Tyrany vindt dit leuk.
  12. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Kan ik alvast een moeflon reserveren als deze te ruil zijn en ik heb er nog steeds geen een?
    Hier uit 6 stalletjes 2 lori, toen dacht ik ik koop er nog een paar en daar kwam natuurlijk niks uit (wat ik gewend ben)
     
    pipelepo en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  13. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Met die moeflons had ik mazzel, ik had een paar losse stalletjes gekocht en daar kwamen er twee uit en uit een stalletje van een event kwam er ook nog eentje. Normaal komen er ook bij mij alleen maar oranje bevers uit xD

    Met de bijbehorende quest ben ik al een behoorlijk eind op streek dus als ze te ruil zijn is er eentje voor jou. Die andere twee hou ik lekker zelf xD
     
    theav71 vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Had ook pakketje gekocht en kreeg 4 Lori's extra :DxD.
    En Theav als moeflon te ruil is heb ik ook nog wel eentje over voor je.
     
    theav71 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  15. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Wauw!8)
     
  16. rubke1965

    rubke1965 Junior expert

    vraagje, de mistys die uit de trein komen, zijn dat allemaal baha updates???
    ik zie ze alleen op baha staan en niet op farma. b.v.d
     
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Nee hoor, uit de linker optie komen Farm updates. Alleen uit de rechter optie komen Baha updates.
     
  18. rubke1965

    rubke1965 Junior expert

    dank je. ik doe steeds om en om, maar krijg ze alleen op baha, zodoende vraag ik
     
  19. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik doe het ook op die manier, maar dat zou volgens mij niks moeten uitmaken. Je kan trouwens ook stallen van de Farm velden bij de Baha velden in de trein plaatsen, alleen moet je dan even de stalnaam erbij vermelden in het zoekvakje. Zo doe ik het en ik heb er (op die manier) geen problemen mee.

    En als je nadat je genoeg tegenwaarde op de trein heb geplaatst kan je ook gewoon kiezen voor of Baha (terwijl je bv. Farm stallen inlevert) of voor
    Farm (terwijl je Baha stallen inlevert.)

    S6.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.