Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Rumboontje, 21 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Weet ik maar wil niet baas boven baas zijn , maar had nog een hoop
    filmpunten over en die heb ik maar ingezet. heb zoveel xl bomen dacht kom ik er nu wel
    een keer vanaf.En misschien met volgende ruilevent kan ik je weer ergens aan helpen.
     
  2. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Oh maar zo denk ik ook hoor. Wat moet je met die XL-bomen anders. En ik hou wel van een gokje xD

    Edit: even juichen hoor. Van de tien stekjes waren er negen op zijn oudhollands gezegd best wel ruk, maar die tiende was een ambarella xD8)
     
    Laatste bewerkt: 22 Mei 2020
    boermars, Katinka1700, schaapje52 en 2 anderen vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Hier de trein weer op weg gestuurd.xD

    o_Ok al mooie XXL bomen gekregen die ik of niet had of maar 1 van. Alleen de Papaja die had ik al genoeg met 6x xxl.
    Pequiboom XXL
    Jackfruitboom
    Apenboom XXL 2x
    Papajaboom XXL

    Hopelijk haal ik ook nog een boom binnen die ik nog niet heb. Net begonnen en we hebben nog tijd genoeg. :music:
     
    venus261256, Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
  4. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Uit de gekochte baha-stekjes kwamen zo maar twee ramboetans, een mongogo en een zuurzak xD

    En op de farm heb ik er een mooie rooie els bij :inlove:
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Prachtige mooie score hoor. :music:
     
  6. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Uit de stekjes 4 bitternoten en 2 keer een zuurzak.
    en de trein 4 keer ambarella en 4 rode elsen.
    verder een hoop xxl bomen.
     
    nientje1950 en schaapje52 vinden dit leuk.
  7. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    o_Ok mooie score hoor!

    Ik laat eerst de trein rijden voor alles wat ik nog niet heb op Baha. Kijken of dit lukt.xD
     
  8. BoerAnnelies

    BoerAnnelies Alwetend orakel

    Ik kwam er gisteren avond laat achter dat de trein er weer is en ondanks dat er geen nieuwe nieuwe bomen bij zitten, doe ik gewoon mee. Zoals vele anderen een overschot aan Perzik XXL bomen. Maar ik ga vooral voor de XL. Van de berk heb ik er al 20 op voorraad, dus de trein gaat hier vandaag veel rijden.
     
    schaapje52 en venus261256 vinden dit leuk.
  9. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    heb 1 bronzen, 2 zilver en 1 goudenstek uit de trein gehaald en hieruit kwamen een xxl zeedruif, xxl apenboom, xxl pawpaw (had ik nog niet dus heel blij mee) en een ambarella boom (had er al 2 maar een derde is zeker welkom). dus heel blij mee
     
  10. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb net weer 27 nieuwe gouden stekjes gemaakt en op het land gezet: 10 voor baha en 17 voor de farm. Het zal mij benieuwen xD

    Nog meer goed stekjesnieuws: ik vond nog een paar achtergebleven raadselbomen in mijn inventaris en eentje daarvan leverde me zowaar een ijsboon op :inlove:

    Nieuwe stekjes kopen met TG ga ik niet meer doen. Op Baha heb ik nu alles wat mijn hartje begeert, en op de farm mis ik alleen nog de bitternoot en die komt vanzelf wel binnen met het seizoen.
     
  11. anita-144

    anita-144 Regelmatige auteur

    o_Ok hier gaat het wel goed. Uit de stekjes veel ijsbonen en apensinasappels.
    Maar de trein gaf me ook nog 2 ambarella's ;)
    Ik ben voorlopig nog wel even zoet met die trein... leuk om te doen!
     
  12. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo jullie hebben allemaal wel een mooie score zeg. :music:Hier nog steeds niets nieuws uit de trein, maar wel mooie XXL waar ik nog niet veel van had. :D

    We gaan gewoon vrolijk verder met het laten rijden. xD Ik rijd nog steeds alleen voor Bahama. Morgen ga ik voor de farm rijden.
     
  13. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Uit de eerste 3 stekjes een pomelo XXL pitanga en de ambarella:inlove: . Hier ben ik errug blij mee . De pomelo XXL had ik nog niet.
    Farmstekjes zet ik later wel op als het event afgelopen is
     
    farmermikkie en schaapje52 vinden dit leuk.
  14. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    De ambarella hoort die bij Baha of bij de farm.
    Pomello XXL en de ambarella en de pawpaw XXL enz heb ik allemaal nog niet. Dus die trein maar eens laten racen.
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  15. farmermikkie

    farmermikkie Levende forumlegende

    De ambarella hoort bij Baha. De pomelo en de pawpaw ook. Dus kan jij het beste voor tiki-stekjes kiezen.

    Uit de eerste 10 stekjes kreeg ik zo'n ambarella, terwijl ik alleen de stekjes van 500 tegenwaarde kies. Mooi meegenomen :D
     
    Laatste bewerkt: 23 Mei 2020
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  16. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Dank voor het antwoord.

    Ik kreeg uit de 500 alleen maar XXL op 1 na en bij de dure kreeg ik een gewone Pitangaboom. Dat is de score nu bij 10 x rijden.
    Dus 8 XXL en 2 gewoon. Is een hele mooie score. Ben ik helemaal blij mee. Kreeg zelfs nog een Palmboom XXL en die komt nog goed van pas want daar heb ik er ook niet eens veel van.
    Ik blijf dus tiki rijden. xD
     
    farmermikkie vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Mocht het nou met die pomelo XXL en pawpaw XXL helemaal mislopen kun je die van mij wel krijgen hoor, bij het eerstvolgende ruilevent. Moet je me wel even een duif sturen ter herinnering.

    Zojuist nog drie rode elzen gevangen, ik word nog eens een rijkaard xD
     
    janniekwak en Daxter1966 vinden dit leuk.
  18. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Ik laat beide rijden :D. Maar ben op de farm nog met het event bezig dus laat ik ze daar in de inventaris staan.
    Hier xl bomen genoeg dus alleen gouden stekjes. Ben nu bij de B van Berk xl aangeland:DxD
     
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Okeeeejjjj, ik ben nu de gelukkige bezitter van vier ambarellabomen dus xD
     
    Katinka1700 en hendrika73 vinden dit leuk.
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik nu van 5 XXL Apenbomen. xD Pfff nu genoeg hoor. :music:
     
    hendrika73, Katinka1700 en kakelot69 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.