Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door vanDijk1970, 11 Juni 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Voor de liefhebbers: Bomenhandel is hier al een uurtje (vergeleken met de aankondigingstijd) eerder begonnen.

    En hier oa. al 3 ambarella-bomen en min. 2 grafkaarscactus.
     
    Laatste bewerkt: 11 Juni 2020
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Hoera, twee grafkaarsen erbij! Verder nog een paar griezelwilgen en een aantal 'gewone' bomen die voor mij helemaal niet zo gewoon zijn omdat ik nog maar betrekkelijk kort speel (oa ylang ylang, meidoorn, paranoot, rollinia). Ik ben dus heel erg tevreden nu :inlove:
     
  3. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier verder nog: 2 (extra) ambarelle-bomen, een aantal griezelbomen en verder verschillende bomen die (op basis van basisboom) genoeg is voor (Maximale 8 boompjes) arbortum aan te kunnen vullen.

    Vind het wel weer mooi geweest dit (en die andere bomen event) voor nu.

    S6 iedereen die er nog aan begint of mee bezig is.
     
  4. -mikmak-

    -mikmak- Levende forumlegende

    heb uit de mysteriestal een oranje hamsterkluis......:music:
     
  5. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Uit 1 nieuwe mysterie pakket; 3 Blauwe-gaaiennest en in ieder geval 1 roze Kraaienverblijf. Verder een aantal nieuwe upgrade stallen en werkplaatsen binnen gekregen.
     
    Roos, Katinka1700 en Sintra98 vinden dit leuk.
  6. bibi9999999

    bibi9999999 Teller

    Op mijn andere boerderij heb ik nu een mooie aanbieding ….
    10 euro (omrekenen naar TG = 300 tg) en ik krijg blauwe gaai en agamaverblijf plus 2x 15 mysterieuze stallen …. (alleen om die 30 mysterieuze stallen normaal te kopen kost je al 450 Tg)
    deze aanbieding natuurlijk niet op mijn hoofdaccount.... (had 'm dan ook niet gekocht want heb die stallen al)

    maar voel me wel klein beetje tja hoe zal ik het zeggen …… bedonderd
    Ik koop nml altijd het gegarandeerde pakket zodat ik zeker weet dat ik nieuwe stal heb (hou niet zo van het "kans op")
    dus die agama en die blauwe gaai hebben 630 TG per stuk totaal 1260 tg gekost (dik 4x zoveel)
    Mijn keuze natuurlijk om ze te kopen maar als ik dan zo'n aanbieding op mijn andere voorbij zie komen ………..:cry:
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  7. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Klopt, mijn eigen account ook niet die aanbieding.
    Van alle accounts waar ik niks meer mee doe wel die aanbieding. Maar dat is natuurlijk toch de verkoop truck van BP.
    Er zullen vast mensen die aanbieding kopen in de veronderstelling om die straks door te sturen, niet wetende dat uitgerekend die stallen voorlopig nog niet te versturen zijn als er een ruilevent komt.
     
  8. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De trein is onderweg naar mijn station. xD Zit al klaar op het perron met wat bomen. Kan nog wel wat mooie nieuwe bomen gebruiken. Zag ook bij de Baha bomen de zuurzak. Nou laat maar komen hoor.:music:
     
    -matthias1952- vindt dit leuk.
  9. Alextheman95

    Alextheman95 Regelmatige auteur

    Misschien kijk ik erover heen in de FAQ maar waar kan ik vinden hoeveel een bepaalde boom waard is om in te leveren?
     
  10. Sanham

    Sanham Levende forumlegende

    Zo, plof naast mijn buuf op het perron. Kijken wie van ons als eerste die zuurzak gaat binnenhalen. :music:
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  11. mmans

    mmans Forum-hertog

    Leuk, dat de bomen express er weer is :)

    Er zit alleen een klein foutje in de FAQ, er staat:
    Haal dan je stal op uit de trein

    Dat moet natuurlijk je boom zijn ;)

    Wel altijd leuk om een gokje te wagen, die zuurzak lust ik er nog wel een van :)
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  12. enk52

    enk52 Forum Moderator Team Farmerama NL

    Dankjewel voor de melding. Het is aangepast:)
     
  13. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Ik laat de trein (waarschijnlijk) aan me voorbij gaan (de meeste bomen heb ik al in overvloed.)

    Ik ga liever voor de nieuwe (tiki) raadselbomen dit keer.

    Iedereen iig. s6.
     
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Gezellie buuf. We gaan het avonturen wanneer zuurzak komt. :music:
     
  15. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Hier uit 4 (eerlijk verdeelde) pakketten: oa.

    Farm: 6 Witte populier, 3 wensboom.

    Baha: 2 Pijnboomden, 5 Abiu-boom.

    Effe kijken of ik nog een paar extra pijnboomdennen erbij kan krijgen.
     
  16. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    ik heb natuurlijk nog geen bomen over, omdat ik net begonnen ben. Is het raadzaam om appelbomen te kopen(niet zo duur) en die dan in de trein te zetten voor andere bomen?
     
    Boeretrien1 vindt dit leuk.
  17. Boeretrien1

    Boeretrien1 Keizer van het forum

    Helaas heb je daar niks aan die appelbomen. Als je er 6 (is de max) inzet dan heb je nog maar 120 punten terwijl je minimaal voor 500 punten in de trein moet zetten om die te laten rijden, of je moet geld bijbetalen en dat is denk ik niet de bedoeling.
     
  18. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    Nee, ik denk dat het gewoon nog te vroeg is voor jou om het treintje te laten rijden.

    Het treintje komt regelmatig terug, dus jouw tijd komt ook nog.
     
  19. Maris2020

    Maris2020 Forum-expert

    oke, bedankt.
    Dan is het inderdaad te vroeg
     
    farmermikkie en vinc051 vinden dit leuk.
  20. vanDijk1970

    vanDijk1970 Levende forumlegende

    Bij de pijnboomden zijn er nog 2 extra bij gekomen.

    Ik denk dat je (zoals al eerder bij een andere topic gemeld) meer kans maak bij het ruil/cadeau event van volgend (dus niet morgen/overmorgen) weekend via het forum. Als je dan een lijstje maakt welke stallen, werkplaatsen of bomen je zou willen, dan kunnen andere spelers daar naar uit kijken en je (misschien) helpen.

    Let wel: Niet elke stal, werkplaats of kan je meteen krijgen, want dat heeft te maken met welk level je op dat moment heb bereikt. Net zoals stallen, bomen of werkplaatsen die je alleen op de Bahamarama (ook wel bekend als Baha) kwijt kan, zal je eerst een bepaald level moeten behalen bij de vaste land boerderij voordat je Baha vrij kan spelen. En daarna na het vrij spelen van de bomen of stallen.

    En stallen, bomen of werkplaatsen die net nieuw in het spel zijn, zijn ook niet meteen te verkrijgen via cadeau/ruil event.

    S6 met het spel in ieder geval.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.