Praatgroep & uitslagen myst. Stallen en Stekjes én Doc Marigolds handel

Discussie in 'Overig archief' gestart door Rumboontje, 21 Januari 2020.

Beste forumlezers,

Wanneer je in dit forum aktief aan de gesprekken wil deelnemen, of een eigen post wil starten, moet je eerst in het spel inloggen. Wanneer je nog geen spelaccount hebt zal je je eerst moeten registreren. We verheugen ons op je bezoek in ons nieuwe forum. „Naar het spel“
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Zitten ook nieuwe bomen in hoor.
    Maar keuze is aan jezelf.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  2. Paddington28b

    Paddington28b Forum-generaal

    Heb met veel moeite tijdens het ruilevent een rode els binnen gehaald, helemaal niet erg om er 1 of 2 extra te krijgen, net zoals de ambarella en de XXL varianten. Daarnaast staat de schuur vol met xl en xxl varianten die nooit het daglicht zien. Wacht de trein met smart af:).
     
    Daxter1966 en schaapje52 vinden dit leuk.
  3. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Nou ik ook. Ik bezit sommige bomen niet eens. :oops:
     
    janniekwak en Daxter1966 vinden dit leuk.
  4. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    En zo zie je maar weer eens dat wat de een oude troep en meuk vind , daar zit de ander met smart op te wachten :D.
    Paddington mocht het je niet lukken om die rode els te krijgen met de trein meld het dan maar dan krijg je de volgende ruil een van mij:)
     
  5. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Maakt ook niet uit toch. :music: Gelukkig is er veel te doen op de farm en kan iedereen zijn of haar keuze maken om wel of niet mee te doen. Ik doe altijd graag mee met de trein. Ik vind dit altijd erg leuk zowel de bomen als de stallen. Maar de beer in het bootje wat gaat vissen vind ik ook een super event. Zo heeft iedereen wel iets. Zo heb ik echt weken/maanden op de wolf zitten wachten en nu heb ik er genoeg. Zo zie je maar wat de een wel heeft hoeft de ander nog niet te hebben.

    Ik zeg in ieder geval veel reisplezier en ik laat de trein flink rijden tot die geen wielen meer heeft. xD
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  6. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Precies. Zo heb ik echt maanden zitten wachten op mijn eerste zeepony. Iedereen had inmiddels een zeepony, behalve ik en ze stonden ook niet op de ruillijst xD

    Dus voor iedereen was die zeepony ouwe meuk, behalve voor mij. Inmiddels kom ik om in de zeepony's dus je hoort me niet meer klagen, maar ik zal ook nooit meer zeggen dat iets ouwe meuk is. Bovendien kan ik best nog een bos vol amerikaanse populieren gebruiken al heb ik er al zeven, want heb je die inruilwaarde gezien???
     
    Daxter1966 vindt dit leuk.
  7. Daxter1966

    Daxter1966 Levende forumlegende

    Je hebt gelijk iedereen mag zelf weten wat hij-zij ergens van vind:music:
    En jij hebt ook gelijk de populier heeft idd een zeer goede inruilwaarde . Leuk voor dumpevents:)8)
     
  8. Anrah

    Anrah Gevorderde

    Dit is altijd leuk vind ik, overtollige voorraad kwijt en kans op dingen die je niet, of weinig hebt, dus ik doe zeker mee.
     
    janniekwak vindt dit leuk.
  9. elly200056

    elly200056 Actieve auteur

    ik mis ook nog een aantal bomen en zeker de ambarella en boomvaren. Dus laat maar komen die trein
     
  10. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Treintje rijdt
     
    boermars vindt dit leuk.
  11. boermars

    boermars Forum-hertog

    ik doe mee met de trein en ga heen en weer, voor de ambarella en am. populier.
    Wat is die bahamaramaboom xxl eigenlijk....ken hem niet...iets naar keuze van BP denk......
     
  12. sprookje

    sprookje Regelmatige auteur

    Bahamaramaboom xxl bedoelen ze de xxl variant van de bomen die je alleen op bahamarama kan neerzetten zoals de bananenboom, acacia, apenboom, zeepnotenboom etc.
     
    boermars vindt dit leuk.
  13. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Zo gauw de trein laten rijden. xD

    We gaan voor de ambarella en de boomvaren amerikaanse populier en dan nog veel XXL varianten.

    Ik zit op het perron met papier en pen om alles bij te houden wat binnen komt. :music:
     
    boermars vindt dit leuk.
  14. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Succes met bijhouden schaap , hoop dat je pen niet leegraakt.
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  15. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ik heb reserve papier en pen meegenomen want ik heb veel xl varianten en laat de trein helemaal ontsporen tot die niet meer kan. :wuerg:xD
     
  16. omaagnes55

    omaagnes55 Forum-overlever

    Hey Schaapje, niet te erg laten ontsporen want dan rijdt de trein niet meer, dat weet je toch wel?
     
    schaapje52 vindt dit leuk.
  17. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ik heb hem maar even breed laten hangen: er staan nu tien zaailingen uit het treintje op baha plus tien nieuwe raadselbomen xD
     
    Paddington28b vindt dit leuk.
  18. venus261256

    venus261256 Levende forumlegende

    Dat is een beetje breed , maar ik heb er nu van elk 25 stuks.
    Maar staan nog niet op het land.
     
    boermars vindt dit leuk.
  19. kakelot69

    kakelot69 Levende forumlegende

    Ja, er is altijd baas boven baas xD

    Ik heb zojuist ook tien farm-zaailingen gemaakt en nu zijn de TG even op. Gelukkig gaat mijn TG-blender nog twaalf dagen mee xD , dus er komt vast nog een vervolg.
     
  20. schaapje52

    schaapje52 Levende forumlegende

    Ikke heb er 1. xD Zelfs heb ik geturfd en wel op papier.:music:
     
    janniekwak, kakelot69 en venus261256 vinden dit leuk.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.