Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Nee alleen TG.

    Wat @theav71 bedoeld het rijtje 5, 2 en 1 stal (in dit geval) is het aantal keuze mogelijkheden die je krijgt bij de verschillende optie's.

    In de categorie Algemeen kan je uit 9 keuze mogelijkheden 5 plaatsen, categorie Bijzonder uit 10 keuzes 2 en categorie Zeldzaam uit 6 keuzes 1 stal. Deze stallen komen NIET bij jouw of welke andere speler zelf vandaan.

    En uit de optie's die ik hierboven geschreven heb, kan je 1 of meerdere (ligt aan hoeveel Tg je er voor over hebt) stallen krijgen (al dan niet met upgrade.)

    Hopelijk is deze uitleg wat duidelijker voor je.

    S6 in ieder geval.
     
    Laatste bewerkt: 8 Maart 2023
  2. oh ik dacht dat je deze moest inleveren....
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Het inleveren stallen of bomen geldt alleen bij Farmexpress. Alleen tijdens een Farmexpress is of een bomen express (waarbij je dus alleen bomen 'of upgrade daarvan' in kan leveren ) of een stallen express (waarbij je dus alleen stallen 'of upgrade daarvan' in kan leveren) actief. Dat is dan het enige wat je bij dat event even in de gaten moet houden.
     
    Laatste bewerkt: 8 Maart 2023
  4. Yzaura

    Yzaura Forum freak

    Ik doe nooit mee aan de kistenhandel. Je betaalt TG (en dus vaak echt geld) voor een KANS op een KANS dat je de prijs krijgt die je wil... Dat is zo'n kleine kans dat ik er niet voor wil betalen.
     
    knoepertje en -matthias1952- vinden dit leuk.
  5. Lieve

    Lieve Halfgod

    In de nieuwe Parkin
    is een foutje geschreven denk ik
    "Deze keer "Tiki-mysteriestal 'Parkin' voor de akkers op Bahamarama.
    Als nieuwe stallen kunnen uit deze versie komen het Hyenablijf en het Parkietennest I: geel en II: oranje"
    Hyenaverblijf in plaats van Hyenablijf
     
  6. Alexcia2000

    Alexcia2000 Actieve auteur

    Ik kan de Mysteriestal parkin niet kopen

    er staat namelijk een andere namelijk vruchtencake
     
  7. Borkie

    Borkie Levende forumlegende

    Via het eventklokje kom je goed uit bij de tiki-mysterie stal parkin...:music:
    Via de nieuwspagina 3e tabblad Uitverkoop ook;)
     
  8. Alexcia2000

    Alexcia2000 Actieve auteur

    Dank voor de uitleg gevonden via de nieuwspagina
    via het eventklokje daar staan de mysteriestal vruchtencake
     
    Borkie vindt dit leuk.
  9. -matthias1952-

    -matthias1952- Levende forumlegende

    niks leuks ontvangen
    volgende keer beter
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    En weer een treintje waar ik niet aan mee hoef te doen omdat ik alles al heb.

    Maakt mij niks uit hoor, maar ik snap BP niet. Als ze er nou een keer iets nieuws in zouden stoppen zou ik (en velen met mij) best nog bereid zijn om er wat TG in te stoppen, bijvoorbeeld.
     
  11. theav71

    theav71 Levende forumlegende

    Ik laat het treintje wel rijden, heb nog wel wat overbodige troep in de inventaris staan en xxl bomen kunnen altijd wel handig zijn. Ik ga alleen de trein niet afkopen voor tg. Bij kans op nieuwe bomen deed ik dat wel.
     
    tineke150 vindt dit leuk.
  12. tineke150

    tineke150 Commandant van het forum

    En weer nix nieuws van de trein helaas de zoveelste keer ik laat hem ook rijden op een heel laag pitje xDxD
     
  13. Lieve

    Lieve Halfgod

    de vruchtencake was dat niet van rodewang schilpad
     
  14. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Het moest Maantaart zijn. Is aangepast. Dankjewel voor het melden
     
  15. fensie01

    fensie01 Doorzetter

    Echt jammer dat ik nu steeds oude stallen krijg bij de aankoop van een nieuwe stal. Ik kan er heel veel kopen maar dan ben ik veel tp kwijt zonder dat ik winst heb. Dus ik doe even niet mee meer met de aankoop.:p
     
    nientje1950 en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik kreeg een Secretarisvogelnest oranje. Die had ik nog niet. :music:

    Had ook nog 2 stallen vergeten neer te zetten en daar kwam een Poedelmot uit en een Roodwangschilpad. De roodwang had ik ook nog niet en nu 2 x poedelmot. :music:
     
    -matthias1952- en Boeretrien1 vinden dit leuk.
  17. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    De gele/oranje upgrade van de secretarisvogel maak je sinds gisterenmiddag in de mysterie stallen te verkrijgen.

    En natuurlijk om niet te vergeten gefeliciteerd met de oranje secretarisvogel @schaapje52.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  18. enk52

    enk52 Levende forumlegende

    Als je een pakket koopt krijg je naast de 30 stallen de pelikaan. Wat er uit die 30 stallen komt is geen garantie dat er daar nog 1 bij zit.
     
  19. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Heb je een pakket gekocht dan moet je er 1 hebben. Koop je losse stallen is het niet gegarandeerd.
    Heb je wel op de gewone boerderij gekeken, dat had ik namelijk ;)
     
  20. LdVL

    LdVL Gelegenheidsauteur

    Helaas.. Allemaal Koffervissen, cavia's en pauwen.. Helaas TG op.....
     
    janniekwak vindt dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.